Er is een nieuwe mogelijkheid voor iedereen om Dexia aan te
pakken!!!!!!!!!
Het is een financieel recherche bureau dat elke
zaak persoonlijk onderzoekt.
Het kost wel wat.
Maar uiteindelijk heeft het me veel geld bespaart!!!!!!!
Ze heten Masters Financial Investigation
E-mail is: ***@hotmail.com
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NIEUW: Masters Financial !!!
Re: NIEUW: Masters Financial !!!
dat wordt dan 3 keer.
"opgelicht???"
Wat alle mensen die geld hebben betaald niet begrijpen is
dat de jongens van STICHTING LEASEVERLIES hun zakken gigantisch vullen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(60.000 leden x 45 euro = 2.7 miljoen euro = 6 miljoen gulden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denken jullie nou echt dat ze dat geld nodig hebben voor
een rechtzaak tegen DEXIA.
Nee,dat kost ze een paar ton. De rest verdwijnt in hun eigen zakken.
Ik heb 30 jaar ervaring in de advocatuur en verkeer in dezelfde kringen, waar deze geruchten al zijn bevestigd.
Dus ik weet waar ik over praat.
Jullie zijn allemaal 2 x opgelicht !!!!!!!!!!!!!!!!
"opgelicht???"
Wat alle mensen die geld hebben betaald niet begrijpen is
dat de jongens van STICHTING LEASEVERLIES hun zakken gigantisch vullen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(60.000 leden x 45 euro = 2.7 miljoen euro = 6 miljoen gulden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denken jullie nou echt dat ze dat geld nodig hebben voor
een rechtzaak tegen DEXIA.
Nee,dat kost ze een paar ton. De rest verdwijnt in hun eigen zakken.
Ik heb 30 jaar ervaring in de advocatuur en verkeer in dezelfde kringen, waar deze geruchten al zijn bevestigd.
Dus ik weet waar ik over praat.
Jullie zijn allemaal 2 x opgelicht !!!!!!!!!!!!!!!!
Iedereen check andere draadje met mijn antwoord erin...
groet,
Sea
groet,
Sea