| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet iedereen wordt hier bereikt!!
-
Ron uit Den Haag
Niet iedereen wordt hier bereikt!!
Zou de stichting iedereen die lid is van slv en eega die mensen een mailtje kunnen sturen om hen op de hoogte te kunnen brengen van het feit dat er gedemonstreerd gaat worden.
Ik denk namelijk dat niet iedereen op de hoogte is van het bestaan van dit forum.
Slecht plan?
Groet, Ron
Ik denk namelijk dat niet iedereen op de hoogte is van het bestaan van dit forum.
Slecht plan?
Groet, Ron
-
sonja
Re: Niet iedereen wordt hier bereikt!!
Ron,
Er is al meer contact gezocht met slv.
zij willen niet samenwerken.
Heel jammer
sonja.
Heel jammer
sonja.
-
john
Morgen wordt in de uitzending van Radar verteld over de demonstratie in Breda op 11 april.
Vr, groet,
John
Vr, groet,
John
-
Ron uit Den Haag
Probeer ook de dagbladen te bereiken....ik zet een bericht in de Haagsche Courant.
-
de zoekmug
dit snap ik ff niet!!
sonja
Ron,
Heel jammer
sonja.
met wie willen ze niet samenwerken?
de gedupeerden hebben al miljoenen betaalt
sonja
Ron,
Heel jammer
sonja.
met wie willen ze niet samenwerken?
de gedupeerden hebben al miljoenen betaalt
-
sonja
slv wil niet met payback samenwerken.
zij willen met niemand contact.
we kunnen niet aan adressen komen.
En dat is jammer.
Ik weet niet waarom niet.
Sonja.
zij willen met niemand contact.
we kunnen niet aan adressen komen.
En dat is jammer.
Ik weet niet waarom niet.
Sonja.
-
Anita
Ron,
Goed plan alleen wil SLV niet samenwerken met Payback.
Jammer, want samen sta je toch veel sterker!!
Anita
Goed plan alleen wil SLV niet samenwerken met Payback.
Jammer, want samen sta je toch veel sterker!!
Anita
-
sjoerd
wat is het doel van de demonstratie in Breda? wie willen WE bereiken in breda?
gr.
Sjoerd
gr.
Sjoerd
-
piet
"WE" zijn alle gedupeerden van aandelenlease contracten,ons aangesmeerd door misleidende informatie via pagina grote advertenties met eenzijdige reclame in kranten en mooie verkooppraatjes van “financiële adviseurs” die tabellen lieten zien waaruit bleek wat je over kon houden aan het eind van de looptijd.
Wat we willen bereiken is een doorbraak in de impasse en jarenlange rechtszaken tussen de gedupeerden en de aanbieders.
Nederland moet op de hoogte worden gesteld van het drama wat zich afspeelt.
Ons geld is op en we kunnen de termijnen en de restschuld niet betalen.
Er moet nu een betalingsstop komen voor de mensen met een restschuld en voor die mensen waarvan het depot leeg is.
Daarna snel onderhandelen over het hele probleem van aandelen lease constructies
De politiek is nog niet voldoende overtuigd van de ernst en sociale/economische gevolgen.
De politiek dient veel druk uit te oefenen op de aanbieders om snel tot een oplossing te komen.
De aanbieders moeten hun verantwoordelijkheid nemen en de gedupeerden schadeloos stellen.
Een voorbeeld van misleiding is spaar select.
Het was zo mooi, de woorden van spaar select: spaar select is een adviesbureau met 32 vestigingen door heel Nederland, heeft een eigen lijfblad met veel informatie, kundige adviseurs die bij u thuis u kon helpen met het maken van een financieel plan dat u op het lijf is geschreven.
Spaar select streeft ernaar topprestaties te leveren.
Zo kunt u rijker worden dan u voor mogelijk houdt,dat kunnen wij garanderen.
Uiteindelijk gaat het om uw vermogen,toch ?
Dit is letterlijk uit het blad van spaar select.
Wat er echt gebeurde hoef ik niet meer te vertellen.
Spaar select is een van de veroorzakers van onze ellende, de anderen komen ook nog aan de beurt voor een “bezoek” van alle gedupeerden.
