| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet betaald sinds 2002!
-
Miela Benie
Niet betaald sinds 2002!
Ik heb niets betaald sinds begin 2002 en mijn kontrakt liep eind 2002 af! Ze hebben enkele dreigbrieven gestuurd, ik heb ze geinformeerd dat ik misleid was bovendien kon ik niet aan mijn financiele verplichtingen voldoen.
Verder heb ik vermeld dat ik de zaak uit handen heb gegeven en ik wacht het resultaat af! Nooit meer iets gehoord........hoop ik of ik moet iets gemist hebben.......................................
Heb je geen geld voor aangetekende post, stuur dan per fax en print een verzendrapport uit, dit niet je vast aan je brief, heb je ook een bewijs dat ze het ontvangen hebben!
Verder heb ik vermeld dat ik de zaak uit handen heb gegeven en ik wacht het resultaat af! Nooit meer iets gehoord........hoop ik of ik moet iets gemist hebben.......................................
Heb je geen geld voor aangetekende post, stuur dan per fax en print een verzendrapport uit, dit niet je vast aan je brief, heb je ook een bewijs dat ze het ontvangen hebben!
-
toet
Re: Niet betaald sinds 2002!
Mujn twee contracten liepen begin 2002 af.De laatste brief van ggn is weer een paar weken geleden.Vandaag was ggn op rtlz en daar vertelde ze dat het heel druk was en veel mensen hun schulden niet betalen.toet
-
marco
ik moet 12000 euro betalen,of ik dit ga betalen....echt niet dus!
groeten Marco.
groeten Marco.
-
RP
Mijn contract loopt nog tot het einde van dit jaar met een schuld van zo'n € 30.000,-. Wat ik vreemd vond met dat zogenaamde aanbod van Dexia was dat ik een keuze moest maken of ik er gebruik van wilde maken of niet terwijl mijn contract nog niet eens is afgelopen. Waarom sturen ze dit niet bij afloop mee ? Ik denk dat ze meer weten dan ze naar buiten brengen daar bij Dexia, ik vertrouw ze werkelijk voor geen cent en ben ook geenszins van plan om die stelletje dieven te gaan betalen!!
-
Hank
Miele Bijna,
Ik geloof helemaal niets van je verhaal. Deze verhalen heb je in het verleden ook geplaatst.
De groeten voor je.
Hank
Ik geloof helemaal niets van je verhaal. Deze verhalen heb je in het verleden ook geplaatst.
De groeten voor je.
Hank
-
toet
EE een paar weken geleden had ik het haast gedaan.Kijken wat ze nu gaan doen ,het blijf rustig.Wat wel waar is als heel veel niet betalen krijgen ze het moeilijk.Als ik zie hoe de hoge heren lak aan alles hebben en maar hun zakken vullen en de gewone man dat beetje wat ze hebben afpakken .Dan ben ik kwaad en dat is voor mij een goede rede om niet te betalen.Waar ik wel tegen op ziet is dat iedereen afzonderlijk voor het gerecht voor zijn zaak op moet komen.Ik hoop dat bruneel tot inkeer komt want hij weet echt wel dat hier veel mis is gegaan.Zaterdag maak ik altijd het huis van mijn moeder schoon en haal vis op de markt daar op zuid.Wie weet zijn we elkaar wel eens tegen gekomen.groetjes toet
-
Hank
Toet,
Geloof toch niet in sprookjes. Dexia gaat heus niet iedereen afzonderlijk voor de rechter slepen. Als ze dat doen en jij aan de beurt bent, ben je inmiddels 180 ;)
Hank.
Geloof toch niet in sprookjes. Dexia gaat heus niet iedereen afzonderlijk voor de rechter slepen. Als ze dat doen en jij aan de beurt bent, ben je inmiddels 180 ;)
Hank.
-
HP
Daarom: laat het er op aan komen. Ga niet door de knieën. Nooit, nooit en nooit één cent betalen. Er zijn gewoon teveel gedupeerden voor individuele rechtszaken.
-
er
"Bij LEGIO getekend en niet bij DEXIA?"
Kreeg op 22-05-2003 een brief van DEXIA of ik mijn rest schuld van 11.000 euro binnen tien dagen wilden betalen. Op 24-05-2003 weer een brief en weer een aanmeldingsformulier van dexia of ik ff wil teken ik dus niet hoor. Mijn schoonvader is ook ingestapt maar voor 5 jaar hij moet nog tot 2006 en hij kreeg ook zo`n aanmeldingsformulier? Waarom ? hij heeft nou ruim 3 jaar ? heel vreemd. Maar wij zijn van mening dat wij getekend hebben op een papier van LEGIO en niet van dexia. Als wij in 19-05-2000 met DEXIA in zee hadden gewild hadden wij wel een contract van DEXIA ondertekend en niet van LEGIO. Wij zijn dan ook van mening dat al de briefwisseling van DEXIA ongegrond is. Omdat wij met LEGIO te maken hadden(hebben) en niet met een of ander België bank. Dus op het moment van de verkoop van LEGIO aan DEXIA hadden alle gedupeerde hun contract opnieuw moeten teken. Dus als het goed is heeft LEGIO hier mee contract breuk gedaan. Wij betalen dus niks meer.
Kreeg op 22-05-2003 een brief van DEXIA of ik mijn rest schuld van 11.000 euro binnen tien dagen wilden betalen. Op 24-05-2003 weer een brief en weer een aanmeldingsformulier van dexia of ik ff wil teken ik dus niet hoor. Mijn schoonvader is ook ingestapt maar voor 5 jaar hij moet nog tot 2006 en hij kreeg ook zo`n aanmeldingsformulier? Waarom ? hij heeft nou ruim 3 jaar ? heel vreemd. Maar wij zijn van mening dat wij getekend hebben op een papier van LEGIO en niet van dexia. Als wij in 19-05-2000 met DEXIA in zee hadden gewild hadden wij wel een contract van DEXIA ondertekend en niet van LEGIO. Wij zijn dan ook van mening dat al de briefwisseling van DEXIA ongegrond is. Omdat wij met LEGIO te maken hadden(hebben) en niet met een of ander België bank. Dus op het moment van de verkoop van LEGIO aan DEXIA hadden alle gedupeerde hun contract opnieuw moeten teken. Dus als het goed is heeft LEGIO hier mee contract breuk gedaan. Wij betalen dus niks meer.
-
jak
mijn contract was afgelopen, en kreeg een brief dat ik
zonder aandelen de restschuld moest betalen, binnen 10 dagen, niet gedaan, nu kreeg ik weer brieven van Dexia,
of ik een keuze wilde maken, raar maar waar.
zonder aandelen de restschuld moest betalen, binnen 10 dagen, niet gedaan, nu kreeg ik weer brieven van Dexia,
of ik een keuze wilde maken, raar maar waar.
-
Frija
Ja dat was bij mij precies zo. Eerst binnen 10 dagen 12.000 Euro ophoesten en nu weer nieuwe keuzes. Mooi niet dus. Door diverse advovcaten is mij geadviseerd niet te reageren en als het er op aan komt naar de rechter te stappen.