| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opnieuw
-
Ron uit Den Haag
Re: Opnieuw
Pleur op, gaat naar bed, want daar hoor je al een tijdje in te leggen.
-
Agnes
Leuk hè, een forum verzieken...
Mien, wat ze nog niet weten is dat Radar morgen alles weer verwijderd, en ze de toegang tot het forum ontzegt.
Ik zal Radar gelijk even mailen.
Mien, wat ze nog niet weten is dat Radar morgen alles weer verwijderd, en ze de toegang tot het forum ontzegt.
Ik zal Radar gelijk even mailen.
-
Schag
Best wel dit gaat over verdriet en dat ik veel moet betalen en doorgedraaid ben.
-
Agnes
Sorry jongen, de e-mail is net weg. Had je eerder moeten bedenken voor je al je berichten 5 of 10 keer ging plaatsen.
-
Agnes
Dat dacht ik dus niet. Volgens mij moet je de spelregels maar even lezen. En ik post anoniem omdat ik geen zin heb in mailtjes van gekken die hier op dit forum rondwaren.
Overigens ben ik niet anoniem (Ja voor jou misschien), want nu ik de redactie gemaild heb is mijn echte e-mail adres daar bekend, net als bij enkele anderen van dit forum die ik vertrouw.
Overigens ben ik niet anoniem (Ja voor jou misschien), want nu ik de redactie gemaild heb is mijn echte e-mail adres daar bekend, net als bij enkele anderen van dit forum die ik vertrouw.
-
Agnes
Goh slimme jongen zeker? Ik ben niet onder de indruk.
Normaal doe ik niet aan dit soort onzin gechat, dus bij deze stop ik ermee. 'k ga lekker slapen in plaats van m'n tijd te verdoen. En ik raad jou aan om een normale chatbox op te zoeken.
Normaal doe ik niet aan dit soort onzin gechat, dus bij deze stop ik ermee. 'k ga lekker slapen in plaats van m'n tijd te verdoen. En ik raad jou aan om een normale chatbox op te zoeken.