| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Openbare verkoop
-
Marco
Openbare verkoop
Ik heb te horen gekregen dat mijn huis openbaar verkocht zal worden. Het zal niet genoeg zijn om DEXIA terug te betalen.
Ik hoor allemaal van die stoere verhalen dat er maar niet betaald moet worden. Geloof ze maar niet!! Betalen zal je!!
Ik hoor allemaal van die stoere verhalen dat er maar niet betaald moet worden. Geloof ze maar niet!! Betalen zal je!!
-
willie
Re: Openbare verkoop
Heb je zo laat nog bericht gehad over de verkoop van je huis BETALEN NOOOOOOOOIT wij hebben al vijf aanmaningen gehad dreigen en ons bang maken lukt niet hoor
-
L. Blok
Marco,
Als je eens wat meer informatie geeft want met deze informatie wordt niet veel duidelijk. Tot nu toe heeft nog niemand op dit forum een dagvaarding gekregen dus waarom zouden we ze niet geloven. Verstrek eens wat meer informatie zodat men hier wat meer duidelijkheid in krijgt.
Als je eens wat meer informatie geeft want met deze informatie wordt niet veel duidelijk. Tot nu toe heeft nog niemand op dit forum een dagvaarding gekregen dus waarom zouden we ze niet geloven. Verstrek eens wat meer informatie zodat men hier wat meer duidelijkheid in krijgt.
-
Pieter
Beste Marco,
Zoals ik je al eerder gevraagd heb.
Je hebt verteld dat je niet alleen bij dexia schuld hebt maar ook vele andere schuldeisers.
Dus nogmaals. Welke schuldeiser heeft jouw gedagvaard?
Is de vierde keer al dat ik je die vraag stel.
Mvg Pieter
Zoals ik je al eerder gevraagd heb.
Je hebt verteld dat je niet alleen bij dexia schuld hebt maar ook vele andere schuldeisers.
Dus nogmaals. Welke schuldeiser heeft jouw gedagvaard?
Is de vierde keer al dat ik je die vraag stel.
Mvg Pieter
-
jak
Ik heb een acceptgiro en nu een acceptgiro met een brief,
dat ze et over geven aan een incassobureau, wat doe ik nu.,
nog niets van een incassobureau gehoord, en stel dat die
komen, moet je dan weer meer betalen Hr. Blok
dat ze et over geven aan een incassobureau, wat doe ik nu.,
nog niets van een incassobureau gehoord, en stel dat die
komen, moet je dan weer meer betalen Hr. Blok
-
Ron uit Den Haag
Marco,
Verkoop je huis, auto, caravan en alles wat je bezit.
Los al je schulden af en gaat met de rest (als er nog wat overblijft) een week, maand, of jaar naar de bahama's.
Maar blijf hier weg, want er komt niks zinnigs uit je mond, en antwoord geven op belangrijke vragen doe je ook al niet.
Dus ben je waarschijnlijk een (dexia) stoker.
mzzl uit Den Haag.
Verkoop je huis, auto, caravan en alles wat je bezit.
Los al je schulden af en gaat met de rest (als er nog wat overblijft) een week, maand, of jaar naar de bahama's.
Maar blijf hier weg, want er komt niks zinnigs uit je mond, en antwoord geven op belangrijke vragen doe je ook al niet.
Dus ben je waarschijnlijk een (dexia) stoker.
mzzl uit Den Haag.
-
rob v.d.
De opmerking die Marco maakt is belachelijk. Hij legt een verband tussen de openbare verkoop van zijn huis en de schuld van Dexia. Ik mag aannemen dat Marco nog een hypotheek had. De enige die een verkoop bij executie kan laten plaatsvinden is zijn eigen hypotheekbank (als hij zijn rente en aflossing niet voldoet). En ook dat nog is een kwestie van vele maanden. Andere schuldeisers kunnen nooit zo maar openbare verkoop vorderen. Dat zou ook gek zijn, immers het huis is het onderpand van de hypotheekbank.
Kortom, ik vertrouw het bericht van Marco van geen kant.
Kortom, ik vertrouw het bericht van Marco van geen kant.
