LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nu eens Leaseverlies want het gaat alleen over Eegalease.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jo.

Nu eens Leaseverlies want het gaat alleen over Eegalease.

Ongelezen bericht door Jo. »

Mensen ,

Waarom wordt er steeds alleen maar gedacht en geschreven op dit forum over Eegalease en wat je daarbij moet doen.
Ja , een vernietigingsbrief naar dexia sturen dat weten we nu wel.
Maar al die andere mensen dan , die BV alleenstaand zijn en niet kunnen terugvallen op Eegalease.En alleen hun contracten kunnen verdedigen bij de Stichting Leaseverlies , is daar ook iemand voor die weet wat die mensen voor argumenten kunnen schrijven naar de Dexiabank?

mvg,

Jo.

el

Re: Nu eens Leaseverlies want het gaat alleen over Eegalease.

Ongelezen bericht door el »

Helemaal mee eens Jo,er moet voor de eegaleasers maar een ander forum komen.

jaap

Ongelezen bericht door jaap »

mijn vrouw heeft getekend dus wat mij betreft...

JoopB

Ongelezen bericht door JoopB »

Ik begrijp de frustratie, maar wat dacht je van dwaling e.d. daar is ook voldoende aandacht voor. Eegalease staat nu voorop door de kortere doorlooptijd van de rechtzaak en de grotere kans van slagen op redelijk korte termijn. Er zijn ook echt wel brieven te vinden waarin stichting leaseverlies aan de orde komt hoor.

Groet

JoopB

j moret

Ongelezen bericht door j moret »

hoop ik voor de mensen die bij eegalease zitten ze meer berichten en mailtjes krijgen dan wij van slv want dat is dus helemaal niks geluukig heb ik contact met payback

j moret

Ongelezen bericht door j moret »

hoop ik voor de mensen die bij eegalease zitten ze meer berichten en mailtjes krijgen dan wij van slv want dat is dus helemaal niks geluukig heb ik contact met payback

HP

Ongelezen bericht door HP »

Wat is dat eigenlijk voor iets, dat Payback?

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

ff forum doorlezen. pay-back heeft binnenkort 25-jarig lustrum dus je bent een beetje laat met je vraag.

Gesloten