| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meld je aan bij PAYBACK!
-
Stefan
Meld je aan bij PAYBACK!
Gedupeerde klanten die onder misleidende voorlichting een financieel product hebben afgesloten verzoek ik met klem zich te melden bij de vereniging Pay Back. Zoals in dit forum te lezen is, ben ik ook gedupeerd. Inmiddels heb ik telefonisch contact gehad met de mensen van Pay Back en me inmiddels aangemeld. Binnenkort een eerste ledenvergadering.
De vereniging wil heel breed aan de slag gaan om dit onrecht te bestrijden. Middels publiciteit, demonstraties, een kort geding richting spaarselect, gesprekken met Aegon, enzovoort. Gesteund door een advocatenkantoor en verschillende mensen met een specifieke deskundigheid op diverse tereinen.
Om de kans op succes te maximaliseren moeten we met elkaar iets gaan DOEN! Payback is daartoe het beste en enige middel.
Mail kort je verhaal naar: [email protected]
Payback zal je informeren over acties, bijeenkomsten en kan adviseren m.b.t. specifieke situaties.
Gegroet,
Stefan
De vereniging wil heel breed aan de slag gaan om dit onrecht te bestrijden. Middels publiciteit, demonstraties, een kort geding richting spaarselect, gesprekken met Aegon, enzovoort. Gesteund door een advocatenkantoor en verschillende mensen met een specifieke deskundigheid op diverse tereinen.
Om de kans op succes te maximaliseren moeten we met elkaar iets gaan DOEN! Payback is daartoe het beste en enige middel.
Mail kort je verhaal naar: [email protected]
Payback zal je informeren over acties, bijeenkomsten en kan adviseren m.b.t. specifieke situaties.
Gegroet,
Stefan
-
Exadviseur
Re: Meld je aan bij PAYBACK!
Oproep aan AEGON of SPAARBELEG Klanten.
a.u.b. reageren.
Door wie bent u geadviseerd? en
Bent u erop gewezen, dat u uw volledige inleg kunt verliezen?
mfg. Exadviseur
a.u.b. reageren.
Door wie bent u geadviseerd? en
Bent u erop gewezen, dat u uw volledige inleg kunt verliezen?
mfg. Exadviseur
-
Exadviseur
Enquête
Hallo Sprintplannen,
Wil niemand zijn geld terug???
De vraag was oprecht en eerlijk bedoeld.
mfg. Exadviseur
Hallo Sprintplannen,
Wil niemand zijn geld terug???
De vraag was oprecht en eerlijk bedoeld.
mfg. Exadviseur
-
mertens
Nu weer een stichting? Naar mijn smaak is het niet goed de belangen nu te gaan versnipperen. We hebben toch al een stichting "leaseverlies"?
-
Pay back
Beste mensen,
Het is geen versnippering, maar wel een versterking richting Dexia en een uitbreiding richting AEGON.
Wij zijn wel een partij die actie onderneemt, luistert naar de leden en creatief voor oplossingen zorgt.
Met vriendelijke groeten
vereniging PAYBACK
Het is geen versnippering, maar wel een versterking richting Dexia en een uitbreiding richting AEGON.
Wij zijn wel een partij die actie onderneemt, luistert naar de leden en creatief voor oplossingen zorgt.
Met vriendelijke groeten
vereniging PAYBACK
-
Timmermans
Ik wil me best aanmelden en met jullie meedoen, maar als ik op [email protected] kijk weet ik eerlijk gezegd niet waar ik moet kijken. En door wie wij geadviseerd zijn wil ik best open en bloot neerleggen als we zover zijn dat de actie opgestart wordt.Mooi dat er nu een exadviseur meedoet. Ons is zeker niet verteld dat we alles konden verliezen en dan bedoel ik eigenlijk de rente waar we niks vanafwisten!!!!! Kom maar op !!! Ik ben er klaar voor!!!!
-
Stefan
[email protected] is geen internetsite maar een email-adres waar gedupeerden zich kunnen aanmelden bij de vereniging. Als het om het sprintplan van spaarbeleg gaat, meld je dan ook even aan bij [email protected]
Beide initiatieven zijn voornemens om namens een flinke achterban Aegon aan de tand te gaan voelen.
Op korte termijn vindt er een ontmoeting plaats tussen de beide initiatiefnemers om samenwerking vorm te gaan geven.
Ook de sprintplan beweging wordt groter en groter!
Aanmelden dus: zowel bij payback als bij gedupeerden!
Beide initiatieven zijn voornemens om namens een flinke achterban Aegon aan de tand te gaan voelen.
Op korte termijn vindt er een ontmoeting plaats tussen de beide initiatiefnemers om samenwerking vorm te gaan geven.
Ook de sprintplan beweging wordt groter en groter!
Aanmelden dus: zowel bij payback als bij gedupeerden!
-
An@
alweer anderhalve maand stil. Heeft Payback genoeg geincasseerd? Zijn jullie opgehouden?
http://www.drunk-beetle.org ??
http://www.drunk-beetle.org ??
