| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nederland in zwaar weer
-
Harry
Nederland in zwaar weer
Deze avond heeft minister Balkenende nog eens aangegeven dat Nederland er nog slechter voorstaat dan men aanvankelijk dacht.Dit is volgens mij de kans voor minister Zalm om vanavond tijdens het debat, voor eens en altijd af te rekenen met de financiële boevenbendes in dit land, die nu nog steeds actief zijn.Gerrit doe je best. mvg, Harry
-
Harry
Re: Nederland in zwaar weer
Kan vanavond helaas niet aanwezig zijn in Den Haag want vandaag vier ik mijn geboorte,voor eenieder die wel gaat veel succes en tot de volgende keer. mvg, Harry
-
jaap
Voor mij mocht de minister de belastingaftrek op rente terugdraaien en ook de 4% winst op teruglopende aandelen.
Kan ik nu wel schudden......
Vanavond kan ik ook niet, moet hooien......
Wie wel gaat namens mij, veel plezier en succes.
Kan ik nu wel schudden......
Vanavond kan ik ook niet, moet hooien......
Wie wel gaat namens mij, veel plezier en succes.
-
Harry
Andre de Croos,ik vindt het jammer dat ze je weren met je gedichten en woord spelingen,heb er veel van genoten, maar goed, je mag blijven schrijven van de Tros als het maar over de zaak gaat.Naar mijn mening is het juridisch voor schotel werk van Saartje en Maartje ook niet alles,want met een papieren tijger zul je deze zaak niet winnen.We moeten onze rug recht houden door de opstelling die Pay-Back aanhoudt,gewoon met z'n allen niet betalen en zolang volhouden, totdat Dexia naar de rechter gaat voor een uitspraak.Mochten we verliezen,wat ik niet denk,dan hebben wij nog de macht door massaal niet te betalen.
mvg, Harry
mvg, Harry
-
yvonne
Misschien een klein lichtpuntje Harry, ik heb gisteren op
de site van Legio Lease mijn contract opgevraagd en wat blijkt de schuld is gezakt met 1000 euro. Ik vind het goed
nieuws maar weet natuurlijk niet of het zo blijft.
Groetjes
Yvonne
de site van Legio Lease mijn contract opgevraagd en wat blijkt de schuld is gezakt met 1000 euro. Ik vind het goed
nieuws maar weet natuurlijk niet of het zo blijft.
Groetjes
Yvonne
-
Sara & Maarten
Hi Yvonne,
Zeg je nou dat jij de status quo van je contract hebt opgevraagd? Oftewel, jij zit niet in een eegalease situatie? Want indien dat wel zo zou zijn, zou er natuurlijk geen contract meer bestaan sinds de ingeroepen vernietiging (met terugwerkende kracht naar het moment van totstandkoming) en dus ook geen huidige status quo m.b.t. recent winst en of verlies, toch?
Groet,
Sara & Maarten
Zeg je nou dat jij de status quo van je contract hebt opgevraagd? Oftewel, jij zit niet in een eegalease situatie? Want indien dat wel zo zou zijn, zou er natuurlijk geen contract meer bestaan sinds de ingeroepen vernietiging (met terugwerkende kracht naar het moment van totstandkoming) en dus ook geen huidige status quo m.b.t. recent winst en of verlies, toch?
Groet,
Sara & Maarten