LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oproep aan leaseverlies.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
john

oproep aan leaseverlies.

Ongelezen bericht door john »

Ik wil bij deze een oproep doen aan leaseverlies om namens de leden van de stichting de firma Dexia te melden dat er geen restschuld betaald gaat worden, totdat de rechter zijn uitspraak heeft gedaan. Dat lost dan diverse problemen op, dexia gaat de boel niet vertragen, en de gedupeerden weten waar ze aan toe zijn, want wat er nu plaatsvind is onmenselijk. Ook een verzoek aan Trosradar, om een aantal 2e kamerleden uit te nodigen voor de eerstvolgende uitzending. Deze zijn nu op de hoogte, en extra publiciteit is nooit weg.

Gr. John

Willem S.

Re: oproep aan leaseverlies.

Ongelezen bericht door Willem S. »

Goede boodschap.
Lijkt mij ook geruststellend voor alle gedupeerden. Zeker nu wordt het wat spannend met Ahold.
Lukt dit allemaal niet, kunnen we altijd nog crimineel worden toch?
Willem

Hans

Ongelezen bericht door Hans »

PPPffffffff.....!!!
Het is wel erg stil bij de stichting leaseverlies de laatste tijd... zelfs het laatste mediabericht op hun site is al weer van 22 dagen geleden...
Kom op stichting... er mag door jullie wel es weer wat afgedwongen worden bij de gladde Heren in de van Gils Pakken van Dexia...!!!! velen wachten met smart....

Linda

Ongelezen bericht door Linda »

Ik heb al een aantal mailtjes gedaan naar de stichting, maar je hoort niets. Ook de veelgestelde vragen passen ze niet aan (laatste veranderingen Oktober vorig jaar), terwijl er toch weer een hoop veranderd is de laatste tijd. Ik hoop maar dat er snel weer wat nieuws komt, goed nieuws dan wel.

Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

John, ik ben het met je eens, alleen hoor je toch niets van leaseverlies en je weet dus of mensen hun restschuld wel of niet gaan betalen. Leaseverlies zou wel met een voorbeeldbrief en advies hierover kunnen komen wat mij betreft.

Linda (en anderen), ik snap het ongeduld en dat je Leaseverlies gaat mailen, maar bedenk wel dat het lezen en ordenen van alle mail leaseverlies weer een hoop extra tijd en moeite kost. Laten we ze dus niet teveel hiermee lastig vallen...

jos

Ongelezen bericht door jos »

Ik ben bang dat bij LV hetzelfde aan de hand is als bij Ahold. Het is te groot, teveel en te ondoorzichtig geworden. Wat wil je ook met meer dan 70.000 leden.
Ik stel het volgende aan Leaseverlies voor:
- rubriceer alle klanten in vijf groepen a.h.v. grootte probleem/inleg etc.
- dwing af dat er geen schulden betaald hoeven te worden tot uitspraak rechtbank is geweest
- ga de publiciteit meer opzoeken
- ga ook, net zoals nu in Amerika gebeurt, Ahold aanpakken als blijkt dat er met voorkennis is gehandeld in aandelen

In ieder geval.

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Leaseverlies moet Ahold aanpakken? Voorkennis? Ik heb nergens gelezen dat de directie van Ahold hun aandelen Ahold tijdig hadden verkocht. Waar haal je dat 'voorkennis' vandaan?
Als er één is die Ahold moet aanpakken dan is het Dexia. Die is immers - tot het moment dat het contract afloopt - eigenaar van 'onze' aandelen Ahold. Als Dexia iets op heeft met haar cliënten (hoor mij!) dan springt ze in de bres en legt een claim neer bij Ahold (waarvan de opbrengst uiteindelijk ten goede zou moeten komen aan de leaseverliezers. Toch?

jos

Ongelezen bericht door jos »

Hallo Rob,

Er komt een onderzoek! Vorige week donderdag en vrijdag was de omzet van Ahold al hoger dan gemiddeld. Telegraaf schijnt een brief te hebben van een betrouwbare bron die vrijdag al aangaf dat er ruzie was tussen RvB en D&T, dat de financiele man was ontslagen en dat NvdH maandag jl. zou opstappen. Dus men was intern op de hoogte van de malversaties.
Verder heb je gelijk dat Dexia Ahold moet aanpakken, maar dat doen ze toch niet. Dexia loopt toch geen risico's? Dat hebbe ze lekker afgewimpeld op al die onnozele particulieren. Nee, Dexia wil alleen maar zoveel mogelijk geld verdienen. Dus laat LV Dexia hier maar op aan spreken.