-
Henriëtte
An, hun inspanningen zijn in volle gang. Ik ontvang per email een update van hun besprekingen met - uit mijn hoofd - Spaar Select, Leaseleed, SpaarBeleg en hun inspanningen om de media erbij te betrekken. Dus of ze zijn opgehouden? Ze zijn net begonnen ;)
-
Danny
Ik ben er vorige week achtergekomen dat ik al mijn spaargeld kwijt ben en nu in plaats van een schuld heb. 5 Jaar geleden ben ik met 12.500 gulden spaargeld naar de VSB bank gegaan om wat verstandigs met m'n spaargeld te doen. Ik wilde graag mijn geld voor 5 jaar vast zetten met een hogere rente. De adviseur van de VSB kwam met Groeivermogen, alles was rozegeur en maneschijn, the sky was the limit! Ik zou een dief van m'n eigen portomonee zijn als ik dit niet zou aanpakken. Mijn spaargeld zou ik na 5 jaar ten aller tijden krijgen en de kans was zeer groot dat het veel en veel meer zou worden. Zo stond mijn spaargeld veilig en had ik een verstandige beslissing genomen.
Niets blijkt minder waar.... ik ben alles kwijt en ik heb een schuld. Niemand die mij ooit van deze risico's op de hoogte heeft gebracht en in m'n contract kan ik het er ook niet uithalen.... Fortis/ Groeivermogen hebben de verkeerde beleggingen gedaan en hebben nu zoiets van; "Tja, tis jammer maarre.. u heeft nu wel een schuld bij ons openstaan. Wij u niet goed voorgelicht?? Nou, daar weten wij niets van hoor, u bent dit zelf aangegaan dus de schuld kunt u niet bij ons neerleggen". Over uw schuld hoort u in januari 2003 meer, goedendag.
Dit kan en mag toch niet, is hier niets aan te doen? Via een aantal forums ben ik er wel achter dat ik niet de enige gedupeerde ben.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen of een advies kunnen geven wat nu verder te doen. Tot nu toe heb ik de consumentenbond, Radar en Breekijzer geschreven. Via de consumentenbond kreeg ik het adres van DSI (www.stichting-dsi.nl) maar deze kan ik pas in januari aanschrijven als ik meer weet over die lening die ik nu blijk te hebben.....
Niets blijkt minder waar.... ik ben alles kwijt en ik heb een schuld. Niemand die mij ooit van deze risico's op de hoogte heeft gebracht en in m'n contract kan ik het er ook niet uithalen.... Fortis/ Groeivermogen hebben de verkeerde beleggingen gedaan en hebben nu zoiets van; "Tja, tis jammer maarre.. u heeft nu wel een schuld bij ons openstaan. Wij u niet goed voorgelicht?? Nou, daar weten wij niets van hoor, u bent dit zelf aangegaan dus de schuld kunt u niet bij ons neerleggen". Over uw schuld hoort u in januari 2003 meer, goedendag.
Dit kan en mag toch niet, is hier niets aan te doen? Via een aantal forums ben ik er wel achter dat ik niet de enige gedupeerde ben.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen of een advies kunnen geven wat nu verder te doen. Tot nu toe heb ik de consumentenbond, Radar en Breekijzer geschreven. Via de consumentenbond kreeg ik het adres van DSI (www.stichting-dsi.nl) maar deze kan ik pas in januari aanschrijven als ik meer weet over die lening die ik nu blijk te hebben.....
-
Anoniem
PAYBACK> Het is een fantastisch plan om via een grote club veel in de publiciteit te komen. Ik denk aan krachtige spreker die demostraties gaan organiseren voor het hoofdkantoor van de DEXIA bank. Lijkt je het niet verstandig dan eerst een website te openen waar alle info staat beschreven.
-
Anna
Hallo, exadviseur, en alle anderen
Wij zijn opgelicht door Ricardo Dias, toen werkzaam voor de firma B&O in Amsterdam. Fa B&O is verdwenen en Dias heeft zijn eigen kantoor in Haarlem geopend.
Wij zijn er NIET op gewezen dat we a. een schuld aangingen, en b. welke risico’s we liepen. Het woordje schuld is werkelijk niet 1 keer uit zijn mond gevallen. Ook “dwong” hij dat de maandelijkse inleg min.200 gulden moest zijn.
Ik ben zo verschrikkelijk kwaad en verdrietig tegelijk. Wij dachten dat we een leuk zakcentje voor de kleine en eventueel voor ons tweede kindje aan het sparen waren. Of een keer echt op vakantie.
Ik ben radeloos, op het net gaat het veelal over LegioLease. Daar valt ons contract niet onder. En als het gaat over Aegon vliegwiel, weet ik niet eens of dat rot contract van ons ook daar onder valt. Mijn contractnummer begint n.l. met 1003 en dus niet met al die andere waar zgn. Wel een schadevergoeding voor geregeld wordt door Aegon.
