LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuws van de advocaat

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
yvonne

nieuws van de advocaat

Ongelezen bericht door yvonne »

Ik ben onlangs bij een advocaat geweest voor mijn 12 jarige dochter die een winstver10dubbelaar heeft afgesloten. Maar omdat wij allebij werken moeten wij de kosten van de advocaat zelf betalen 200 euro per uur. Deze advocaat vond de zaak erg interesant omdat het om een minderjarige ging en mijn man niet had getekend. Nou voel ik me wel
erg gediscrimineerd want ik kan niet bovenop de schuld die mijn dochter al heeft meer geld besteden aan advocaatkosten. Dit is toch heel oneerlijk. Je wordt opgelicht en je kan er geen eens wat aan doen.
Wie oh Wie heeft nog een laatste tip voor me.
Groetjes Yvonne moeder van Stephanie
Ik wil iedereen nog bedanken voor de vorige tips, maar helaas ook dit helpt me niet veel. IK HAAT DEXIA

aert0001

Re: nieuws van de advocaat

Ongelezen bericht door aert0001 »

Heb je er al aan gedacht om met een groep mee te gaan?
kost minder 500 euro, en je zaak ligt in goede handen,

Ton

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

yvonne,goedkoper is via de vereniging waar ik voor ga""gratis advocaat"" kost alleen doorzetting vermogen

Dubio

Ongelezen bericht door Dubio »

je lijkt me niet een gemiddeld geïnformeerd opvoedende als je je dochter op zo'n leeftijd zo'n wanstaltig product laat afsluiten.
Of had ze het u niet laten weten dat ze zo'n product afsloot, net als die 18.000 eega-leasers die zeer tegen de wens van de partner (die daar in de meeste gevallen pas na 2 jaar achterkwam :? ) zo'n leaseproduct afsloten.

impact

Ongelezen bericht door impact »

Yvonne, het wil er bij mij niet in dat een 12-jarig kind helemaal zelfstandig en op eigen initiatief een winstvertiendubbelaar zou hebben afgesloten. Maar jij hebt misschien een "geniaal wonderkind" als dochter?

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Voorzetje van croosjes misschien, om zijn vereniging opnieuw te kunnen promoten?

Maar mensen LET OP !!

Croosjes wil geld verdienen over de ruggen en aan de ellende van gedupeerden!

En dat is echt ZO LAAG !!!
Laatst gewijzigd door Ikwaseenbeetjedom op 26 okt 2004 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Doorzetting en vermogen bedoel je croosjes?
Toegegeven je bent er wel snel bij hoor, bravo!!!

Natuurlijk zal dochterlief niet zelf dit kontrakt uitgezocht hebben, maar het zal waarschijnlijk wel op haar naam staan, mocht haar eigen handtekening onder het kontrakt staan, dan heb je een sterke zaak Yvonne, althans ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 rechter is die dit ok vindt.
Tenzij je op dhr. croosjes zijn aanbod wilt ingaan, wat ik me moeilijk kan voorstellen als je een kijkje hebt genomen op zijn site, is het misschien voor jou de beste oplossing om de raad van aert eens te overwegen.

impact

Aert geeft jou inderdaad een advies, dat het overwegen waard is, Yvonne.
Maar wat je ook doet, val niet in de klauwen van Croosjes met zijn nepvereniging. Dan ga je gegarandeerd de boot in.

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,je zegt dit nou al zo lang maar nog steeds geen bewijzen

impact

Croosjes, stop toch eens met je g.e.z.e.i.k. Wat dat betreft heeft zelfs bosbevruchting gelijk: iemand kan zijn geld nog beter in bier steken dan aan jou geven. Van bier heb je tenminste nog even plezier.

Michiel Luidens

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Idd ik begrijp niet waarom iedereen zo agressief reageert naar iemand die zware schulden heeft en geen advocaat kan betalen.

JH

Ongelezen bericht door JH »

http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic ... highlight=

Ter informatie aan een ieder die overweegt om met de Vereniging Schadeloosstelling (dhr. Croosjes) zaken te doen.

Let wel ter informatie. De beslissing is geheel aan u !

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ach, je moet iets doen om de vergrijzing aan te pakken nu we niet meer mogen roken.
Misschien gaat dit nog wel sneller met maagzweren, hartaanvallen, dexiapuisten, open croosjes, zenuwaanvallen en zelfmoorden.
Zo krijgt Zalm op een wel erg lugubere manier ook zijn zin.

Gesloten