| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ondertekening door eega contract
-
willemien
ondertekening door eega contract
Dag mensen,
ik heb een vraag. Binnenkort loopt mijn contract af van legio lease. Hier heb ik bericht van ontvangen. Je moet nu kiezen uit verschillende opties. Dit keuzeformulier moet ook ondertekend worden door mijn man. Is dit aan te raden, of juist niet? Wie kan mij dit zeggen?
BVD
ik heb een vraag. Binnenkort loopt mijn contract af van legio lease. Hier heb ik bericht van ontvangen. Je moet nu kiezen uit verschillende opties. Dit keuzeformulier moet ook ondertekend worden door mijn man. Is dit aan te raden, of juist niet? Wie kan mij dit zeggen?
BVD
-
JoopB
Re: ondertekening door eega contract
Als je nu ineens wel allebei moet tekenen en het contract niet, zou je dan uberhaupt iets tekenen? Wij hebben niets getekend of geretourneerd. Mijn vrouw heeft het contract vernietigd en dat is dat. Bovendien hebben ze het zichzelf behoorlijk lastig gemaakt door te stoppen met de afschrijving (36e termijn en de fl.100,-- rond de 35e termijn) net na de vernietiging door mijn vrouw. Ik eis nu per direct gewoon 35 termijnen terug.
JoopB
JoopB