LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nooit toegeven aan die schurken bende

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Willem Oltmans

Nooit toegeven aan die schurken bende

Ongelezen bericht door Willem Oltmans »

Verwacht van die commissie van de overheid maar niks, ik ben zelf 40 jaar tegengewerkt door diezelfde overheid en heb uiteindelijk mijn claim gekregen na jarenlang procederen. Bij Dexia zijn ze al helemaal crazy en daar hoef je ook niks van te verwachten. Gewetenloze schurken zijn het, allemaal. Ik kan maar één tip geven, nooit toegeven aan die schurkenbende. Zelf ben ik helemaal bankroet gegaan en heb jaren op een klein kamertje gewoon van een minimum uitkerinkje. Maar toegeven? Nee, nooit

Lee Towers

Re: Nooit toegeven aan die schurken bende

Ongelezen bericht door Lee Towers »

Dexia heeft mij failliet laten verklaren toen ik mijn restaurant had in Scheveningen ben ook door een diep dal gegaan en nu gaat het weer goed met me.

Geef nooit op en betaal ook niets jullie zijn met meer dan 100.000 mensen.

LT

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben ook ervaringsdeskundige in failliet gaan. Heb ik nooit onder stoelen of sofa's willen steken want het was niet mijn schuld, ben er ingeluisd. Maar heb me er weer boven op weten te werken.

Groetjes,
Patty B.

(Kan mijn achternaam niet noemen want wil anoniem blijven)

Gast

Geef het nou maar toe Patty Brard anders ben je ook niet zo bescheiden. :oops:

Gast

Wij van Defensie voelen ons ook bedrogen 10.000 banen weg in de toekomst, wij gaan allemaal bij Dexia solliciteren.

Gijs(sergeant)

patricia p.

Ongelezen bericht door patricia p. »

Anders wij wel. Ze proberen Adam en mij ook uit te kleden, maar dat lukt ze mooi niet. Boeven zijn het, die nix aan bekende Nederlanders gunnen,

Jim

Ongelezen bericht door Jim »

Voor mij hoeven ze Adam anders ook niet uit te kleden. :lol:

Margarita & Edwin

Ongelezen bericht door Margarita & Edwin »

Wij zijn al uitgekleed door die ...- Belgen. En nu wil mijn tante ook nog eens mijn schuld niet betalen. Grrrrrr!!!!

maxima

Ongelezen bericht door maxima »

Mij mogen ze wel uitkleden hoor, mijn volk is dat wel gewend, best wel opwindend ook he Wimlex.

:oops:

Jim

Toen ik de laatste keer bij je was, het het niet veel gescheeld toch alleen was ik een beetje dom toen. :roll: :roll: :roll: :mrgreen:

Jim

H. van der Togt

Ongelezen bericht door H. van der Togt »

Jim, ik wil wel uitgekleed worden door jou hoor ;)

Gast

Hans alleen als je het serieus meent 8)

Willibrord

Ongelezen bericht door Willibrord »

Er wordt hier niets uitgekleed, hoor je dat??? Helemaal niets.

grrretverdrrrrie

:evil:

Jim

Hé Willibrord hoe was het gisteren op de handelskade :oops: Ik zag je wel de deur uitlopen hoor :oops: :oops:

Jim

Willibrord

Ik jou ook ;)

Jim

Ja dat klopt ik moest een pakje bezorgen en toen moest ik door naar Oud-Zuid :D

Jim

Willibrord

Oh, heet dat tegenwoordig zó... ;)

Mannen onder mekaar 8)

Jim

Komt me wel bekend voor :D Ik moest in de buurt zijn van de stadionkade 31 1hg maar reed verkeerd daarom kwam ik uit op de Handelskade.

Jim 8)

elisabeth

Ongelezen bericht door elisabeth »

Nog nooit zo echt gelachen bij het forum dan deze keer. Ik las de eerste e-mail echt als gestuurd zijnde door Willem Oltmans. Al lezende dacht ik bij mezelf: zo denken en doen er zovele, steeds maar waarschuwen, zoiets van, het is mij niet gelukt, dus denk jij maar echt niet dat het jou wel zou lukken!!!! Maar de tijd loopt ondertussen door en wij zijn weer van een volgende generatie en hebben geleerd van de ervaringen van de voorgangers en ook wij gaan het weer proberen. Eens zal de waarheid toch op tafel moeten komen? Liever vandaag als morgen!!! Niet in mijn leven, dan in dat van de kinderen.
Maar toen ik alle daarop volgende e-mails las, ontdekte ik dat het een grap was.Of was Willem Oltmans de enige echte?

Gesloten