-
Piet
Nog even de vorige topic van Marco en mijn kommentaar hierop:
geplaatst door Marco op 19-06-2003 om 02:16
Marco
"Lieve mensen opgepast"
Ik ben om een een of andere reden verwijderd van dit forum maar ik ben echt alles kwijtgeraakt nadat de deurwaarder alles heeft in beslag genomen.
DEXIA is meedogenloos want volgens je contract MOET je betalen en daar kom je gewoon niet onderuit.
Luister niet teveel naar die stoere verhalen van mensen die weigeren te betalen, daar is namelijk NIETS van waar. Geloof me....ik heb het vorige week zelf meegemaakt wat het inhoud om niet te betalen.
geplaatst door Piet op 19-06-2003 om 02:54
Het valt wel op dat elke keer als de gedupeerden succes behalen er een zielig figuur probeert onzekerheid te zaaien.
LUKT NIET !!
dexia en de incasso bureaus van de ggn proberen al een jaar ons angst aan te jagen met hun dreigementen over deurwaarders en rechtszaken.
ER IS NOG STEED NIEMAND GEDAGVAARD !!
dexia gaat dit verliezen, zij weten dit en proberen met dit soort dreigementen zo veel mogelijk geld binnen te halen.
TRAP ER NIET IN !!!
Wij zijn 1 keer belazerd en hebben onze handtekening gezet
GEEN TWEEDE KEER.
SAMEN STAAN WE STERK.
Groeten,
Piet
geplaatst door Marco op 19-06-2003 om 02:16
Marco
"Lieve mensen opgepast"
Ik ben om een een of andere reden verwijderd van dit forum maar ik ben echt alles kwijtgeraakt nadat de deurwaarder alles heeft in beslag genomen.
DEXIA is meedogenloos want volgens je contract MOET je betalen en daar kom je gewoon niet onderuit.
Luister niet teveel naar die stoere verhalen van mensen die weigeren te betalen, daar is namelijk NIETS van waar. Geloof me....ik heb het vorige week zelf meegemaakt wat het inhoud om niet te betalen.
geplaatst door Piet op 19-06-2003 om 02:54
Het valt wel op dat elke keer als de gedupeerden succes behalen er een zielig figuur probeert onzekerheid te zaaien.
LUKT NIET !!
dexia en de incasso bureaus van de ggn proberen al een jaar ons angst aan te jagen met hun dreigementen over deurwaarders en rechtszaken.
ER IS NOG STEED NIEMAND GEDAGVAARD !!
dexia gaat dit verliezen, zij weten dit en proberen met dit soort dreigementen zo veel mogelijk geld binnen te halen.
TRAP ER NIET IN !!!
Wij zijn 1 keer belazerd en hebben onze handtekening gezet
GEEN TWEEDE KEER.
SAMEN STAAN WE STERK.
Groeten,
Piet
-
toet
Ik vertrouw al die berichten niet.Pas als ik zelf door ggn wordt benaderd of opgebeld geloof ik het.Volgens mij laten ze de zaak rusten als je hun een brief schrijf dat je eerst een vonnis van de rechtbank wilt zien en dat je dan pas met hun gaat onderhandelen.Waarom zou het anders al weer meer dan drie maanden geleden zijn dat ik een brief van GGN hebt ontvangen.toet. Voor de heer piet.Zalm die tegen de stroom inzwemmen zijn de sterkste onze minister zwemt met alle richtingen mee.De toekomst zal het leren.toet
-
Marco
Ja, ik ben inderdaad gedagvaard door Dexia en óók door KPN. Gewoon omdat ik naar iedereen heb geluisterd op het forum ben ik nu de klos.
Ik had mijn huis in de goede tijd gekocht en er zit dus een flinke overwaarde op mijn huis.
Maar door schulden bij de weekamp, Pabo, comfort card word ik dus niets wijzer van. Dus naar de bahamas zal er niet inzitten.
Het klopt dat ik alleen hier in het weekend ben. Ik werk me helemaal suf in het zwart want er is ook beslag op mijn salaris gelegd bij mijn werkgever.
Als jullie meer willen weten, morgen kom ik ook nog even on-line.
