LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog individueel procederen nodig als SLV wint?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Wim

Nog individueel procederen nodig als SLV wint?

Ongelezen bericht door Wim »

Is het waar dat na een evt. winst voor SLV nog individueel geprocedeerd moet worden? (wordt hier en daar gesteld op dit forum)
Worden deze kosten vergoed door SLV of komen die dan nog voor eigen rekening?
Omdat ik toendertijd gelukkig erg voorzichtig was is mijn restschuld niet zo groot dat het uit kan om honderden euro's te gaan investeren in rechtzaken.
Ik wist dat ik de inleg zou kunnen kwijtraken, maar over een restschuld ben ik niet geïnformeerd.
Ook deed LegioLease 'geheimzinnig' als ik op de man af naar de nadelen van die 'geniale' hefboomconstructie vroeg voor de winstverdriedubbelaar.

Wim

Re: Nog individueel procederen nodig als SLV wint?

Even ter aanvulling:
Ik heb uiteraard SLV gemailed, maar zij reageren niet.
(begrijpelijk natuurlijk als ze duizenden mailtjes moeten verwerken).

Jeanette

Ongelezen bericht door Jeanette »

Onzin Wim,

Wij hebben recht op antwoord.

Wim

Tussen recht hebben en recht krijgen zit een wereld van verschil ;)

d

Ongelezen bericht door d »

Is het waar dat na een evt. winst voor SLV nog individueel geprocedeerd moet worden? (wordt hier en daar gesteld op dit forum)
Worden deze kosten vergoed door SLV of komen die dan nog voor eigen rekening?
Omdat ik toendertijd gelukkig erg voorzichtig was is mijn restschuld niet zo groot dat het uit kan om honderden euro's te gaan investeren in rechtzaken.
Ik wist dat ik de inleg zou kunnen kwijtraken, maar over een restschuld ben ik niet geïnformeerd.
Ook deed LegioLease 'geheimzinnig' als ik op de man af naar de nadelen van die 'geniale' hefboomconstructie vroeg voor de winstverdriedubbelaar.

Gesloten