LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opgelicht
Opgelicht
Als ik alle discussies hier op dit forum volg vraag ik me af of Tros-opgelicht misschien wat voor ons zou kunnen betekenen.
Of Radar er wat meer aandacht aan kan besteden?
Want ik denk dat er in deze gevallen toch wel heel veel druk op de ketel gezet moet worden.
Ik ben aangemeld bij SLV maar dat geeft bij mij niet zo'n goed gevoel omdat het onpersoonlijk is ,je krijgt geen persoonlijke aandacht,en wat als straks het proces verloren word? mvg, lotgenoot
Of Radar er wat meer aandacht aan kan besteden?
Want ik denk dat er in deze gevallen toch wel heel veel druk op de ketel gezet moet worden.
Ik ben aangemeld bij SLV maar dat geeft bij mij niet zo'n goed gevoel omdat het onpersoonlijk is ,je krijgt geen persoonlijke aandacht,en wat als straks het proces verloren word? mvg, lotgenoot
Re: Opgelicht
Sterker nog: zelfs voordat het proces verloren is, gaat Dexia je houden aan de contractueel overeengekomen voorwaarden waar u uw handtekening onder heeft gezet!!! Vertelt u mij dan: wat doet Dexia wat niet in het contract staat?!!!!
Joehoe!!
Joehoe!!
joehoe,wat ik niet begrijp is dat u schrijft;waar je voor getekend heeft moet je nakomen dat klopt maar voor misleiding niet.joehoe en daar zit nou het verschil in.trouwens als u een aparaat koopt en hij doet het niet dan gaat u toch ook terug naar het bedrijf en het bedrijf zegt hij was in de aanbieding daarom kan u hem niet om ruilen.Dan zegt u toch ook maar ik heb geen aanbieding bordje gezien,moeten uw kassabonnetje in uw handen.En hier komt de misleiding dat staat juist""aktie""niet op de kassa bon(soms in een goed georganiseerde winkel groot bord bij de ingang met tekst hierover),hier praten we namelijk over.vrgr.andre de croos
Meneer De Croos u heeft wederom aan alle forum-bezoekers laten zien dat u geen aanwinst bent voor dit forum (u kunt beter met dit mooie weer in de tuin gaan zitten en mensen die echt wat in hun hersenpan hebben zitten bezig laten zijn met dit forum). Dus vanaf nu: mag u alleen nog maar lezen en niet schrijven; da's namelijk voor iedereen beter (en dan met namen voor u).
Het is duidelijk dat de Dexia-medewerkers steeds minder te doen krijgen, nu struinen ze hier ook al op zondag rond.
Ik ben het eens met de berichten die iets kritischer zijn: waarom wordt er niet inhoudelijk gereageerd door Paula, de Croos, ab, Ron uit D-H, etc????????????!!!!!!!!!!! Laat jezelf toch niet zo kennen en probeer een keer normaal antwoord te geven....
Moeilijk hé, om met een beetje naam hier op het forum te verschijnen.
Keep dreaming over 'Paulussen', ik vind het best.
Keep dreaming over 'Paulussen', ik vind het best.
Nou begrijp ik het niet meer. Je vraagt om onder normale naam te posten, doe ik dat, is het weer niet goed?
Ik weet het niet meer hoor...
Normale naam
Ik weet het niet meer hoor...
Normale naam
Veel geouwehoer hier in dit forum.
Zijn er ook serieuze gedupeerden als ik die hier wat wijzer proberen te worden en het verlies niet willen nemen.
lotgenoot
Zijn er ook serieuze gedupeerden als ik die hier wat wijzer proberen te worden en het verlies niet willen nemen.
lotgenoot
Hallo Franske,
Je vraag is heel serieus maar op het verkeerde tijdstip gesteld.
In het weekend zijn er altijd een stel dwazen die op het forum alles willen verzieken.
Als je iets meer wilt weten, kijk op www.pay-back.nl
Onder acties staan de e-mail adressen waar je je verhaal kunt vertellen (oa opgelicht en Tros Radar)
De vereniging PAYBACK is er om meer druk op de ketel te zetten met allerlei acties via krant, TV, politiek en demonstraties.
Heb je meer vragen mail naar [email protected] of bel 026-3270525
SAMEN STAAN WE STERK !
Groeten,
Piet
Je vraag is heel serieus maar op het verkeerde tijdstip gesteld.
In het weekend zijn er altijd een stel dwazen die op het forum alles willen verzieken.
Als je iets meer wilt weten, kijk op www.pay-back.nl
Onder acties staan de e-mail adressen waar je je verhaal kunt vertellen (oa opgelicht en Tros Radar)
De vereniging PAYBACK is er om meer druk op de ketel te zetten met allerlei acties via krant, TV, politiek en demonstraties.
Heb je meer vragen mail naar [email protected] of bel 026-3270525
SAMEN STAAN WE STERK !
Groeten,
Piet