LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NIVO FORUM

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sjak

NIVO FORUM

Ongelezen bericht door Sjak »

Ik volg dit forum nu meer dan een jaar het nivo was hoog maar wat het nivo van de laatste maanden is : Soaps, Kookprogramma's, Moppentappers, Valse namen, Egoisten die zo veel mogelijk nonsens op dit forum plaatsen, Opnaaiers en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Dit is een serieuze zaak denk aan de gedupeerden en de rest mag van mij gaan houthakken. Wat een waardeloos gedoe allemaal.

Stichtingen die niets doen een vereniging die hier leden werft en ook geen moer verder komt.

Alleen graag positieve reacties.

SJAK UIT APELDOORN.

GEEN

Re: NIVO FORUM

Ongelezen bericht door GEEN »

Inderdaad Sjak het is niet meer wat het was.

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Van mij mag Pay-Back hier best van zijn aktiviteiten melding doen. Daar zijn we allemaal bij gebaat. Het is in ieder geval een van de organisaties waarvan je daadwerkelijk iets merkt. En of iemand lid wordt, dat is nog altijd een eigen keuze. Overigens, Sjak, kom jij in je eentje dan wel een moer verder, zoals je zo plastisch zegt??
En je oproep 'alleen graag positieve reacties', wat bedoel je met positief? Ik zou het anders willen stellen: graag inhoudelijke reacties. Een forum als dit is juist bedoeld om reacties uit te wisselen, en die mogen best tegengesteld zijn. Het enige wat men zou moeten doen is elkaar een beetje in de waarde laten ....

Mat

Ongelezen bericht door Mat »

Precies Rob dat bedoelen we nou.

Gesloten