LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuws van de advocaat

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
yvonne

nieuws van de advocaat

Ongelezen bericht door yvonne »

Ik ben onlangs bij een advocaat geweest voor mijn 12 jarige dochter die een winstver10dubbelaar heeft afgesloten. Maar omdat wij allebij werken moeten wij de kosten van de advocaat zelf betalen 200 euro per uur. Deze advocaat vond de zaak erg interesant omdat het om een minderjarige ging en mijn man niet had getekend. Nou voel ik me wel
erg gediscrimineerd want ik kan niet bovenop de schuld die mijn dochter al heeft meer geld besteden aan advocaatkosten. Dit is toch heel oneerlijk. Je wordt opgelicht en je kan er geen eens wat aan doen.
Wie oh Wie heeft nog een laatste tip voor me.
Groetjes Yvonne moeder van Stephanie
Ik wil iedereen nog bedanken voor de vorige tips, maar helaas ook dit helpt me niet veel. IK HAAT DEXIA

aert0001

Re: nieuws van de advocaat

Ongelezen bericht door aert0001 »

Heb je er al aan gedacht om met een groep mee te gaan?
kost minder 500 euro, en je zaak ligt in goede handen,

Ton

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

yvonne,goedkoper is via de vereniging waar ik voor ga""gratis advocaat"" kost alleen doorzetting vermogen

Dubio

Ongelezen bericht door Dubio »

je lijkt me niet een gemiddeld geïnformeerd opvoedende als je je dochter op zo'n leeftijd zo'n wanstaltig product laat afsluiten.
Of had ze het u niet laten weten dat ze zo'n product afsloot, net als die 18.000 eega-leasers die zeer tegen de wens van de partner (die daar in de meeste gevallen pas na 2 jaar achterkwam :? ) zo'n leaseproduct afsloten.

impact

Ongelezen bericht door impact »

Yvonne, het wil er bij mij niet in dat een 12-jarig kind helemaal zelfstandig en op eigen initiatief een winstvertiendubbelaar zou hebben afgesloten. Maar jij hebt misschien een "geniaal wonderkind" als dochter?

Ikwaseenbeetjedom