LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NOOIT BETALEN !! NOOIT TEKENEN !!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
el

NOOIT BETALEN !! NOOIT TEKENEN !!

Ongelezen bericht door el »

Na de verzoeken die ingediend zijn tegen opsplitsing van
Dexia betekent dit des te meer om dus nooit op het aanbod van Dexia in te gaan.
Niet doen dus!!! want dit is het zoveelste strategische spelletje van Dexia.
Laat je niet bang maken door uitspraken van die
Bruneel.
NOOIT BETALEN NOOIT TEKENEN NOOIT BETALEN NOOIT TEKENEN !!NOOIT BETALEN NOOIT TEKENEN NOOIT BETALEN NOOIT TEKENEN !!

Ed

Re: NOOIT BETALEN !! NOOIT TEKENEN !!

Ongelezen bericht door Ed »

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik ben van mening dat ik met het betalen van de restschuld helemaal niets opschiet. Ik kan hoe dan ook geen € 30.000,- op tafel leggen, wat ik overigens ook helemaal niet van plan ben.

Ik snap niet dat er mensen zijn die overwegen om op het aanbod in te gaan, ik vind het belachelijk zelfs dat Dexia zo naief is dat ze denken dat er mensen zijn die met zo'n mager aanbod genoegen nemen.

Ik accepteer hoe dan ook geen schuld!! Dat ik mijn inleg kon kwijtraken ben ik me wel van bewust geweest. Ik heb gegokt en misgegokt. Dat risico heb ik gelopen en ik heb pech gehad, maar die schuld, die enorme schuld !! Ik hoop dat niemand op dit aanbod ingaat en het hoofd koel houdt. Groeten Ed

dhr.a de croos

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

el,waar maak jij je druk om luizen vermeerdere zich overal
ook bij kempen/dexia.

m.butter

Ongelezen bericht door m.butter »

Sjaan, ik ga niet betalen, maar moet ik dat nu doorgeven
aan Dexia, of moet ik gewoon maar afwachten, heb wel een
vernietigingsbrief gestuurd, maar die werd afgewezen natuurlijk, heb ook nog van een poos geleden, een brief
van hun gekregen, waar ik mijn belastingbrief, brief van het
Riagg, en bankbrief moest sturen, dit naar aanleiding
wat ik gevraagd had, of mijn man en ik bij de schrijnende
gevallen behoorde, maar had geen zin om dat op te sturen,
ik vraag aan de directeur van Dexia ook niet, wat hij verdient,
Weten jullie nu of je mensen mag werven voor schulden
die in de WAO zitten, want een verzekering of een hypotheek
te krijgen, moet je bijna op het dak gaan zitten.

peter

Ongelezen bericht door peter »

Niet alles opsturen van salarisstroken ofzo toen je moest teken voor de winst(verliesverdriedubbelaar)moest je ook niks laten zien dus hun probleem!
Peter

Tamara

Ongelezen bericht door Tamara »

