LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuwe kansen dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
wil

nieuwe kansen dexia

Ongelezen bericht door wil »

hoe kan ik nu ruim 3000 euro schuldboete hebben op een bedrag van 5000 gulden ineens gestort 3 jaar geleden.
er is door hun belegd met mijn geld.
moet ik op het nieuwe aanbod van dexia ingaan.
wil

el

Re: nieuwe kansen dexia

Ongelezen bericht door el »

Wil, je weet de consequenties als je op het aanbod ingaat, het 'nieuwe'aanbod is niets anders dan een verlenging van drie weken van het oude aanbod.
Dit hebben ze alleen maar gedaan om de mensen nog banger te maken in de hoop dat ze uiteindelijk toch tekenen en ze straks met weer minder te mensen te maken hebben als ze de gedupeerden, vroeg of laat, hun centjes moeten teruggeven.

JoopB

Ongelezen bericht door JoopB »

Nieuw aanbod? Ik kreeg gewoon weer hetzelfde formulier. Vandaag is het vernietigd contract afgelopen en staat 11.600 eurotjes in de min. Tel daar even mijn 4100 inleg bij op. Als je het snel zegt valt het wel mee.
Bijna 35000 gulden pleite als ik zou betalen.

JoopB

Eric-Jan.

Ongelezen bericht door Eric-Jan. »

Beste Wil je snapt het nog steeds niet. Met die 5000 gulden die jij hen hebt gegeven zijn geen beleggingen gedaan. De beleggingen zijn gedaan met geld dat je tegen een vorstelijke rente van Dexia hebt geleend. Van die 5000 gulden worden nu de aflossingen en de rente betaald die jij verschuldigd bent. Als dit geld binnenkort op is zul je ervaren dat je ineens maandelijks met een som geld op de proppen moet komen. Net zoals mijn kennisje Will.

Gesloten