| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Neem je verliezen als een echte 'kerel'
-
Geen Dexia/LL fan
Neem je verliezen als een echte 'kerel'
Ik lees alleen maar berichten van mensen die NIET gaan betalen en vinden dat ze slecht voorgelicht zijn. Radar schrijft zelf al "Consumenten die in dergelijke constructies zijn gestapt hebben spijt. Ze vinden nu dat ze verkeerd zijn voorgelicht...". Als alles goed was gegaan op de beurs dan had niemand gekraaid. Nu we een domper hebben gehad gaan we met z'n allen zitten klagen, en gaan we niet betalen. Wij hebben ook een verlies geleden van 6000 euro. We wisten waar we aan begonnen. Neem je verlies sportief op en ga niet zitten zeuren als het ff tegen zit!!
-
john
Re: Neem je verliezen als een echte 'kerel'
ik dacht dat voor mij een pakket aandelen zou worden gekocht. Ik heb fl 62000,-- vooruit betaald er werdt me voorgespiegeld dat dat geld naar 5 jaar ongeveer verdubbeld zou zijn. Op 14-5 2003 loopt mijn contract af en moet ik 40.000,-- bij betalen dat is bijna anderhalf keer mijn bruto jaarsalaris zou jij dan je verlies ook als een man dragen!!!
-
Willem
Re: Neem je verliezen als een echte 'kerel'
John,
laat je niet op de kast jagen door zo'n rukker die denkt dat hij een kerel is. Alleen al het verschuilen achter een pseudoniem is eigenlijk al een beetje toongevend.....
Groeten
Willem
laat je niet op de kast jagen door zo'n rukker die denkt dat hij een kerel is. Alleen al het verschuilen achter een pseudoniem is eigenlijk al een beetje toongevend.....
Groeten
Willem