Mijn contract zegt betalen
Niet betalen is incassoburo, dus meer schuld en daarna
deurwaarder dus nog meer schuld.
Waar haal ik een paar honderdduizend gulden vandaan ?
lid van leaseverlies, jaren wachten maar intussen :
Wordt mijn schuld opgeschort in afwachting van een rechtelijke beslissing, nee dus.
Ben lid geworden van de vereniging PAYBACK.
Acties worden voorbereidt, er zijn afspraken met de politiek, NU moet er wat gebeuren, doe mee en kijk op www.pay-back.nl (o.a. onder Acties)
Zo niet, failliet en armoe,
einde goede toekomst.
Dus een goed idee van de gemeente amsterdam om lunchpakketten te verstrekken op school Ik verhuis naar amsterdam en ga weer naar school ( Ik ben een jonge jongen van 53 jaar, wie wil mij hebben)
Alle gekheid op een stokje, kijk op www.pay-back.nl en meldt je aan!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oproep aan leaseverlies.
Re: oproep aan leaseverlies.
Geplaatst door J.K.
Winstverdriedubbelaar verlengt tot einde juni 2003
Dat is dan precies 1 jaar.Nu nog veel meer verlies door
beursval,alle maandtermijnen is weggegooid geld geweest.
Laat St.LV ook voor die mensen in de bres springen! Dat een
contract slechts 3 jaar mag lopen slaat nergens op.Kom op St
LV laat eens wat van je horen!
Winstverdriedubbelaar verlengt tot einde juni 2003
Dat is dan precies 1 jaar.Nu nog veel meer verlies door
beursval,alle maandtermijnen is weggegooid geld geweest.
Laat St.LV ook voor die mensen in de bres springen! Dat een
contract slechts 3 jaar mag lopen slaat nergens op.Kom op St
LV laat eens wat van je horen!
Ik vertouw op een goede afloop van de rechtszaak (voor ons, de Legio-pechvogels), ook al gaat deze nog vele jaren duren.
Velen van ons zitten, denk ik, op hete kolen v.w.b. advies van de Stichting Leaseverlies. Deze is echter niet bereikbaar of aanspreekbaar. Ik heb bij de Kamer van Koophandel in Den Haag navraag gedaan naar het adres van de stichting en het telefoonnummer. Telefoonnummer was niet bekend, maar wel het adres van de stichting én het adres van de voorzitter. Ik ben van Amsterdam naar Den Haag gereden om antwoord te krijgen op mijn vragen, maar helaas. Het adres van de Stichting Leaseverlies bleek het adres van Advokatenkantoor Barents & Krans, waar de advocaat verblijft die namens de stichting werkt. De advocaat liet namens de receptioniste weten, dat hij niet aanspreekbaar was voor mij, ook al was ik lid van de stichting. Vervolgens ben ik naar het adres van de voorzitter gereden, maar diens huis werd grondig gerenoveerd en hijzelf was niet thuis. Ik heb toen mijn naam en telefoonnummer achtergelaten, maar zoals ik al verwacht had, nog steeds niets gehoord. Stichting Leaseverlies is helaas gehuld in nevelen en voor niemand bereikbaar. Ik begin mij af te vragen wat het belang en het doel van de oprichters van de stichting is als zij niemand van de gedupeerden te woord wil staan.
Ondanks dit alles wil ik tegen alle mensen die hieronder gebukt gaan zeggen; Houdt moed, jullie zijn niet alleen. We zijn met vele duizenden en als iedereen bidt voor een, voor ons, goede afloop, dan zullen wij zeker winnen.
Gr. Ritchie
Velen van ons zitten, denk ik, op hete kolen v.w.b. advies van de Stichting Leaseverlies. Deze is echter niet bereikbaar of aanspreekbaar. Ik heb bij de Kamer van Koophandel in Den Haag navraag gedaan naar het adres van de stichting en het telefoonnummer. Telefoonnummer was niet bekend, maar wel het adres van de stichting én het adres van de voorzitter. Ik ben van Amsterdam naar Den Haag gereden om antwoord te krijgen op mijn vragen, maar helaas. Het adres van de Stichting Leaseverlies bleek het adres van Advokatenkantoor Barents & Krans, waar de advocaat verblijft die namens de stichting werkt. De advocaat liet namens de receptioniste weten, dat hij niet aanspreekbaar was voor mij, ook al was ik lid van de stichting. Vervolgens ben ik naar het adres van de voorzitter gereden, maar diens huis werd grondig gerenoveerd en hijzelf was niet thuis. Ik heb toen mijn naam en telefoonnummer achtergelaten, maar zoals ik al verwacht had, nog steeds niets gehoord. Stichting Leaseverlies is helaas gehuld in nevelen en voor niemand bereikbaar. Ik begin mij af te vragen wat het belang en het doel van de oprichters van de stichting is als zij niemand van de gedupeerden te woord wil staan.
Ondanks dit alles wil ik tegen alle mensen die hieronder gebukt gaan zeggen; Houdt moed, jullie zijn niet alleen. We zijn met vele duizenden en als iedereen bidt voor een, voor ons, goede afloop, dan zullen wij zeker winnen.
Gr. Ritchie
Ik ben het helemaal eens met John die de oproep aan SVL doet om namens de leden van de stichting de firma Dexia te melden dat er geen restschuld betaald gaat worden, totdat de rechter zijn uitspraak heeft gedaan. Laten we ons daarvoor sterk maken mensen!!!!
Massaal weigeren te betalen dwingt Dexia naar de onderhandelingstafel.
Massaal weigeren te betalen dwingt Dexia naar de onderhandelingstafel.