Jos

Birka

Ongelezen bericht door Birka »

Ik ben het helemaal eens met John!
Mijn contract loopt af in april en ik ben sowieso niet van plan om vóór de uitspraak van de rechter mijn restschuld te betalen. Alleen weet ik niet of het nodig en/of handig is om Dexia hierover in te lichten.
Een algemene mededeling door de stichting namens alle deelnemers dat er (voorlopig) geen restschulden betaald worden lijkt mij dus een heel goed plan.
Groetjes Birka

Dennis

Ongelezen bericht door Dennis »

Birka,

Helemaal mee eens! Betaal geen cent aan Dexia. Ik doe het ook niet. Kop op mensen, niemand moet die Dexia-mafia geldgeven. Ze hebben ons al lang genoeg bestolen!!

Dennis

Natasja

Ongelezen bericht door Natasja »

Hallo

Als LV dit nou niet doet, kunnen we misschien met zijn allen weigeren te betalen. Zo zetten we ze misschien ook voor het blok.
Maar ik ben het geheel me john eens. Als er nou eens wat duidelijkheid kwam, lost dat al heel veel op.
En 2e kamer leden voor de eerstvolgende uitzending. Perfect.

Hans

Ongelezen bericht door Hans »

jéétje 70.000 wachtende leden à 45 euro das 3 miljoen en honderdvijftig duizend euro (3.150.000) in kas......!!!!
Kom op Leaseverlies..... dwing tenminste af dat de restschuld pas na de uitspraak van de rechter al dan niet betaald hoeft te worden....!!!
gaarne ietwat meer vaart in het geheel...., en druk op die ketel... Blijf geloofwaardig...!!!

els

Ongelezen bericht door els »

hoi john ik ben het helemaal met je eens maar denk je dat dat echt gaat lukken okee we zijn met veel mensen maar er zijn ook een hoop mensen wanhopig (net als ik) een deurwaarder aan de deur verschrikkelijk ik geloof niet dat we het gaan trekken als dexia iedereen terug moet betalen gaan ze ook failliet en dan hebben we dan nog iets zijn we ook alles kwijt ik weet oook wel een beetje positief moeten we blijven maar nou ahold weer

john

Ongelezen bericht door john »

Daarom is het belangrijk dat de stichting snel met nieuws komt. Dexia probeert nu om nog zoveel mogelijk geld binnen te halen van de kleine beleggers. Dexia gaat de rechtzaak ophouden door steeds in hoger beroep te gaan. Daarom lijkt het mij verstandig dat de Stichting zijn leden het advies geeft om "en blok" niet de restschuld te betalen tot de rechter zijn definitieve uitspraak heeft gedaan. Het voordeel is dan dat Dexia de rechtzaak niet gaat tegenwerken en ook snel duideijkheid wil.

nes

Ongelezen bericht door nes »

john, helemaal mee eens met iedereen, maar ik wil straks een huis kopen, en als ik nu een negatieve BKR melding krijg? die krijg ik zeker...moet ik 10 jaar wachten tot ik een huis mag kopen? Of ik koop een huis en stop met betalen van restschuld..

EE

Ongelezen bericht door EE »

Betaal geen restschuld..met klem met zen allen geen restschuld betalen...........
mvg.

Jacq Nijssen

Ongelezen bericht door Jacq Nijssen »

En maar rente blijven doorbetalen ?????

YD

Ongelezen bericht door YD »

Als we geen restschuld betalen, meoten we dan rente blijven doorbetalen?

Ron

Ongelezen bericht door Ron »

Als je de restschuld niet betaald, dan hoef je natuurlijk ook niet rente te betalen, wel over 7 jaar als we de rechtzaak hebben verloren.........MAAR WE VERLIEZEN DEZE NIET!!!!! eb verder uh..ikke nie begrijp.

Wim

Ongelezen bericht door Wim »

Bij aflossingsprodukten heb je de hoofdsom na afloop van het kontrakt in zijn geheel afgelost; in mijn geval is dit 20 jaar;
Het liefst zou ik na 5 jaren stoppen, maar je moet dan wel de restant som terugbetalen. Vinden jullie dan ook dat in mijn geval ik tegen Dexia zeg: ik wil stoppen maar ik betaal de restant-schuld niet alvorens er en rechterlijke uitspraak is.
Wim

Gesloten