LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] niet zeuren maar aktie!!!!!!!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
john

niet zeuren maar aktie!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door john »

Heeeeeee, word eens aktief.
We lullen met z'n alle overloos over onze problemen maar we doen niks.
Het word tijd om achter de computer vandaan te komen en over te gaan tot aktie.
Diverse mensen hebben al eens een poging gedaan om in aktie te komen maar zonder resultaat.
Payback wil nu gaan demonstreren bij Dexia, maar dan moeten we wel meedoen.
Om daar met een paar man te gaan staan gillen helpt niet, maar met vele maak je meer een vuist.
Bij dit soort bedrijven is 50.000 maar een getal en als je alleen maar in miljoenen denkt is 50.000 een afrond getal.
Maar 10.000 boze mensen op de stoep geeft een heel andere invulling van dit soort getallen.
Ook in Den Haag zoudenwe ons eens flink moeten laten horen, want daar moeten ze ons zien en horen, dat geeft meer indruk dan duizend brieven.

Als je meer wilt weten over de demonstratie kijk je op de site van Pay-back (www.pay-back.nl)het kan je jezelf ook aanmelden voor akties en goede ideeen zijn altijd welkom.
Dus, met die luie kont omhoog en in de benen voor een goede zaak, Ons zuur verdiende geld terughalen.

ener

Re: niet zeuren maar aktie!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door ener »

Als we ons ook eens laten zien en horen, dan krijgt deze zaak wat meer aandacht, dat ben ik met je eens John.
Kunnen we Breekijzer of Willebrord niet inschakelen? Als de leden van SLV allemaal eens een e-mailtje met de (onze) problemen stuurden naar bovengenoemde tv-programma`s, dan kunnen ze echt niet om ons heen.
50.000 mailtjes zal toch wel iets losmaken, wie zoekt de e-mail adressen eens op!

mvrgr.
ener

boosje

Ongelezen bericht door boosje »

goed idee. Vooral breekijzer.
www.breekijzer.nl

john

Ongelezen bericht door john »

Fijn er komen mensen in beweging,goed zo.
We moeten meer in beeld komen en de media opzoeken, ik heb me al bij Breekijzer,willibrod en kat in de zak aangemeld.
Dat moeten we allemaal doen, schud alles en iedereen maar wakker.
Laat LL de juridische kant doen en ga met Pay-Back de straat op.
We moeten ook uitkijken wat we op dit forum zeggen, want ik heb van een medewerker van Dexia vernomen dat ze maar wat graag alles lezen.
We geven onze kaarten teveel bloot op deze site, en dat is in het voordeel van Dexia.
We moeten meer afgeschermd tewerk gaan, door te vergaderen in regio's.
Zo kunnen we eventueele akties beter verdelen en stroomleiden over het land.
Onze kennis van alles en nogwat over de tegenpartij moet beter bij ons blijven en niet openbaar telezen zijn, dat is zelfmoord.
Dexia doet alles om onder de betalingen uit te komen dus geef ze geen belangrijke info.
WIJ moeten er beter van worden niet Dexia.
WE MOETEN ZICHTBARE DINGEN GAAN DOEN EN DE MEDIA MOET VAN ONS GAAN HOUDEN, DAAR MOETEN DEXIA EN DE REST NIET VEEL VAN HEBBEN.
PRIKKEN WAAR HET ZEER DOET EN NIET ONS KRUIT VERSCHIETEN OP DEZE SITE.
We moeten wel blijven denken en ideeen ontwikkelen maar dan voor ons en niet voor de meelezende vijand.
Denk hier eens over na en kijk ook eens bij Payback op hun site.

jacqueline

Ongelezen bericht door jacqueline »

Hoi John.....heb je voor ons geen standaard mail om te versturen naar Breekijzer, Kat in de zak e.d.
Dat maakt het voor ons een stukje makkelijker, dus sneller!!!

We wachten af

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Lieve mensen,

Ik wil jullie pret niet bederven hoor, maar denk je nu werkelijk dat programma's als Breekijzer en Kat in de Zak hier nog iets mee gaan doen? De scoop is al naar TrosRadar gegaan. Die programma's zien daar echt geen heil in.

En als Dexia geen zeehondjes doodknuppelt dan komt Willibrord Frequin echt niet langs hoor.

Meisje

Je kan beter zelf e.e.a. organiseren.

Misschien wel in samenspraak met SLV. Wellicht dat 1 of 2 personen een soort e-mailactie op poten willen zetten waardoor zoveel mogelijk SLV leden bereikt worden om hen op de hoogte te stellen van een demonstratie. Vraag mensen te reageren zodat je weet hoeveel er ongeveer komen.

