Ik heb mijn brief, met hierin de melding dat ik stop met inleggen van geld, klaar om naar die jokers van Dexia te sturen. Kan ik dit naar het postbus 808 adres in Amsterdam sturen of moet dit naar de jongens en meisjes van Legio Lease?
En mocht het Legio Lease zijn, heeft dan ook iemand het adres voor mij.
bedankt
Bertus
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] meetekenen echtgeno(o)t(e)
Re: meetekenen echtgeno(o)t(e)
Ze hebben het over 2 handtekeningen. Ik zie op mijn contract thuis geen enkele handtekening. Waarschijnlijk heeft mijn echtgenoot niet meegetekend. Hoe zit het als je niet onder gemeenschap van goederen gehuwd bent? Dus onder huwelijkse voorwaarden.
Als er geen enkele handtekening onder staat heb je kennelijk geen overeenkomst.
M.B.T. meetekenen echtgenoot:
Huwelijkse voorwaarden of gemeenschap van goederen maakt niet uit, voor toepassing art. 88 echtgenoot moet meetekenen.
groet Maarten
M.B.T. meetekenen echtgenoot:
Huwelijkse voorwaarden of gemeenschap van goederen maakt niet uit, voor toepassing art. 88 echtgenoot moet meetekenen.
groet Maarten
Ik heb hier een contract voor mijn neus waar bij lessee geen enkele handtekening staat van ons. Waarschijnlijk hebben zij wel een met onze handtekening.
Wie kan mij hier over informeren. Wat moet ik doen. Is dit dan niet geldig. Dat zou te gek zijn.
Wie kan mij hier over informeren. Wat moet ik doen. Is dit dan niet geldig. Dat zou te gek zijn.
Je zult wel een duplicaat voor eigen gebruik hebben. Je kunt het beste even met ze bellen en verzoeken om een fotocopie van je contract dan weet je het zeker.
groet Maarten
groet Maarten
Dag anne .Ik zie je berichtje er nu pas tussen staan.Het is zeker koud.Wat ik zo erg vind zijn die dieren die buiten verblijven.Als je aan het water woont zie je zomers veel moois maar in de winter is het veel ellende.Zeker een leuk koppie dhr schonewille en wat mij aanspreek dat hij zo beschaafd overkomt.Er wordt zoveel gescholden hier een gewoon berichtje mag er ook wel in.Groetjes anne groetjes eef groetjes heer blok en de groetjes aan de heer santegoets.toet
Wat moet ik doen om mijn cotract nietig te laten verklaren.Mijn echtgenote heeft ook niet mee getekend.