LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPROEP AAN ALLE LEASE GEDUPEERDEN

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ludo

OPROEP AAN ALLE LEASE GEDUPEERDEN

Ongelezen bericht door Ludo »

Beste mensen,
Al enige tijd volg ik dit forum en ik constateer een aantal dingen; Erg veel mensen zitten met vragen en problemen en uiten hier hun frustraties (soms ook op elkaar) echter hiermee wordt niets bereikt. De enige manier waarop daadwerkelijk iets bereikt kan worden is door organisatie.
Door het zetten van een simpele handtekening loop ik rond met het gevoel van een ten onrechte veroordeelde. Ik denk dat velen dit met mij delen. Anderen schamen zich, omdat zij er ondanks hun goede opleiding in getrapt zijn. Anderen zijn weer bang, terwijl ze niets misdaan hebben. Al deze gevoelens worden veroorzaakt door het feit dat iedereen domweg groot onrecht is aangedaan. Het is beter deze negatieve gevoelens om te zetten in daadkracht. Ik ben zelf lid van de stichting leaseverlies. Deze bewandeld de juridische weg, wat op zich natuurlijk prima is. In de Consumentengids las ik echter dat een eerste rechterlijke uitspraak pas over 1 a 2 jaar verwacht kan worden, en dat een hoger beroep nog enkele jaren daaraan toevoegd. Wat moeten wij in de tussentijd? Dit duurt voor velen veel te lang. Ik heb mij dan ook aangemeld bij payback (www.payback.nl) hier probeert men langs andere wegen Media, Politiek, Juridisch, Gezamelijke acties) de druk op aanbieders van leaseproducten (o.a. Dexia, maar ook andere aanbieders)te vergroten. En niet zonder succes. Van groot belang is echter dat velen zich aansluiten zodat een kritische massa ontstaat. Al meld u zich alleen maar aan met uw e-mail adres
zodat u op de hoogte gehouden kunt worden van de actieplannen die wij klaar hebben liggen, maar waar veel mensen voor nodig zijn. Hier kunt u actief meedenken en beslissen en uw lot in eigen hand nemen. Blijf de zaken niet voor u uit schuiven. Dat heb ik ook al lang genoeg gedaan. Ja maar... de banken kunnen het toch ook niet helpen dat de koersen gedaald zijn.. Nee, maar hebben zij u ooit op de hoogte gehouden toen het slecht ging? Hebben zij ook maar een vinger uitgestoken om voor u als gewaardeerde klant de schade te beperken? U heeft betaald en betaald maar nog geen briefje met sorry dat.. heeft u ontvangen. Of niet soms? Misschien heeft u gebeld met de bank toen het slecht ging en heeft u gevraagd om te kunnen stoppen. Steevast antwoord: Niet doen, want het komt allemaal goed. Voor de bank ja... niet voor u. Mensen steek je kop niet in het zand, je bent gewoon belazerd met een wanproduct en de banken hebben dit geweten! Door een taktiek van tijdrekken en bangmakerij (het Dexia aanbod!) probeert men ons te verdelen en hopeloos te maken. Samen staan wij echter sterker dan u allen nu kunt vermoeden. Sluit u dus aan en vergeet idols! Bij de ver. payback is nog genoeg te doen en iedereen is welkom!
met vriendelijke groeten,
Ludo.

Anita

Re: OPROEP AAN ALLE LEASE GEDUPEERDEN

Ongelezen bericht door Anita »

Hoi Ludo, je hebt groot gelijk met dit bericht, ik heb hem op de mail van MSN gelezen. Mooi geschreven.
Groetjes Anita

Gertie

Ongelezen bericht door Gertie »

Ludo,

ook ik heb me enkele dagen geleden aangemeld op de site van payback, heb alleen nog geen bevestiging van hun gekregen en ook nog geen bericht over het betalen van de 40 euro voor het lidmaatschap.
Moet ik een mail sturen of brief per post? of volstaat aanmelding via de site?

Ludo

Aanmelden via site is voldoende.

groeten,
Ludo.

Ludo

Aanmelden via site is voldoende.

groeten,
Ludo.

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Mensen,

Wegens de enorme drukte achter de schermen van de vereniging Payback en de vele e-mails op het e-mail adres van [email protected] bestaat de kans dat een antwoord op uw vragen langer uitblijft dan gewenst is.

Wij vragen hiervoor uw begrip.

Met vriendelijk groet,

Pieter Hezemans
Namens de vereniging PAYBACK

Sea

Ongelezen bericht door Sea »

Inmiddels heb ik me ook aangemeld bij pay-back en de kamerleden een mailtje gestuurd. Ik heb het gevoel dat er inderdaad naar mij wordt geluisterd. Ik zal zeggen aanmelden die hap en versturen die mailtjes!

Sea

nes

Ongelezen bericht door nes »

Pieter, zet meer mensen in de organisatie, en vooral niet als SLV worden. Onze hoop is nu gevestigd op jullie, jullie acties, jullie inzet voor deze zaak maar jullie moeten niet ten onder gaan aan de 'grootte' van deze zaak - Please, organiseer jullie zaakjes goed..stel je voor, er zijn
mensen die jullie contributiegeld willen overmaken, ze weten niet waar en hoeveel.. PS Een idee, kunnen we geen sponsor vinden? Een bekende Nederlander bijv; die er ook in getrapt of een bedrijf die ons wil helpen?