Schakel daarna de schrijvende en televisie pers in
Demonstreer op woensdag, gek genoeg is dat nieuwsgewijs een erg goede dag. En let ook op dat er op die datum geen andere grote dingen op stapel staan. (Verkiezingen zijn toch ook op een woensdag?)

Wellicht dat TrosRadar jullie hiermee wil helpen. Zij hebben immers contacten zat bij de TV. Misschein dat ze zelf een oproep willen plaatsen.

You never know, maar zorg wel dat je het goed doordenkt, want anders sta je daar met 50 mensen en zonder aandacht van de pers.
En negatieve publiciteit, daar raak je ze het hardst mee.

AEGONNETJE

Ongelezen bericht door AEGONNETJE »

BEN JE ECHT ZO NAIEF DAT JE DENKT DAT DEXIA BANG IS VOOR NEGATIEVE PUBLICITEIT?!! SOMMIGE MENSEN HEBBEN ECHT EEN EVENHOOG IQ ALS HET AANTAL ZETELS DAT WINNIE DE JONG AS WOENSDAG GAAT HALEN....JAMMER, JAMMER, STERKER NOG: IN EN INTRIEST IS HET EIGENLIJK.

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Weer een check gedaan!

Aegonnetje is een DEXIA medewerker.

Zeer inventief om verschillende aliasen te verzinnen.

Mvg Pieter

Ruud

Ongelezen bericht door Ruud »

Waarom denk je dat eigenlijk Pieter?

Hoe weet je dat aegonnetkje een dexia medewerker is doordat hij z'n concurrent aegon hier probeert zwart te maken?

m.v.g. Ruud

pieter

Ongelezen bericht door pieter »

Tja, een kat in het nauw maakt rare sprongen.
En gaan dan over op de persoonlijke aanval.

Mvg pieter

Meisje

Pieter toch...

bert

Ongelezen bericht door bert »

binnenkort kunnen jullie posters van het net halen en uit printen.
Als iedereen dat dot en die ophangt in supermarkten, winkels.bij verkeerslichten,enz dan kunnen we onze boosheid laten zien.
Deze posters zijn ook naar "Stenders vroeg" kijken of zij iets willen doen.
We moeten meer neg. reclame voor Dexia en haar handlangers
maken en mensen waarschuuwen voor dit gevaar.

ener

Ongelezen bericht door ener »

Bert,

Is dit serieus?
Zo ja,wordt deze actie gestart en gestuurd door "Pay-back"?

mvrgr.
ener.

Ieneminie

Ongelezen bericht door Ieneminie »

Bert is de realiteit een beetje uit het oog verloren...
Denkt dat Dexia de koersen moedwillig omlaag heeft laten gaan; slaap lekker Bert!!! Begin jij maar een actie (ik zal je in ieder geval hard uitlachen en met mij de rest van Nederland). Staat Ernie trouwens achter je?!!
Ienemienie

Gerda H

Ongelezen bericht door Gerda H »

Ik sta wel achter Bert.
Groeten van Pino

piet

Ongelezen bericht door piet »

Pay back gaat actie voeren. Er is echter meer nodig als een bericht op het forum. ben je als gedupeerde geinteresseerd om mee tedoen aan een actie bij b.v. spaar select of dexia of wil je mee helpen met de organisatie mail even naar [email protected] of kijk op www.pay-back.nl.
p.s. dit is niet bestemd voor ienemi(e)nie.

bram

Ongelezen bericht door bram »

John, Piet en andere gedupeerden

Ik zal er zijn, bij de demnostraties.

Ik hoop jullie dan te zien.
Bram

bert

Ongelezen bericht door bert »

Payback is aan het uitzoeken hoever we kunnen gaan, nou reken dat we op het randje gaan lopen van het toelaatbare.
Als we alles op de rials hebben laten we meer horen maar vooral zien.
Ik hoop jullie snel bericht te kunnen geven, stroop de mouwen alvast maar op.
bert.

bram

Ongelezen bericht door bram »

Ik zal er zijn bij de demonstraties en zal mijn protest laten horen waar mogelijk

Dan wle van mijn geld beroofd, ik wil me echter ook niet van mijn waardigheid laten beroven door me te verlagen tot praktijken die de legio verkopers hebben gehanteerd.

Dus opties als gebruik maken van bedriegers als Willibrord Frequin zal ik echt niet steunen. We maken ons daarmee eerder belachelijk en het al zeker geen goed doen aan de rechtsgang.

Bram

Gesloten