LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nu schrijven naar deTelegraaf !!
Nu schrijven naar deTelegraaf !!
In de Telegraaf van vandaag (2702)staat een ingezonden stukje (blz 6 Wat U Zegt)over aandelenlease.
Dit is de manier om onze problemen onder de aandacht te krijgen.
Het heeft al effect: 2 politieke partijen hebben al kamervragen gesteld (SP en PvdA)
MENSEN ALLEMAAL REAGEREN :schrijf ook een stukje/mening naar [email protected]
Nederland (politiek) wordt wakker !!
Kijk ook op www.pay-back.nl onder acties voor meer adressen
Dit is de manier om onze problemen onder de aandacht te krijgen.
Het heeft al effect: 2 politieke partijen hebben al kamervragen gesteld (SP en PvdA)
MENSEN ALLEMAAL REAGEREN :schrijf ook een stukje/mening naar [email protected]
Nederland (politiek) wordt wakker !!
Kijk ook op www.pay-back.nl onder acties voor meer adressen
Re: Nu schrijven naar deTelegraaf !!
Dat zijn bekende berichten want ik heb precies dezelfde reacties gekregen van de SP en PvDA betreffende UPC.
Dus als ik jou was zou ik die reacties nemen met een korrel zout.
Het zijn standaard berichtjes en ze doen er verder geen moer mee.
Dus als ik jou was zou ik die reacties nemen met een korrel zout.
Het zijn standaard berichtjes en ze doen er verder geen moer mee.
Dat klopt meneer schuit , het is een en al corruptie.. maar toch maar proberen en veel ruchtbaarheid aan geven.
groetjes
groetjes
Meneer Schuit,
"Het is beter om een kaars te ontsteken dan te klagen over de duisternis."
m.v.g. L. Blok
"Het is beter om een kaars te ontsteken dan te klagen over de duisternis."
m.v.g. L. Blok
dan moet wel dat waxinne lichtje branden, maar de politieke kaars die wil zich niet laten aansteken door de klagende bevolking.
Lieten ze zich maar aansteken dan werd er teminste geluisterd.
Lieten ze zich maar aansteken dan werd er teminste geluisterd.
Hoe meer ruchtbaarheid in de pers des te beter. Ook al zijn het berichtjes waarvan wij de inhoud al lang kennen. In de pers werkt het dikwijls als een sneeuwbal, een klein berichtje kan uiteindelijk leiden tot grotere artikelen en research-onderzoek van meer gerenommeerde economische journalisten. Dit alles kan uiteindelijk de politiek en Dexia en trawanten onder grote druk zetten, waardoor het voor Leaseverlies, Eegalease en payback makkelijker scoren wordt. En uiteindelijk hebben we daar allemaal baat bij. Toch? Zo ligt het meneer Schuit en niet anders. Schampere opmerkingen in het forum dragen er duidelijk niet aan bij!
De telegraaf had gisteren een column hoofdredactie commentaar op blz 3... Maar ik vond die nou niet echt positief voor de beleggers met aandelenlease....!!! De strekking was dat iedereen verantwoordelijk is voor z'n eigen daden....!!!!
Hans,
Ik ben het helemaal eens met de uitspraak "iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden"
Dus ook Aegon en Dexia. Als zij denken met list en bedrog zaken te kunnen doen, dan verdienen ze om aan de hoogste boom opgeknoopt te worden.
Aandelenlease produkten laten zich niet in alle eerlijkheid verkopen. Dat is dus ook niet gebeurd, er is op grote schaal gebruik gemaakt van bedrog en misleiding. En dat verdient bestraft te worden
ZOniet, dan ziet er het slecht met ons maar ook met dit land uit
groet
Bram
Ik ben het helemaal eens met de uitspraak "iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden"
Dus ook Aegon en Dexia. Als zij denken met list en bedrog zaken te kunnen doen, dan verdienen ze om aan de hoogste boom opgeknoopt te worden.
Aandelenlease produkten laten zich niet in alle eerlijkheid verkopen. Dat is dus ook niet gebeurd, er is op grote schaal gebruik gemaakt van bedrog en misleiding. En dat verdient bestraft te worden
ZOniet, dan ziet er het slecht met ons maar ook met dit land uit
groet
Bram
Willem wij iets bereiken moeten wij meer doen dan alleen maar stukjes schrijven op dit forum.
Als wij allemaal een stukje schrijven over onze ervaring met de "aanbieders" naar [email protected] wordt er zeker aandacht aan besteed.
Hierdoor bereiken we meer als we denken , doen !!
Onzekerheid moet je van je af praten, schrijven dus.
Kijk ook op www.pay-back.nl bij acties
Als wij allemaal een stukje schrijven over onze ervaring met de "aanbieders" naar [email protected] wordt er zeker aandacht aan besteed.
Hierdoor bereiken we meer als we denken , doen !!
Onzekerheid moet je van je af praten, schrijven dus.
Kijk ook op www.pay-back.nl bij acties