LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NEP BERICHT : Ik heb besloten te gaan betalen.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
lions90

NEP BERICHT : Ik heb besloten te gaan betalen.

Ongelezen bericht door lions90 »

Mensen het bericht " Ik heb besloten te gaan betalen" is nep want iemand heeft in mijn naam lopen posten! Ik heb dus nogmaals niks betaald en heb nog geen incassoburo of whatever gezien. Waarschijnlijk zo'n Dexia figuur die gefrustreerd is.

lions90

Re: NEP BERICHT : Ik heb besloten te gaan betalen.

Inmiddels is het bericht door Tros Radar verwijderd..dank daarvoor

Dubio

Ongelezen bericht door Dubio »

Je laat het toch wel wetn als de deurwaarder je gevonden heeft, toch?

lions90

Tuurlijk laat ik het dan weten Dubio, maar dat duurt nog wel een tijdje..ze zijn erg dom bij Dexia namelijk.

Dubio

Ongelezen bericht door Dubio »

Nou, ik weet niet of ze dom zijn, maar ga er maar aan staan 80.000 wanbetalers, evenzovele die het aanbod hebben genomen. En dan nog degene met depot-constructies. En in ieder moet persoonlijk benadert worden, en wordt vaak ook nog gebeld (hoe komen ze aan die nummers trouwens?). Ga er maar aan staan.

Ja, dom zijn ze wel: dat ze Labouchere overgenomen hebben van Aegon, en dat ze alleen kosten maken in Nederland. Maar ja Belgen he.
Ik geef je een goede kans dat je contract verloren is gegaan in de papierbende. Dus laat vooral niks van je horen bij die Belgen.

Gesloten