Ik weet het niet mee, jij wel?
Groet
Anna
Wij zijn opgelicht door Ricardo Dias, toen werkzaam voor de firma B&O in Amsterdam. Fa B&O is verdwenen en Dias heeft zijn eigen kantoor in Haarlem geopend.
Wij zijn er NIET op gewezen dat we a. een schuld aangingen, en b. welke risico’s we liepen. Het woordje schuld is werkelijk niet 1 keer uit zijn mond gevallen. Ook “dwong” hij dat de maandelijkse inleg min.200 gulden moest zijn.
Ik ben zo verschrikkelijk kwaad en verdrietig tegelijk. Wij dachten dat we een leuk zakcentje voor de kleine en eventueel voor ons tweede kindje aan het sparen waren. Of een keer echt op vakantie.
Ik ben radeloos, op het net gaat het veelal over LegioLease. Daar valt ons contract niet onder. En als het gaat over Aegon vliegwiel, weet ik niet eens of dat rot contract van ons ook daar onder valt. Mijn contractnummer begint n.l. met 1003 en dus niet met al die andere waar zgn. Wel een schadevergoeding voor geregeld wordt door Aegon.
Ik weet het niet mee, jij wel?
Groet
Anna
-
piet
Hallo Anna,
Kijk op www.pay-back.nl, heb je vragen mail naar [email protected] of bel 026-3270525 (PAYBACK).
We hebben eerst meer gegevens nodig om een goed advies te geven, bel gerust.
Sterkte en groeten,
Piet
Kijk op www.pay-back.nl, heb je vragen mail naar [email protected] of bel 026-3270525 (PAYBACK).
We hebben eerst meer gegevens nodig om een goed advies te geven, bel gerust.
Sterkte en groeten,
Piet
-
Guus
Ook wij hebben 3 jaar geleden ons ingeschreven voor het "Sprintplan". Telefonisch benaderd en hierin misleid doordat ons niet verteld was dat we waarschijnlijk al ons ingelegde geld kwijt konden raken, als de beurs zou dalen.
De bijgesloten artikelen zijn ook erg misleidend. Ons is alles pas duidelijk geworden na verschillende telefoontjes met Spaarbeleg. Dit is geen eerlijke zaak en wij willen ons dan ook aansluiten bij de vereniging en graag op de hoogte gehouden worden van de eventueel te nemen stappen.
Ons kontrakt loopt gelukkig pas in april 2005 af.
Ons is geadviseerd door Spaarbeleg om door te gaan met betalen, anders wordt de verliesprijs nog hoger.
Wij betalen iedere maand Euro 113,00. Dit wordt dus zo in de plomp gegooid, mits de beurs gaat stijgen.
Met vr. gr.
Guus
De bijgesloten artikelen zijn ook erg misleidend. Ons is alles pas duidelijk geworden na verschillende telefoontjes met Spaarbeleg. Dit is geen eerlijke zaak en wij willen ons dan ook aansluiten bij de vereniging en graag op de hoogte gehouden worden van de eventueel te nemen stappen.
Ons kontrakt loopt gelukkig pas in april 2005 af.
Ons is geadviseerd door Spaarbeleg om door te gaan met betalen, anders wordt de verliesprijs nog hoger.
Wij betalen iedere maand Euro 113,00. Dit wordt dus zo in de plomp gegooid, mits de beurs gaat stijgen.
Met vr. gr.
Guus
-
Gon
De beurs gaat niet stijgen en het duurt wel 20-jaar voordat de aankoopkoers weer op gelijke hoogte staat. Stoppen dus en niets meer betalen is stukken voordeliger.
-
Ad
Hallo Gon,
Mijn Sprintplan loopt nog tot mei 2007.
Ik ben mij natuurlijk ook in allerlei richtingen aan het beraden en daarbij ook ernstig aan het overwegen om te stoppen en het af te kopen. Maar ja, je blijft toch twijfelen want afkopen kost ook veel
Volgens jou wordt het dus niets meer met die aandelen.
Kan het niet zijn dat de waarde van de participaties in 2007 aanzienlijk zijn gestegen?
In de krant van vandaag stond een artikel dat de economie er weer beter uit gaat zien en ook Professor Heertje was niet pessimistisch.
Verwacht jij nog iets van een procedure van Payback?
Groet,
Ad
Mijn Sprintplan loopt nog tot mei 2007.
Ik ben mij natuurlijk ook in allerlei richtingen aan het beraden en daarbij ook ernstig aan het overwegen om te stoppen en het af te kopen. Maar ja, je blijft toch twijfelen want afkopen kost ook veel
Volgens jou wordt het dus niets meer met die aandelen.
Kan het niet zijn dat de waarde van de participaties in 2007 aanzienlijk zijn gestegen?
In de krant van vandaag stond een artikel dat de economie er weer beter uit gaat zien en ook Professor Heertje was niet pessimistisch.
Verwacht jij nog iets van een procedure van Payback?
Groet,
Ad