LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NOODKREET 2

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
AvB

NOODKREET 2

Ongelezen bericht door AvB »

Hier AvB nog een keer,
Wil toch nog gauw even reageren,alhoewel ik niet zo vaak kan internetten vanwege de hoge kosten,telefoontikken, maar wil wel op het forum blijven voor zoveel mogelijke hulp.
Natuurlijk zijn wij vorig jaar in mei niet ingestapt, dat was jaren geleden, waar wij nu voor boeten. Wij wilde spaarproducten voor de studie voor de kinderen te kunnen betalen. Wij hebben in verschillende jaren, verschillende producten aangeschaft, en ook vooruitbetalingen gedaan met onze eigen centjes. Nu zegt SpaarSelect dat dat geleend geld is.Ook wij hebben de kleine lettertjes wel gelezen, maar wij zijn weldegelijk verkeerd voorgelicht. Wij en zoveel andere mensen! Dit gaat een zeer langdurige kwestie worden, en beseffen ze in de politiek wel
dat er mensen zijn die hier letterlijk aan onderdoor gaan,geeselijk enz,
.en dat er zo hele gezinnen naar de knoppen gaan. Wie heeft de langste adem.....wij niet. Is er geen compromis die voor alle betrokken partijen goed zou zijn, of steekt er veel meer achter over de ruggen van de gewone mens ...

Piet

Re: NOODKREET 2

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo AvB,

Mail me dan kunnen we e.e.a. bespreken.

[email protected]

Sterkte en groeten,
Piet

Annet

Ongelezen bericht door Annet »

Hallo AvB
Het is ergens eerder gezegd maar nogmaals, je kan je beter heel snel aanmelden bij Leaseleed. Deze nemen juist die gevallen waar, via SpaarSelect, overwaarde van je huis werd gebruikt om hier in te trappen.
Kijk maar op www.leaseleed.nl en je weet meer.
Ik ben er ook lid van, ik slaap weer rustig en heb het gevoel dat het goed komt, hoe dan ook. Misschien moet er wat water bij de wijn maar in ieder geval betaal ik niet meer sinds oktober en ik leef nog steeds :wink:

Succes, Annet

AvB

Hier AvB, voor Annet,
Ben op de site geweest van Leaseleed, maar wat hebben die hoge kosten.........Als ik het goed begrepen heb kost het ongeveer 1000 Euro om je aan te melden, en het is niet zeker of het daar bij blijft.
Zou jij Annet, of iemand mij iets meer over die stichting kunnen vertellen, want jij bent al lid. Ben al lid van stichting leaseverlies,e.
Pay-back.

JH

Ongelezen bericht door JH »

AvB, Piet Koreman heeft al geschreven dat je hem kan mailen via het envelopje. De keus zul je zelf moeten maken of je bij Leaseverlies, Pay Back of Leaseleed wil aansluiten. Dat zal voornamelijk afhangen van jullie persoonlijke financiele omstandigheden.

Sterkte

AvB

Wie is Piet Koreman ??????

JH

Ongelezen bericht door JH »

AvB kun je echt niet lezen !!!
Piet
Geplaatst op: 26 Jan 2004 14:54 Onderwerp:

Hallo AvB,

Mail me dan kunnen we e.e.a. bespreken.

[email protected]

Sterkte en groeten,
Piet

JL

Ongelezen bericht door JL »

Geplaatst op 26 Jan 2004 21:16 door AvB

--------------------------------------------------------------------------------

Wie is Piet Koreman ??????
In ieder geval niet de lokale kapper en ook niet de loodgieter. En ja als je zelf naar een advokaat gaat kost dat 220,00 euro per uur.

Als je een adsl verbinding neemt, dan hoef je ook geen telefoontikken meer te betalen. Dan kun je 24 uur per dag internetten en muziek downloaden, zoekprogramma's bekijken. Schept echt vreugde in het leven. :shock:

Groeten aan den landstreek.

JL

Annet

Ongelezen bericht door Annet »

Hoi AvB,
Wat je weten wil staat op de site van Leaseleed (LL). Ik ben ook na lang aarzelen lid geworden. Ik hikte ook tegen de hoge kosten aan. Maar nu hoef ik zelf geen advocaat in de arm te nemen. Zij starten eventueel een procedure als de gesprekken stuk lopen met Dexia. Want je zult wel vernomen hebben dat LL op dit moment in onderhandeling is met Dexia.
Als je iets te vragen hebt krijg je direct antwoord per mail. Conceptbrieven kun je krijgen, ze doen echt veel voor je.
En omdat LL advocaten inzet voor ons is het (nog) niet nodig om zelf een advocaat te zoeken met alle kosten van dien.
Omdat ik het uit handen gegeven heb aan LL leef ik een stuk rustiger.
Het is inderdaad heel veel geld wat LL vraagt.
Leaseverlies vraagt veel minder maar doet niets. Ben daar ook lid van maar ze lijken met de noorderzon vertrokken.
Denk er nog eens over na. Maar niet te lang want volgens mij kan je je nog tot 1 feb. aanmelden maar dat weet ik niet zeker.

Annet

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Wie is Piet Koremans: Nederlands hoop in bange dagen [email protected]

:lol: Ton

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

AvB,

Kosten €1000,- zijn in verhouding tot het zelf in de arm nemen van een advocaat laag. Dat kost veel meer dan €1000,-

Kom je in aanmerking voor toevoeging dan ben je hooguit €560,- kwijt aan eigen bijdrage voor een eigen advocaat. De rest betaald de staat.

Mvg Pieter

Gesloten