Er is een nieuwe mogelijkheid voor iedereen om Dexia aan te
pakken!!!!!!!!!
Het is een financieel recherche bureau dat elke
zaak persoonlijk onderzoekt.
Het kost wel wat.
Maar uiteindelijk heeft het me veel geld bespaart!!!!!!!
Ze heten Masters Financial Investigation
E-mail is: ***@hotmail.com
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NIEUW: Masters Financial !!!
Re: NIEUW: Masters Financial !!!
dat wordt dan 3 keer.
"opgelicht???"
Wat alle mensen die geld hebben betaald niet begrijpen is
dat de jongens van STICHTING LEASEVERLIES hun zakken gigantisch vullen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(60.000 leden x 45 euro = 2.7 miljoen euro = 6 miljoen gulden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denken jullie nou echt dat ze dat geld nodig hebben voor
een rechtzaak tegen DEXIA.
Nee,dat kost ze een paar ton. De rest verdwijnt in hun eigen zakken.
Ik heb 30 jaar ervaring in de advocatuur en verkeer in dezelfde kringen, waar deze geruchten al zijn bevestigd.
Dus ik weet waar ik over praat.
Jullie zijn allemaal 2 x opgelicht !!!!!!!!!!!!!!!!
"opgelicht???"
Wat alle mensen die geld hebben betaald niet begrijpen is
dat de jongens van STICHTING LEASEVERLIES hun zakken gigantisch vullen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(60.000 leden x 45 euro = 2.7 miljoen euro = 6 miljoen gulden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denken jullie nou echt dat ze dat geld nodig hebben voor
een rechtzaak tegen DEXIA.
Nee,dat kost ze een paar ton. De rest verdwijnt in hun eigen zakken.
Ik heb 30 jaar ervaring in de advocatuur en verkeer in dezelfde kringen, waar deze geruchten al zijn bevestigd.
Dus ik weet waar ik over praat.
Jullie zijn allemaal 2 x opgelicht !!!!!!!!!!!!!!!!
Iedereen check andere draadje met mijn antwoord erin...
groet,
Sea
groet,
Sea
Lijk me allemaal wel meevallen! Gezien zij de enige zijn die hulp bieden... enuuh 30 jaar ervaring en dan nog steeds het woord rechtSzaak fout schrijven... je l*lt man dus flikker gewoon een eind op! Ik weet uit ervaring dat spelling en taal een zeer belangrijk onderwerp zijn in advocatuur
ZIE mijn antwoordt op ander draadje...:
....
Ik ben van mening dat dit echter een buffer vormt:
1) hoger beroep (die boeven van Dexia gaan echt niet zomaar toegeven)
2) Cassatie (laatate redmiddel en tijdrek-actie van Dexia)
3) mocht het echt zo zijn dat ze wat tonnen overhouden dan kunnen er twee dingen gebeuren , geld aan iedereen terug gelijke delen OF ze mogen het als "beloning" houden! Want laten we eerlijk zijn wie doet tegenwoordig nog iets voor noppes?
En met dit "draadje" breng je meer onrust in de zaak dan nodig is. Hoe goed je bedoelingen ook zijn. Mocht het echt goed bedoeld zijn, waarom heeft u deze zaak niet zelf aangetrokken? Waarom komt u er nu pas mee? Rechtzaken tegen Dexia zijn nu al gaande dus bent u niet en beetje laat?
Hoe dan ook u kunt beter dergelijke opmerkingen achterwege laten voor mensen die er wel in geloven en onheilspellende scenario's over zichzelf willen roepen.
Gegroet,
Sea
....
Ik ben van mening dat dit echter een buffer vormt:
1) hoger beroep (die boeven van Dexia gaan echt niet zomaar toegeven)
2) Cassatie (laatate redmiddel en tijdrek-actie van Dexia)
3) mocht het echt zo zijn dat ze wat tonnen overhouden dan kunnen er twee dingen gebeuren , geld aan iedereen terug gelijke delen OF ze mogen het als "beloning" houden! Want laten we eerlijk zijn wie doet tegenwoordig nog iets voor noppes?
En met dit "draadje" breng je meer onrust in de zaak dan nodig is. Hoe goed je bedoelingen ook zijn. Mocht het echt goed bedoeld zijn, waarom heeft u deze zaak niet zelf aangetrokken? Waarom komt u er nu pas mee? Rechtzaken tegen Dexia zijn nu al gaande dus bent u niet en beetje laat?
Hoe dan ook u kunt beter dergelijke opmerkingen achterwege laten voor mensen die er wel in geloven en onheilspellende scenario's over zichzelf willen roepen.
Gegroet,
Sea