LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] minderjarige

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
ida

Re: minderjarige

Ongelezen bericht door ida »

hoi triest, ik heb gewoon een doodnormale niet juridische brief geschreven, het is ook nog op tros radar geweest en ik ben zelf nog op de tros radio geweest met mijn verhaal.weet je je hoeft helemaal geen moeilijke termen te gebruiken, je schrijft dat je minderjarig was op het moment van ondertekenen en dat je daarom het kontrakt wilt ontbinden, wij als ouders hadden niet mede ondertekent toen ze het contract afsloot.

triest

Ongelezen bericht door triest »

Brief vanmiddag op de post gedaan, dus nu afwachten wat er van terecht komt. Als ik bericht terug krijg horen jullie het nog wel.
groet triest.

ida

Ongelezen bericht door ida »

dat moet lukken, als jij minderjarig was bij het afsluiten dan zie ik niet in waarom jouw kontrakt niet ontbonden zou worden.

b

Ongelezen bericht door b »

ff gehaald voor u

suc6

triest

up

b

Ongelezen bericht door b »

triest
al iets gehoord?

triest

nee helaas niet. groet triest.

triest

Hier mij nog even, heb vanmorgen brief van dexia ontvangen waarin staat dat ze de aanklacht niet gegrond achtte, daar ik mede ondertekend heb, en dat er niets vergoed wordt en alles bij het oude blijft.
Als ik nog een klacht in wil dienen bij DSI dit binnen drie maanden moet gebeuren, ik weet eigenlijk niet wat ik nu moet doen.
groet triest.

triest

up

yvonne

Ongelezen bericht door yvonne »

Hallo Triest en de rest,
Ik snap er echt helemaal niets meer van, bij de 1 betalen ze wel uit omdat het kind minderjarig is en een ouder heeft
meegetekend, en bij de ander niet. Ook mijn brief is afgewezen. Ik had een verzoek ingediend omdat mijn dochter 12 jaar was (nu 14)ik heb wel medegetekend (had ik dat maar niet gedaan). Volgens de brief zou ik voldoende op de hoogte zijn gebracht van de risico's die beleggen met GELEEND GELD (en ik maar denken dat ze spaarde) met zich meebrengt.
Ik wist helemaal niets van een lening af (HOEZO OP DE HOOGTE).
Ik ben woest woest en nog een woest en 21 mei kunnen ze
wat beleven met me echt waar. Mijn dochter van 14 heeft nu
een schuld van 3300 euro, BEDANKT DEXIA VOOR HET LEUK
SPAARPLAN VOOR MIJN KIND. Maar jullie zijn nog niet van mij
af echt waar niet.
GEEN GROETEN AAN DEXIA, WEL GROETJES AAN ALLE GEDUPEERDE

tries

Ongelezen bericht door tries »

up

triest