LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ook wij zijn ons geld kwijt!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
m.minnaard

ook wij zijn ons geld kwijt!!!

Ongelezen bericht door m.minnaard »

We hebben van de week onze aandelen verkocht ,in juli vorig jaar was ons contract verlopen ,wij hebben dit laten staan hopen op dat de beurs het iets beter ging doen
Nee dus we hebben besloten om ze te verkopen omdat we elke maand nog steeds inleg moesten betalen .
in het hele geval gaat het bij ons om een verlies van 25000 gulden .
Wij moeten nu nog 2 maal 669 betalen want dit was onze restschuld .
weet iemand misschien een manier om hier wat mee te kunnen doen , kijk aan de ene kant weet ik dat als je mee doet dat je je geld kan verliezen maar nu het ook zo is doet dat wel pijn .
Mijn vraag is dus wie weet wat wij kunnen doen en of er iets te doen valt ?
Alvast onwijs bedankt voor eventuele reacties
Groetjes monique minnaard

Astrid

Re: ook wij zijn ons geld kwijt!!!

Ongelezen bericht door Astrid »

Vervelend natuurlijk dat jullie je geld kwijt zijn, maar jullie restschuld viel nog mee in vergelijking met andere mensen. Ik en en nog vele anderen kunnen hun restschuld niet betalen en kunnen er niet van slapen en weten ook niet wat ze nu moeten doen, ik denk dat dit erger is dan alleen je geld verliezen. Ik ben al harstikke blij als alleen mijn restschuld kwijtgescholden wordt.

Kees

Ongelezen bericht door Kees »

Kijk, dit bedoel ik nou. Mevrouw Minnaard zegt: "kijk aan de ene kant weet ik dat als je mee doet dat je je geld kan verliezen maar nu het ook zo is doet dat wel pijn." Als je het wist, waarom ga je dan nu lopen zeuren en Legiolease of weet ik veel wie aansprakelijk stellen. Jullie verpesten het voor de echt misleide mensen!

Hier baal ik van! Kees

rick

Ongelezen bericht door rick »

ja inderdaad, ik WIST het echt niet, ik voel me echt misleid, sterker nog ik weet zeker dat PMA consultancy mij en vele anderen bewust heeft bedrogen: dingen heeft weggelaten en verdraaid in die folder. Dat vind ik ook zo erg: als ik dit risico bewust was aangegaan dan had ik nu niet gezeurd, dan was het een geval van jammer, maar dat zat erin. Maar veel mensen hier die wisten niet eens dat ze het risico liepen.

Gesloten