LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NIET MEER BETALEN

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
stoplegiolease

NIET MEER BETALEN

Ongelezen bericht door stoplegiolease »

Ik snap u allemaal niet, u bent bij de neus genomen en dan zeg ik, stop de betaling en eis geld terug van de bank (schriftelijk) stort het bedrag op een aparte rekening onder eigen beheer en klaag Dexia aan. Doe aangifte bij de politie, STE, DSI en doe dit massaal. Iedereen is maar bang voor deurwaarders en een slechte aantekening in TIEL. **** Tiel, wees blij met een x achter je naam. Hoef je niet meer te lenen wat toch per definitie stom is. Banken pakken bergen met geld onder slechte reclame boodschappen. Neem nu die postkrediet reklame, daar wordt ook zo'n mooie berekening gemaakt en vergelijkt men de rent van een consumenten krediet en een hypotheek rente. Dat zou niet moeten mogen. Maarje, zij willen maar dat u creditcarts neemt en vooral veel leningen afsluit. op zich niet erg maar lenen zonder zakelijke doelstelling is per definitie dom. Dus een x in Tiel is een zegen. STOP MET BETALEN EN KLAAG DIE BENDE MASSAAL AAN

inge

Re: NIET MEER BETALEN

Ongelezen bericht door inge »

precies wat ik zeg helemaal mee eens betaal ook niet bij en ga tot het einde om mijn geld terug te krijgen .deze week al drie brieven van legio gekregen want deze maand loopt mijn contract af ik reageer niet nergens op .ook geen aangetekende brief groetjes inge

..

Re: NIET MEER BETALEN

Ongelezen bericht door .. »

.

Gesloten