Beste lezers
Op het forum lees ik dat men bezwaar kan maken wanneer de echtgenoot niet mee tekent.
Naar mijn weten gelden de zelfde regels ook wanneer je onder de 21 jaar bent en er dus een ouder mee moet tekenen.
Lijkt me trouwens ook logisch want in het geval legio zijn er nu dus duizenden kinderen / jongeren die tot hun nek in de schulden zitten .
wie weet hier meer over
groet,
Gerben
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meetekenen ouders, beneden de 21 jaar
Re: Meetekenen ouders, beneden de 21 jaar
Maar op je vraag terug te komen.
Als je minderjarig bent(jonger dan 18) ben je niet handelingsbekwaam en kun je dergelijke overeenkomsten niet zonder instemming van je ouders afsluiten. Er is ook al een geval bekend waar Dexia aan een minderjarige alles heeft terugbetaald. Dit alles is verigens al uitvoerig op dit forum aan de orde geweest.
groet, Maarten
Als je minderjarig bent(jonger dan 18) ben je niet handelingsbekwaam en kun je dergelijke overeenkomsten niet zonder instemming van je ouders afsluiten. Er is ook al een geval bekend waar Dexia aan een minderjarige alles heeft terugbetaald. Dit alles is verigens al uitvoerig op dit forum aan de orde geweest.
groet, Maarten