| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ongeloofelijk
-
yvonne
Ongeloofelijk
Hallo Luitjes, net terug van vakantie, ik dacht even niet aan Dexia te denken deze twee weken. Wat gebeurt er ik had een caravan gehuurd in
Noord Spanje, tegenover ons stonden heel aardig mensen, die een paar maanden terug een eigen caravan hadden gekocht. Onze buren zeiden
dat ze deze caravan hebben gekocht van mensen die al hun geld kwijt
waren geraakt bij Legio Lease. Ik wist niet wat ik hoorden even weg van
Legio Lease en dan in je vakantie hoor je dit. Ik vind het zo erg dat deze mensen hun caravan moesten verkopen door toename van Dexia
Echt ongeloofelijk ik hoop dat de rechter recht spreekt in ons Landje.
En dat dit bedrijf Legio Lease niet meer producten zomaar mag verkopen.
Groetjes Yvonne
Noord Spanje, tegenover ons stonden heel aardig mensen, die een paar maanden terug een eigen caravan hadden gekocht. Onze buren zeiden
dat ze deze caravan hebben gekocht van mensen die al hun geld kwijt
waren geraakt bij Legio Lease. Ik wist niet wat ik hoorden even weg van
Legio Lease en dan in je vakantie hoor je dit. Ik vind het zo erg dat deze mensen hun caravan moesten verkopen door toename van Dexia
Echt ongeloofelijk ik hoop dat de rechter recht spreekt in ons Landje.
En dat dit bedrijf Legio Lease niet meer producten zomaar mag verkopen.
Groetjes Yvonne
-
jan2
Re: Ongeloofelijk
wie gaat er nu zijn caravan verkopen om Dexia te betalen....
dacht dat we de incassovburo's van Dexia lieten barsten.
Onder de druk bezweken ?
gefeliciteerd Dexia.
dacht dat we de incassovburo's van Dexia lieten barsten.
Onder de druk bezweken ?
gefeliciteerd Dexia.
-
kees1
schande is het, ben je opgelicht,d.m.v mooie beloftes,kun je ook nog je bezittingen gaan verkopen om aan de wensen van dexia te voldoen.
hoe ver mag dexia gaan,ze zijn al te ver gegaan,maar hoe ver laat dit land het toe dat een deel zijn bewoners, finacieel en geestelijk helemaal kapot worden gemaakt.
er zijn toch grenzen mag ik hopen,of moeten dan eerst de rijken de dupe worden van het belijd van dexia, waarschijnelijk wel wan jan met de pet is altijd al de klos en er word op hem neergekeken,kunnnen de rijken nog rijker worden,en goedkoop aan huizen komen want die zullen ook wel verkocht moeten worden als dit zo door mag gaan in dit land
het is schande!!
hoe ver mag dexia gaan,ze zijn al te ver gegaan,maar hoe ver laat dit land het toe dat een deel zijn bewoners, finacieel en geestelijk helemaal kapot worden gemaakt.
er zijn toch grenzen mag ik hopen,of moeten dan eerst de rijken de dupe worden van het belijd van dexia, waarschijnelijk wel wan jan met de pet is altijd al de klos en er word op hem neergekeken,kunnnen de rijken nog rijker worden,en goedkoop aan huizen komen want die zullen ook wel verkocht moeten worden als dit zo door mag gaan in dit land
het is schande!!
Yvonne,
Hopelijk was je vakantie toch fijn, ondanks deze confrontatie.
Groet, Karin
Hopelijk was je vakantie toch fijn, ondanks deze confrontatie.
Groet, Karin
-
jan2
Wie gaat er nu aan wildvreemden vertellen WAAROM hij z'n caravan verkoopt, beetje zielig doen om wat meer te beuren?.
Iedereen weet toch hoe een buitenstaander over de aandelenhandel denkt.
Dus loop je daar toch niet mee te koop bij een wildvreemde die een caravan zoekt zonder dat je elkaar beter kent???
Ik geloof niets van dat verhaal.
Iedereen weet toch hoe een buitenstaander over de aandelenhandel denkt.
Dus loop je daar toch niet mee te koop bij een wildvreemde die een caravan zoekt zonder dat je elkaar beter kent???
Ik geloof niets van dat verhaal.