| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meer dan 100000 mensen tekenen het Dexia aanbod.
-
Dexia aanbod
Meer dan 100000 mensen tekenen het Dexia aanbod.
Waarschijnlijk vanmiddag op een officiele persconferentie maakt Dexia bekend dat er meer dan 100000 mensen het da hebben getekend. Ik heb trouwens ook getekend. Ik wil geen incassoburo op m'n nek en ik wil ik mijn eigen huis blijven wonen (voorlopig maar een beetje zuinig leven).
Bron: fd 9/04/03
Bron: fd 9/04/03
-
Henk Wester
Re: Meer dan 100000 mensen tekenen het Dexia aanbod.
Ik geloof er niets van. Of het moeten mensen zijn die zich niet bij de stichtingen hebben aangesloten en/of mensen met een relatief lage restschuld.
-
L. Blok
Lijkt mij een broodje aap verhaal. Ik kan er in ieder geval niets over vinden op de site van FD zoals de bron vermeld. Niet in hun dagelijkse nieuwsmelding en ook niet in het archief.
De wens zal hier wellicht de vader van de gedachte zijn.
m.v.g. L. Blok
De wens zal hier wellicht de vader van de gedachte zijn.
m.v.g. L. Blok
-
jos de vos
slaap lekker Dexia, die droom is mooi maar word nu maar weer wakker.
Dit soort berichten moeten niet meer komen dat is weer mensen vals voorlichten Dexia.
Dit soort berichten moeten niet meer komen dat is weer mensen vals voorlichten Dexia.
-
Henk
Lijkt mij raar dat zoveel mensen hun rechten gaan opofferen
-
Natasja
Dexia is bang. Gewoon bang dat er niet genoeg mensen zijn die hun rechten gaan opzeggen.
Waarschijnlijk zijn er maar 100 mensen in gegaan op het aanbod.
Samen staan we sterk en we gaan winnen!
Waarschijnlijk zijn er maar 100 mensen in gegaan op het aanbod.
Samen staan we sterk en we gaan winnen!
-
j moret
het wordt ook wel logisch mensen gaan tekenen gene site of verenining heeft advies gegeven of comentaar ze weten er allemaal va maar nieam reageer hoe zit dat dan he
-
Leon
Nou ik ook hoor schaam me er niet voor
dus plak er maar een nul extra bij
dus plak er maar een nul extra bij
-
Natasja
Hallo,
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het aanbod hebben getekend. Echt waar.
Sommige mensen weten echt niet meer welke kant ze op moeten en als zij voor 100% achter hun keuze staan goed toch. Ik hoop dat het allemaal voor iedereen goed komt.
En waarom zou je je schamen als je bent ingegaan op het aanbod? Ik respecteer ieder zijn keuze. En mensen kiezen gewoon hetgeen dat goed voelt.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het aanbod hebben getekend. Echt waar.
Sommige mensen weten echt niet meer welke kant ze op moeten en als zij voor 100% achter hun keuze staan goed toch. Ik hoop dat het allemaal voor iedereen goed komt.
En waarom zou je je schamen als je bent ingegaan op het aanbod? Ik respecteer ieder zijn keuze. En mensen kiezen gewoon hetgeen dat goed voelt.
-
Linda
Niemand hoeft zich er voor te schamen, je moet zelf beslissen. Dat is voor iedereen anders, zelf ga ik niet op het aanbod in. Ik geloof er zelf niet in, dat er zoveel mensen op het aanbod ingaan, maar eind mei zullen we het misschien wel weten. Vandaag las ik in het Algemeen Dagblad nog een stukje dat na een korte rondvraag juist niet veel mensen op het Aanbod in zijn gegaan, maar dit zijn natuurlijk enkele reacties.
-
L. Blok
Snap iemand eigelijk waarom een figuur als "Dexia aanbod" nu voor de 2e keer in korte tijd met hetzelfde bericht komt en dan ook nog het lef heeft om een bronvermelding te geven. Je zou haast vermoeden dat hier meer achter zit want hoe je ook over dit forum denkt niemand heeft er behoefte aan om berichten zoals dit hier te plaatsen die onmiddelijk op hun waarheid gecontroleerd kunnen worden. Als Dexia hier werkelijk achter zit dan kan ik ze wel een advies geven "huur eens wat intelligentere mensen in die niet met dit broodje aap verhaal komen".
-
L. Blok
Je kon het gelijk al op je vingers uittellen. Desondanks toch maar even een e-mailtje gestuurd. Onderstaand bericht was het resultaat. Jammer dat dit nog steeds op dit forum mogelijk is.
The original message was received at Thu, 10 Apr 2003 02:402 +0200 (MET DST)
from fia42-90-100.dsl.hccnet.nl [80.100.90.42]
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
[email protected]
(reason: 550 Requested action not taken: mailbox unavailable)
----- Transcript of session follows -----
... while talking to mx3.hotmail.com.:
>>> DATA
<<< 550 Requested action not taken: mailbox unavailable
550 5.1.1 [email protected]... User unknown
<<< 503 Need Rcpt command.
The original message was received at Thu, 10 Apr 2003 02:402 +0200 (MET DST)
from fia42-90-100.dsl.hccnet.nl [80.100.90.42]
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
[email protected]
(reason: 550 Requested action not taken: mailbox unavailable)
----- Transcript of session follows -----
... while talking to mx3.hotmail.com.:
>>> DATA
<<< 550 Requested action not taken: mailbox unavailable
550 5.1.1 [email protected]... User unknown
<<< 503 Need Rcpt command.
-
jaap
al zou het waar zijn van al die mensen,
al zou half Nederland het aanbod accepteren,
ik maak voor mijzelf uit of het aanbod acceptabel is of niet,
en Dexia moet maar eens aantonen dat ik aan mijn "verplichtingen" kan voldoen, met of zonder acceptatie aanbod.
Argumenten van "100.000 hebben al getekend" veranderen niets in mijnn financiele situatie.
Ik hoop dat iedereen tekent, dan krijg ik als laatste overblijvende mischien wel op korte termijn kwijtschelding.
al zou half Nederland het aanbod accepteren,
ik maak voor mijzelf uit of het aanbod acceptabel is of niet,
en Dexia moet maar eens aantonen dat ik aan mijn "verplichtingen" kan voldoen, met of zonder acceptatie aanbod.
Argumenten van "100.000 hebben al getekend" veranderen niets in mijnn financiele situatie.
Ik hoop dat iedereen tekent, dan krijg ik als laatste overblijvende mischien wel op korte termijn kwijtschelding.
-
el
Al zou het waar zijn dan nog maakt het voor mij niets uit,
hoe meer mensen er accoord gaan des te meer geld houdt Dexia over voor degenen die niet getekend hebben.
hoe meer mensen er accoord gaan des te meer geld houdt Dexia over voor degenen die niet getekend hebben.
-
jaap
el, jij snap mij, hopen dat iedereen tekent alleen wij 2jen niet.
-
nadia
ik las net al bij de SLV-site dat er 2 mensen zijn ingeschreven dat zijn dus Jaap en El.