Ooit wel eens eerder gehoord van een bank die gesprekken van zijn klanten opneemt.
Hoe kan je zo'n bank als Dexia nu nog vertrouwen, daar wil toch niemand ooit nog zaken mee doen.
Dit wijst toch alleen maar op een corrupte incompetente
organisatie.
Stel dat je zoiets van ABN-AMRO zou horen dan zou je toch meteen al je rekeningen opheffen.
Ze voelen zich waarschijnlijk als een kat in het nauw want die kan rare sprongen maken
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ooit eerder gehoord van een bank die gesprekken van zijn kla
Re: Ooit eerder gehoord van een bank die gesprekken van zijn kla
Foutje 'momenteel'moet natuurlijk 'normaal'zijn.
Re: Ooit eerder gehoord van een bank die gesprekken van zijn kla
el, ben je daadwerkelijk zo naïef? Vrijwel elk call centre neemt gesprekken op. Ook bij de andere banken, overal dus. En dat kan net zo goed in het voordeel van de klant als de bank zijn. Waar zit je je nou toch druk over te maken? Ga liever onze lotgenoten helpen met informatie waarmee we verder komen. Dat er iets mis is gegaan is nu wel duidelijk, nu verder...
Ali
Ali