Laat zien dat wij het niet pikken !
Zoals dexia ons onder druk zet met hun “aanbod” kunnen wij hun ook onder druk zetten.
Maar dat moeten WE wel samen doen.
Dus als er ergens een actie of demonstratie wordt georganiseerd, met z’n alleen erheen en elkaar steunen.
SAMEN STAAN WE STERK !!
Groeten,
Piet
Wat we willen bereiken is een doorbraak in de impasse en jarenlange rechtszaken tussen de gedupeerden en de aanbieders.
Nederland moet op de hoogte worden gesteld van het drama wat zich afspeelt.
Ons geld is op en we kunnen de termijnen en de restschuld niet betalen.
Er moet nu een betalingsstop komen voor de mensen met een restschuld en voor die mensen waarvan het depot leeg is.
Daarna snel onderhandelen over het hele probleem van aandelen lease constructies
De politiek is nog niet voldoende overtuigd van de ernst en sociale/economische gevolgen.
De politiek dient veel druk uit te oefenen op de aanbieders om snel tot een oplossing te komen.
De aanbieders moeten hun verantwoordelijkheid nemen en de gedupeerden schadeloos stellen.
Een voorbeeld van misleiding is spaar select.
Het was zo mooi, de woorden van spaar select: spaar select is een adviesbureau met 32 vestigingen door heel Nederland, heeft een eigen lijfblad met veel informatie, kundige adviseurs die bij u thuis u kon helpen met het maken van een financieel plan dat u op het lijf is geschreven.
Spaar select streeft ernaar topprestaties te leveren.
Zo kunt u rijker worden dan u voor mogelijk houdt,dat kunnen wij garanderen.
Uiteindelijk gaat het om uw vermogen,toch ?
Dit is letterlijk uit het blad van spaar select.
Wat er echt gebeurde hoef ik niet meer te vertellen.
Spaar select is een van de veroorzakers van onze ellende, de anderen komen ook nog aan de beurt voor een “bezoek” van alle gedupeerden.
Laat zien dat wij het niet pikken !
Zoals dexia ons onder druk zet met hun “aanbod” kunnen wij hun ook onder druk zetten.
Maar dat moeten WE wel samen doen.
Dus als er ergens een actie of demonstratie wordt georganiseerd, met z’n alleen erheen en elkaar steunen.
SAMEN STAAN WE STERK !!
Groeten,
Piet
-
EE
Hoi Piet
Goed plan maar we moeten de duizende mensen die dus geen email kunnen lezen ook bereiken...meschien in de uitzending vanvond bij tros radar iets om te zeggen....
groetjes
Goed plan maar we moeten de duizende mensen die dus geen email kunnen lezen ook bereiken...meschien in de uitzending vanvond bij tros radar iets om te zeggen....
groetjes
-
piet
Hallo EE,
Dit staat bovenaan mijn lijstje.
Ik zal vanavond mijn best doen bij Tros Radar.
Groeten,
Piet
Dit staat bovenaan mijn lijstje.
Ik zal vanavond mijn best doen bij Tros Radar.
Groeten,
Piet
-
de zoekmug
piet
sterkte en laat ze een poepje ruiken
mvg
hoop dat het morgen lekker rustig is op de side.
sterkte en laat ze een poepje ruiken
mvg
hoop dat het morgen lekker rustig is op de side.
-
wieke
ik ben ook zo'n onwetende belegger die zich erg bedonderd voelt, vooral door spaarselect. Ik weet nog steeds niet wat mij boven het hoofd hangt en hoop vanavond wat duidelijkheid te krijgen met de radaruitzending. Veel succes.
-
Paul
Ik ben ook de dupe van Legio. Daarnaast ben ik via GELINK Advies Groep nog eens een oor aangenaaid voor 3 hefboomcontracten van LEVOB. Of ik ff wil bijstorten.
PAS OP mensen voor GELINK (is veel op TV).
Ik wil graag naar Breda komen. Hou mij op de hoogte.
PAS OP mensen voor GELINK (is veel op TV).
Ik wil graag naar Breda komen. Hou mij op de hoogte.