Ondersteuning huisadvocaten.
Bron: Adviesverlies 01-09-2004
Nu er steeds meer rumoer ontstaat rond de aandelenlease affaire, waarbij in het ene geval een tussenvonnis in de collectieve actie van de Stichting LeaseVerlies niets heeft opgeleverd, maar andere procedures wel degelijk nadelig voor Dexia uitpakken, zullen veel benadeelden zich afvragen of het nu geen zijn zin heeft om zelf actie te ondernemen tegen Dexia. Daarvoor heeft Huis Advocaten een informatie-pagina ingericht op haar website www.huisadvocaten.nl.
Via een formulier kunt u zich aanmelden voor een eerste beoordeling van uw juridische positie in uw geschil met Dexia. In bepaalde gevallen is het mogelijk om tegen een fixed fee vanaf euro 950,- exclusief BTW (zie voorwaarden) uw zaak te laten behandelen door een eigen advocaat.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ondersteuning huisadvocaten
-
Re: Ondersteuning huisadvocaten
Beste Zoex,
In het begin nam huisadvocaten geen toevoegingszaken aan (geschatte vergoeding ca. 950 euro) en nu veel mensen zelf individueel een andere advocaat gaan nemen, komen ze alsnog met het anbod om tegen het eenmalige bedrag van € 950,-- je zaak door hun te laten “behandelen”.
Is echt niks bijzonders wat ze doen, eerst de rijken “beleggers” uitknijpen en als daar niks of nauwelijks meer te halen valt dan ook maar de minder rijke “beleggers” binnenstrikken met toevoegingstarieven.
Verder blijkt dat wanneer je contact opneemt met hun en je wordt doorverwezen dit niet alktijd even logisch is.
Want als je in Zuid- Limburg woont is het advies om met kantoor X in Leeuwarden in zee te gaan niet echt een geweldig plan lijkt me zo.
m.v.g. justice man
(ik zou de mensen die nog geen advocaat hebben zich bij bekende mensen van hun omgeving of forum te melden en te vragen of hun goede ervaringen hebben met advocaten bij hem/ haar in de buurt. En je vooral niks wijs te laten maken door huisadvocaten!)
In het begin nam huisadvocaten geen toevoegingszaken aan (geschatte vergoeding ca. 950 euro) en nu veel mensen zelf individueel een andere advocaat gaan nemen, komen ze alsnog met het anbod om tegen het eenmalige bedrag van € 950,-- je zaak door hun te laten “behandelen”.
Is echt niks bijzonders wat ze doen, eerst de rijken “beleggers” uitknijpen en als daar niks of nauwelijks meer te halen valt dan ook maar de minder rijke “beleggers” binnenstrikken met toevoegingstarieven.
Verder blijkt dat wanneer je contact opneemt met hun en je wordt doorverwezen dit niet alktijd even logisch is.
Want als je in Zuid- Limburg woont is het advies om met kantoor X in Leeuwarden in zee te gaan niet echt een geweldig plan lijkt me zo.
m.v.g. justice man
(ik zou de mensen die nog geen advocaat hebben zich bij bekende mensen van hun omgeving of forum te melden en te vragen of hun goede ervaringen hebben met advocaten bij hem/ haar in de buurt. En je vooral niks wijs te laten maken door huisadvocaten!)