LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mijn contract loopt af

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Roel

mijn contract loopt af

Ongelezen bericht door Roel »

Ook mijn contract loopt 10 juni af ...
Net als zovelen heb ik drie mogelijkheden gekregen waaruit ik nu een keuze moet maken. Wat is wijsheid?
1. Ik kan het contract verlengen met minimaal een jaar.
2. Ik kan natuurlijk de aandelen ook overnemen en afwachten totdat ze iets meer waard zijn als nu. dan moet ik een verschil bijbetalen natuurlijk.
3. Of kan ik het beter meteen opzeggen en het verlies bij dokken.
Ik heb me al aangemeld bij stichting leaseverlies. maar daar heb ik nog niets van venomen. Of krijg ik daar ook niets van te horen?
Wie kan mij een antwoord geven op al die vraagtekens.

Het gaat over een bedrag van ongeveer 8000 euro

M. Bogmans

Re: mijn contract loopt af

Ongelezen bericht door M. Bogmans »

Hallo Roel,

Mijn contract is afgelopen 6 mei afgelopen. Ik heb van te voren veel contact gehad met Legio over wat te doen en wat te betalen. Het gaat bij mij maar om een klein bedrag van 500 euro (vergeleken bij jou erg weinig, maar toch), ook voor mij een hoop geld wat ik nu even moet gaan betalen.

Ik heb gekozen voor betalen i.p.v. verlengen. Daar komen nog meer problemen van. Het vreemde van het hele verhaal vind ik toch nog dat ik een dag voor het einde van het contract, contact heb gehad met legio over het te betalen bedrag. Dat bedrag was toch wel 150 euro lager dan de dag daarna. Dus dat ik ook vreemd.

Ik heb me net zoals jou aangemeld. Ik ben heel benieuwd en ik hoop dat je wat kunnen betekenen voor alle mensen die met legio in zee zijn gegaan.

Groetjes,

Manon

Gesloten