Ik had mijn huis in de goede tijd gekocht en er zit dus een flinke overwaarde op mijn huis.
Maar door schulden bij de weekamp, Pabo, comfort card word ik dus niets wijzer van. Dus naar de bahamas zal er niet inzitten.
Het klopt dat ik alleen hier in het weekend ben. Ik werk me helemaal suf in het zwart want er is ook beslag op mijn salaris gelegd bij mijn werkgever.
Als jullie meer willen weten, morgen kom ik ook nog even on-line.
-
Pieter
Marco,
Als je morgen weer online bent. Maak dan het rolnummer bekend van de dagvaardiging.
Werkt Dexia samen met KPN in de dagvaardiging?
Wat zegt de hypotheek verstrekker ivm executoriale verkoop van je huis?
Mvg Pieter
Als je morgen weer online bent. Maak dan het rolnummer bekend van de dagvaardiging.
Werkt Dexia samen met KPN in de dagvaardiging?
Wat zegt de hypotheek verstrekker ivm executoriale verkoop van je huis?
Mvg Pieter
-
abo
Beste Marco vertel eens,
a: Hoe groot is deze schuld wel niet.
b: Wie zijn allemaal schuldeiser.
c: Wanneer komt jou zaak voor.
d: Wat voor zwart werk doe dan (verdient dat zovéél)Vertel eens wat meer. Wie weet kan ik je helpen.
Abo
a: Hoe groot is deze schuld wel niet.
b: Wie zijn allemaal schuldeiser.
c: Wanneer komt jou zaak voor.
d: Wat voor zwart werk doe dan (verdient dat zovéél)Vertel eens wat meer. Wie weet kan ik je helpen.
Abo
-
Marco
Pff....wat een vragen allemaal zeg. Maar vooruit...
Werkt Dexia samen met KPN in de dagvaardiging? Ja
Wat zegt de hypotheek verstrekker ivm executoriale verkoop van je huis? Er is afgesproken dat hun eerst afgelost worden anders wilden ze niet accoord gaan.
a: Hoe groot is deze schuld wel niet. €124.000
c: Wanneer komt jou zaak voor. Is al voor geweest natuurlijk
d: Wat voor zwart werk doe dan? Dat kan ik nu niet vertellen omdat het illegaal is om zwart te werken maar ik verdien wel €20 per uur.
Waarom geloven jullie mij niet, trouwens?
Werkt Dexia samen met KPN in de dagvaardiging? Ja
Wat zegt de hypotheek verstrekker ivm executoriale verkoop van je huis? Er is afgesproken dat hun eerst afgelost worden anders wilden ze niet accoord gaan.
a: Hoe groot is deze schuld wel niet. €124.000
c: Wanneer komt jou zaak voor. Is al voor geweest natuurlijk
d: Wat voor zwart werk doe dan? Dat kan ik nu niet vertellen omdat het illegaal is om zwart te werken maar ik verdien wel €20 per uur.
Waarom geloven jullie mij niet, trouwens?
-
rob v.d.
Ik geloof je (vooralsnog) niet omdat je verhaal stikt van de ongerijmdheden. En als je zaak al voor geweest is (was dat overigens een zaak die door Dexia aangespannen was?) waarom meld je dan het rolnummer niet?
-
rob v.d.
Marco,
Ik denk - als het allemaal waar is - dat het slimmer was geweest als je in overleg met de bank het huis gewoon op de vrije markt had verkocht, dan had het sowieso meer opgebracht.
Ik denk - als het allemaal waar is - dat het slimmer was geweest als je in overleg met de bank het huis gewoon op de vrije markt had verkocht, dan had het sowieso meer opgebracht.
-
CB
Hypotheeknemer hoeft geen afspraak te maken met de hypotheekgever. Automatisch wordt de schuld aan de hypotheeknemer het eerst voldaan. Daarna volgt de belastingschuld en daarna de overige schuldeisers in volgorde van rang. Echter bij executoriale verkoop dient de nypotheeknemer eerst toesteming te vragen bij de kantonrechter. Jou verhaal klopt dus van geen meter Marco. Verzin eerst iets beters.
CB
CB