LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] moet iedereen voor 1 april reageren of niet???
moet iedereen voor 1 april reageren of niet???
Hallo,,
Ik moet voor 1 april reageren op het aanbod van Dexia. Geld dit voor iedereen of niet ???
Ik moet voor 1 april reageren op het aanbod van Dexia. Geld dit voor iedereen of niet ???
Re: moet iedereen voor 1 april reageren of niet???
Alleen als je dat aanbod wil, moet je dat doen voor 1 april.
Maar ik wil dat niet.
Dus ik doe niks.
Maar ik wil dat niet.
Dus ik doe niks.
Ik wil ook niet, maar ik heb ook geen geld om mijn schuld af te lossen. Hoe ga jij dat doen? Volgens de stichting is het beter om je schuld af te betalen, of dat nu bij derden is, of weet ik veel wat. Ik betaal liever geen cent aan die dexia boeven.
Linda.
Ik werk me de pleuris, en betaal af, maar probeer het zo lang mogelijk te rekken.
de eerste verdubbelaar heb ik vorig jaar godzijdank afbetaald, gelukkig niet verlengd .....
Als ik denk wat ik allemaal had kunnen doen...
Een fijne stacaravan kopen voor mij en mijn zoontje, die dat nodig heeft....
Neen, het had gekund, maar later dan maar, zal niet lang meer duren.
Ik werk me de pleuris, en betaal af, maar probeer het zo lang mogelijk te rekken.
de eerste verdubbelaar heb ik vorig jaar godzijdank afbetaald, gelukkig niet verlengd .....
Als ik denk wat ik allemaal had kunnen doen...
Een fijne stacaravan kopen voor mij en mijn zoontje, die dat nodig heeft....
Neen, het had gekund, maar later dan maar, zal niet lang meer duren.
Ja inderdaad, ik heb twee winstverdriedubbelaars lopen die allebei eindigen dit jaar. Ik sta nu al 10.000 euro in de schuld, zonde van dat geld had ik leukere dingen kunnen doen. Misschien kan mijn familie een beetje helpen al durf ik dat nu nog niet te vragen.
Het is echt niet te geloven he.
Maar je moet echt bedenken dat je het geld terug zal krijgen.
In tussentijd een oplossing zoals via de gemeente een lening zien te krijgen.
Maar zolang rekken als kan.
Er is bij Dexia geld zat .
Maar je moet echt bedenken dat je het geld terug zal krijgen.
In tussentijd een oplossing zoals via de gemeente een lening zien te krijgen.
Maar zolang rekken als kan.
Er is bij Dexia geld zat .
Ik ga het ook zolang mogelijk rekken, en een familielid wil me eventueel ook wel helpen misschien. Liever los ik het natuurlijk zelf op, maar ik ben het met je eens Dexia heeft zat geld. Toch vertrouw ik ze van geen meter, dus afwachten maar voorlopig. Ik hoop niet dat ze gaan dreigen met deurwaarders enzo, want daar word je ook niet vrolijker van. Misschien als we allemaal niets doen het allemaal wel mee zal vallen. Ja, je moet toch hoop houden.
Tuurlijk.
De kranten staan elke dag vol van deze onzinnige leaseconstructies, zij , de maatschappijen , zijn elkaar nu de schuld aan het geven, ontslagen, er komt vanalles boven tafel nu, alles in ons voordeel.
Ga vast nadenken wat je straks met je geld zal doen.
Ze zullen het weten straks, Echt!
De kranten staan elke dag vol van deze onzinnige leaseconstructies, zij , de maatschappijen , zijn elkaar nu de schuld aan het geven, ontslagen, er komt vanalles boven tafel nu, alles in ons voordeel.
Ga vast nadenken wat je straks met je geld zal doen.
Ze zullen het weten straks, Echt!
We moeten blijven vechten voor onze rechten, dus geven we nooit op. Sonja bedankt voor je mailtjes, en heel veel succes verder. Wie weet komen we elkaar nogeens tegen in dit forum.
Wat denk je dat het Dexia gaat kosten als ze iedereen incasso's ,deurwaarders gaan sturen (zijn er wel zoveel deurwaarders?)en uiteindelijk als niemand betaald moet dexia naar de rechter.Goed,wij zijn toch al aangesloten bij de Stichting,laat de rechter beslissen!!!ook al duurt dat nog vele jaren.