Hoi, ook ik kan en wil niet de restschuld betalen, ook zo'n €30.000. In eerste instantie werd mij aan de telefoon verteld dat ik voor de hardheidsclausule een verzoek moest indienen, die los stond van het aanbod, verder niets. Ik heb dus geen formulier ondertekend en mijn echtgenoot al helemaal niet. Hij heeft alleen de vernietigingsbrief van Eegalease gestuurd.
Het verzoek heb ik onderbouwd met documenten omtrent mijn financiele situatie, zodat ze kunnen zien welke strop ze om mijn nek hangen met het opleggen van de restschuld en zodat ze kunnen zien dat ik nooit in staat ben geweest om het risico te nemen van zoveel verlies. Ook heb ik in het verzoek geprotesteerd tegen de gang van zaken en de restschuld en aangegeven dat ze nalatig (voorzorg) zijn geweest en dat ik ben misleid door de advertenties als ook door medewerkers. Later belde ik nog eens en vroeg hoe het ervoor stond, toen kreeg ik te horen dat als je in aanmerking wilt komen voor de hardheidsclausule je het aanbod moest accepteren en voor de sluitingsdatum dat formulier ondertekend moest toesturen. Daarop heb ik weer een protest brief geschreven en ook vermeld dat ik weer fout was ingelicht en dat ik nooit wil afzien van mijn juridisch recht, dat ik vind dat ze mij op deze manier onderdruk zetten en dat ik het vind voorkomen als chantage.
Datik als burger en als consument wel plichten heb, maar ook rechten, waar ik principieel veel waarde aan hecht.
Dat het ook oneerlijk zou zijn geweest als ik perse in aanmerking wilde komen voor de hardheidsclausule,dat ik dan niet had geweten dat ik op het aanbod in moest gaan en dat ik af moest zien van mijn juridisch recht en dat ik voor de sluitingsdatum dat formulier had moeten toezenden. Als ik niet had gebeld had ik het nl. nog niet geweten en was mijn kans vandaag verlopen. Dat zou wreed zijn geweest voor een schrijnend geval als ik.Maar, ik ben blij dat ik mijn juridisch recht niet heb verspeeld en morgen ga ik naar mijn advocaat met mijn briefje van onvermogen.
m.vr.gr. Tamara

jos

Ongelezen bericht door jos »

ff naar boven halen

willie

Ongelezen bericht door willie »

wij betalen onze restschuld ook niet !!!!!!

piet

Ongelezen bericht door piet »

De enige die gaat betalen is het zooitje ongeregeld van bruneel en co.
Zij hebben geld zat!
En wij hebben er recht op!
Piet

el

Toch maar weer naa boven

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Naar boven.

el

Maar weer naar boven.

joop

Ongelezen bericht door joop »

Mijn contract is al ruim 8 maanden geleden met een verlies van zo'n €1500 afgelopen en heb met veel brieven en telefoontjes de procedure weten te lengen.
Gister kreeg ik een laatste aanmaning van Dexia en ik denk dat ik toch maar ga betalen. Uiteraard onder protest en o.v.v. alle rechten. Ik zit niet te wachten op een negatieve BKR en deurwaarders, wil het ricico niet nemen. Want wat als je verliest?

Dennis Esser

Ongelezen bericht door Dennis Esser »

Gelukkig hoor ik veel mensen zeggen dat ze niet betalen. Want ik moet eind april 4 x 24000 Euro te voorschijn toveren voor die bloedhonden. Ik heb de overwaarde van mijn 2 persoons koopflatje (50.000 gulden) in Leugenaars Lease gestoken. Ik betaal niet want ik kan het niet. Het is misschien makkelijk om te zeggen om niet te betalen tegen mensen die wel betalen. Maar als we met z'n allen niet betalen dan hebben tenminste iets om sterk te staan tegenover Dexia.

groeten en niet afdwalen . Kom 11 april !

lous Schouten

Ongelezen bericht door lous Schouten »

Wij zijn ook niet van plan te betalen,maar het is wel al maanden een heel naar gevoel!!Niet met vakantie en aldoor die dreiging van WAT GAAT ER GEBEUREN ? Een dagvaarding op je deur? Ik ben er aardig overspannen van geraakt.Lichamelijk echt ziek!! Dat je zo belazerd bent met praatjes dat we in ieder geval ons spaargeld terug zouden krijgen en dan opeens helemaal NIETS.Ik leef mee met iedereen die zo in de vernieling is geholpen door die gladde jongens.STERKTE STERKTE STERKTE P.S.Laten we elkaar in hemelsnaam op de hoogte houden

sja

Ongelezen bericht door sja »

Niet dat ik het geld heb 22.000 euro, maar als je niets onderneem, en straks komt incasso en deurwaarder, ik las net ergens dat ze er dan 15 procent bij kunnen rekenen,
en als het jaren gaat duren, dan weet je helemaal
niet meer waar je het geld vandaan moet halen, dan zou
je je huisje moeten verkopen

ida

Ongelezen bericht door ida »

Dennis dat meen je niet, 4 Keer 24000 euro , dat kan toch niemand betalen.
kun je je niet beroepen op de harheidsclausule.

Gesloten