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Nes,

Hartelijk dank voor uw steun betuiging.
Op onze webpagina "Werkwijze" staat het contributie bedrag vermeld.
Op de webpagina "Aanmelden of inloggen" kunnen gedupeerde zich aanmelden om (aspirant) lid te worden van de vereniging PAYBACK.
Na aanmelding krijgt u zo spoedig mogelijk bericht per E-mail of per post dat u na overmaking van de contributie deffinitief lid bent geworden van de vereniging.
Tot die tijd blijft u Aspirant Lid.
Daar het hier een vereniging betreft bepalen de leden per algemene vergadering wie plaats neemt in het bestuur.
Momenteel bestaat de vereniging uit vier bestuursleden waarvan ik er een bekleed.
Op onze webpagina "Doelstelling" staat vermeld wat de vereniging wil bereiken.
Registreren op ons Forum is geheel vrijblijvend en maakt u geen lid of Aspirant lid van de vereniging.

Met vriendelijke groet,

Pieter Hezemans

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

Meisje ,

Als ik je naam weer zie dan denk Goh wat ben je dan weer lief.

tonnie

Ongelezen bericht door tonnie »

Net gelezen over de nieuwe site. Ik heb al 45 euro betaald voor legioverlies en nou alweer? Dat kan niet.Dat noem ik ook geldklopperij. Gr. Tonnie

Anna

Ongelezen bericht door Anna »

"Wegens de enorme drukte achter de schermen van de vereniging Payback en de vele e-mails op het e-mail adres van [email protected] bestaat de kans dat een antwoord op uw vragen langer uitblijft dan gewenst is. "

Met alle respect, maar wacht maar totdat jullie ook 60.000 aanmeldingen hebben. Ben benieuwd of de communicatie met Payback dan nog net zo verloopt als nu zo glorieus in dit forum wordt geschreven als het de slechte (uitblijvende) communicatie van SLV betreft.

Sea

Ongelezen bericht door Sea »

Inderdaad geldklopperij!
Moet ik dan voor elke instantie die voor de medegedupeerde mensen iets gaat betekenen geld gaan neertellen? Zo kan ik ook wel een hetze tegen Dexia beginnen en vervolgens van iedereen 50 euro vragen. Als er maar genoeg mensen aanmelden krijg ik mijn schuld eruit (misschien zelfs met wat winst). Dit is niet bedoeld als negatieve kritiek jegens de verschillende instanties, maar het gaat wel de verkeerde kant op zo!

mvg,
Sea

Ludo

Gezien de opmerkingen hierboven over geldklopperij e.d. voel ik mij toch genoodzaakt hierop even te reageren. Ik vraag mij af wat deze mensen dan wel willen, dat er niemand zich inzet, dat er dus alleen wordt afgewacht wat een rechtszaak over 7 jaar eventueel gaat brengen. Kom op zeg! Er is een heel team van vrijwilligers bezig hun vrije tijd te steken in het deze zaak voor het belang van veel gedupeerden. Wat de contributie aangaat: u kunt zich geheel vrijblijvend aanmelden als aspirant lid en de activiteiten volgen en op de hoogte worden gehouden per e-mail en zo een beeld vormen van de ver. payback. Dat er geld wordt gevraagd zou u niet moeten verbazen, alleen al het in de lucht houden van een website en forum gaat niet voor niets! Er worden gesprekken gevoerd met politici, interviews gegeven, promotiemateriaal vervaardigd, bijeenkomsten georganiseerd en dit is slechts een kleine greep uit de activiteiten.
Het is veel te makkelijk om vanachter je PC even wat negatiefs op te schrijven, en zelf achterover te leunen.
Ik hoop dat u zich bedenkt en zich eerst een echt beeld vormt en dan inhoudelijk reageert. Was u maar zo doortastend geweest bij het afsluiten van uw leasecontract!
En bedenk: de enigen die hier aan geldklopperij doen zijn de banken.
Aanmelden dus en meedenken/doen -> www.pay-back.nl

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

Dit bericht is niet door mij gepost. Als ik de naam van dat mens al zie, ga ik spontaan over de rooie.

Albert

Ludo

ATTENTIE TROS RADAR: er wordt in deze topic misbruik gemaakt van de namen van anderen (o.a. sea en albert). Kunnen de lieden die dit doen geweerd worden?

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Hier maak ik even een nieuw onderwerp voor aan.

piet

Ongelezen bericht door piet »

Hallo, wij dwalen af !
Ook hier probeert de "vijand" oneenigheid te zaaien.
Laten wij er niet intrappen.
Kijk even terug naar het originele bericht.
Mee eens?
Ik wel dus.
Serieus commentaar ? Welkom.
En denk niet: er is geen vijand,ik heb gewoon een fout gemaakt door een aandelen lease aan tegaan.
Hoezo verzieking door "anderen" op dit forum.
Hoezo dagelijkse virus e-mails naar actieve gedupeerden
WORDT WAKKER WIJ WORDEN MASSAAL BELASERD!
LAAT VAN JE HOREN !!
PIK HET NIET EN KOM IN ACTIE.
www.pay-back.nl

Gesloten