| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opgelet bij Masters Financial Investigations
Opgelet bij Masters Financial Investigations
Beste mensen,
Ik heb even de moeite genomen en geprobeerd achter het adres en telefoonnummer van Masters Financial Invetsigatins te Leiden te komen.
Noch in de Gouden Gids noch bij Telefonische Inlichtingen Binnenland is een bedrijf met de naam Masters Financial Investigation in Leiden bekend.
Uitkijken dus!! Wie weet wie of wat voor een bedrijf hier achter verstek gaat!!
Groeten
Birka
Ik heb even de moeite genomen en geprobeerd achter het adres en telefoonnummer van Masters Financial Invetsigatins te Leiden te komen.
Noch in de Gouden Gids noch bij Telefonische Inlichtingen Binnenland is een bedrijf met de naam Masters Financial Investigation in Leiden bekend.
Uitkijken dus!! Wie weet wie of wat voor een bedrijf hier achter verstek gaat!!
Groeten
Birka
Re: Opgelet bij Masters Financial Investigations
Hoi,
ik heb reeds email contact gehad met dit bedrijf.
Als ik ff tijd heb zoek ik het emailtje op.
groet
ik heb reeds email contact gehad met dit bedrijf.
Als ik ff tijd heb zoek ik het emailtje op.
groet
gehaald van de side van iex.nl
Iedereen gewaarschuwd!!
Dit zijn oplichters. Onbekend bij de Kvk en op de ZWARTE lijst bij de consumentenbond!!
dus pas op

Iedereen gewaarschuwd!!
Dit zijn oplichters. Onbekend bij de Kvk en op de ZWARTE lijst bij de consumentenbond!!
dus pas op
Wij zijn weleens benaderd door hun, weet alleen niet meer wanneer.
Paula.
Paula.
jean, zie je nou wel dat je in die markt zit?
Jean
Geplaatst op 30 Jul 2003 15:17 door Jean
--------------------------------------------------------------------------------
Gedupeerde, helaas zal dat gewoon niet lukken....althans niet bij reguliere banken en instellingen.
Je kunt alleen nog maar terecht met BKR's bij instanties die niet aan BKR doen, helaas zijn dat woekerbedrijven met woekerrentes. Als ik je daar mee in contact zou brengen dan doe ik het ook niet goed omdat ze je te na komen als je in gebreke blijft op manieren die de maniertjes van Dexia doen verbleken.
Ik kan best veel...maar dat wat jij me vraagt lukt mij niet en wil ik niet; zeg maar een soortement van zorgplicht.
Naar boven
Jean
Geplaatst op 30 Jul 2003 15:17 door Jean
--------------------------------------------------------------------------------
Gedupeerde, helaas zal dat gewoon niet lukken....althans niet bij reguliere banken en instellingen.
Je kunt alleen nog maar terecht met BKR's bij instanties die niet aan BKR doen, helaas zijn dat woekerbedrijven met woekerrentes. Als ik je daar mee in contact zou brengen dan doe ik het ook niet goed omdat ze je te na komen als je in gebreke blijft op manieren die de maniertjes van Dexia doen verbleken.
Ik kan best veel...maar dat wat jij me vraagt lukt mij niet en wil ik niet; zeg maar een soortement van zorgplicht.
Naar boven
ik had ze van de week eens gemailt eens kijken wat hun te vertellen en te beidden hadde had er al geen goed gevoel bij je moet bij hun zelf alles vragen dit is wat hun terug mailde naar mij :
Geachte heer,
We zijn een bureau ,dat veel zaken heeft kunnen oplossen.'
Dit betreft ook zaken waarbij met aandelen of obligaties fraude is gepleegd.
Natuurlijk zijn er wel kosten aan verbonden.
Zoals bij elk bedrijf moeten ook hier de werknemers een salaris ontvangen.
We staan mensen bij op juridisch en civiel rechtelijk gebied.
Als we u van dienst kunnen zijn, vertelt u dan alles over uw situatie.
Hoogachtend,
MFI
----- Original Message -----
Geachte heer,
We zijn een bureau ,dat veel zaken heeft kunnen oplossen.'
Dit betreft ook zaken waarbij met aandelen of obligaties fraude is gepleegd.
Natuurlijk zijn er wel kosten aan verbonden.
Zoals bij elk bedrijf moeten ook hier de werknemers een salaris ontvangen.
We staan mensen bij op juridisch en civiel rechtelijk gebied.
Als we u van dienst kunnen zijn, vertelt u dan alles over uw situatie.
Hoogachtend,
MFI
----- Original Message -----
Croos; waar heb jij het nou over? Ik heb niets van doen met wie dan ook behalve dat ik Jean ben en als ex adviseur van Spaar Select sinds enige tijd een eigen zaak heb in Capelle aan den IJssel.
Ben open en bloot in doen en laten........
Ben open en bloot in doen en laten........