LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Met Legio Lease 7500 Euro in de min

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Martin

Met Legio Lease 7500 Euro in de min

Ongelezen bericht door Martin »

Hallo lotgenoten,

Vanmiddag even gebeld over hoe het er voor staat met mijn pakket dat ik in December 2000 heb gekocht voor fl 8064,-
Wat blijkt: ik sta 7500 Euro in de min. Ik hoop dat er nu eindelijk eens iets aan gedaan kan worden.

Ik weet het, het is ook mijn eigen schuld, dacht dat mijn geld goed beheerd zou worden door mensen met veel kennis van zaken ipv mensen die goed weten hoe ze goedgelovige mensen een poot uit moeten draaien.

jan simmelink

Re: Met Legio Lease 7500 Euro in de min

Ongelezen bericht door jan simmelink »

martin,wacht rustig af en je zult zien dat het allemaal reuze meevalt, de beurs gaat nu eenmaal op en neer. we zitten nu in een dip,maar dit blijft niet zo,eens zal deze ook weer omhoog gaan.
ik heb zelf een contract bij groeivermogen,een winstverdubbelaar,in juli 1999 afgesloten,toen stond ik eind 1999 op een fictieve winst, en nu op een verlies,maar ditblijft echt niet zo,als de beurs zich hersteld.

marloes

Re: Met Legio Lease 7500 Euro in de min

Ongelezen bericht door marloes »

Ja, ALS de beurs zich herstelt, dat betekent voor mij nog anderhalf jaar hopen, want ik sta ook een flink bedrag in de min.

Gesloten