Ontdek Dexia.
Wie in deze tijd kiest voor een bank, zoekt een partner die uitstekende mogelijkheden voor vermogensopbouw biedt. Een partner waar u op kunt vertrouwen. Mede hierom werkt Dexia Bank exclusief samen met zorgvuldig geselecteerde, onafhankelijke, financiële intermediairs. Met hun kennis en ervaring kunnen zij onze producten en diensten op uw wensen afstemmen.
U profiteert van de deskundigheid en het productaanbod van de wereldwijd opererende Dexia Groep, één van de sterkste financiële instellingen van Europa. Onze producten geven u de mogelijkheid om op een verantwoorde en tegelijkertijd betaalbare wijze vermogen op te bouwen.
Sparen en Beleggen.
U wilt vermogen opbouwen. Om straks die wereldreis te kunnen maken waar u al jaren van droomt. Of om eerder te kunnen stoppen met werken. En nu heeft u de mogelijkheid geld opzij te zetten, zodat het kan groeien. Omdat u een aantrekkelijk perspectief wilt combineren met keuzevrijheid, kiest u voor Online Sparen en Beleggen van Dexia Bank, een gecombineerde spaar- en beleggingsrekening.
Met Online Sparen en Beleggen kunt u beleggen in verschillende beleggingsfondsen of garantieproducten en tegelijkertijd sparen tegen een aantrekkelijke rente. Zo kunt u altijd voor een beleggingsvorm kiezen, die bij uw situatie en uw wensen past.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ontdek Dexia (kots).
-
Re: Ontdek Dexia (kots).
Het kan nog gekker.......
Verschillende banken/verzekeraars tussenpersonen zoeken personeel voor colportage van hun producten, alla spaarselect.
Je hoeft geen kennis te hebben van financiele producten, als je maar een zeer commerciele instelling hebt.
Daar gaan we weer zo lijkt het.......
Verschillende banken/verzekeraars tussenpersonen zoeken personeel voor colportage van hun producten, alla spaarselect.
Je hoeft geen kennis te hebben van financiele producten, als je maar een zeer commerciele instelling hebt.
Daar gaan we weer zo lijkt het.......
Inderdaad, zo'n advertentie heb ik ook gezien waarin gezegd werd dat je van financiele producten niets hoeft te weten, als je maar VERKOOPervaring hebt.
Dan denk ik toch: kennelijk zijn er nog genoeg mensen die zaken doen met een adviseur die weinig verstand heeft van de materie maar goed kan verkopen.
Dan denk ik toch: kennelijk zijn er nog genoeg mensen die zaken doen met een adviseur die weinig verstand heeft van de materie maar goed kan verkopen.
-
Ik kwam de tekst tegen in een advertentie van Spaaradvies....
100% dochter van dat ene fijne bedrijf, gelieerd aan Spaarbeleg.....
Ook al 100% dochter van AEGON.
Allemaal fijne rendementsplannen verkopen op provisiebasis.
Stel je voor dat ze een commercieel talent vinden, zonder financiele achtergrond en die komt op bezoek bij een leasegedupeerde, dat geeft waarschijnlijk bijzondere taferelen.
Aegon gaat weer gebruik maken van bestaande bestanden om mensen eerst telefonisch te benaderen, en vervolgens een adviseur langs te sturen. Dat wordt een pijnlijke aangelegenheid voor de verkoper vermoed ik.
100% dochter van dat ene fijne bedrijf, gelieerd aan Spaarbeleg.....
Ook al 100% dochter van AEGON.
Allemaal fijne rendementsplannen verkopen op provisiebasis.
Stel je voor dat ze een commercieel talent vinden, zonder financiele achtergrond en die komt op bezoek bij een leasegedupeerde, dat geeft waarschijnlijk bijzondere taferelen.
Aegon gaat weer gebruik maken van bestaande bestanden om mensen eerst telefonisch te benaderen, en vervolgens een adviseur langs te sturen. Dat wordt een pijnlijke aangelegenheid voor de verkoper vermoed ik.
Ik zou wel graag een adviseur aan huis willen hebben.
Zal ik hem het e.e.a. vertellen over mijn ervaringen.
Dit heb ik al eens eerder gedaan met een adviseur van Spaarbeleg.
Hij zal dit nooit meer vergeten.
Heb je wel eens iemand in driedelig net pak zien hardlopen? Komisch gezicht hoor.
Groeten,
Piet
Zal ik hem het e.e.a. vertellen over mijn ervaringen.
Dit heb ik al eens eerder gedaan met een adviseur van Spaarbeleg.
Hij zal dit nooit meer vergeten.
Heb je wel eens iemand in driedelig net pak zien hardlopen? Komisch gezicht hoor.
Groeten,
Piet
Hele goeie Piet. Ze mogen daar wel aan atletiek gaan doen (met name hardlopen)
-
Ik kwam per toeval op de advertentie, naar aanleiding van een gesprek met een uitzendbureau. De eigenaar van het uitzendbureau heb ik uitgelegd om wat voor praktijken het hier ging
De beste man ging nu maar eens een goed gesprek aan met zijn opdrachtgever Aegon. Ik heb zo'n vermoeden dat ze steeds minder mensen gaan vinden die dit soort werk willen doen
De beste man ging nu maar eens een goed gesprek aan met zijn opdrachtgever Aegon. Ik heb zo'n vermoeden dat ze steeds minder mensen gaan vinden die dit soort werk willen doen