Gezien het feit dat Dexia nu druk op de ketel zet door mensen in een zeer vroeg stadium (voor afloop contracten)over te halen om handtekeningen onder overeenkomsten (al dan niet ingaan op aanbod)verzoek ik de SLV om in kort geding te laten vaststellen of dit een rechtmatige daad is.
Een uitspraak van de rechter waarin vermeld zou staan dat zo' n aanbod onrechtmatig is of dat dexia daar geen enkel recht aan kan ontlenen, kan voor veel mensen erg belangrijk zijn om voor de deadline van dexia geen rare srpongen te hoeven maken. Wie van de 60.000 steunt dit ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oproep aan SLV/payback
Re: oproep aan SLV/payback
In feite pleit ik dus voor een veel actievere rol van de slv en pay-back. Na het zenden van dit aanbod moet de krant vol staan van reacties. Dexia moet beseffen dat men niet via achterdeurtjes prive personen mag gaan benaderen en zo stiekum het aantal gedupeerden onzekerder te maken en zo te laten terugbetalen.
Hoi Joma,
Inderdaad ik sta hier achter, voor mensen die op het aanbod van Dexia in willen gaan zou dit geweldig zijn.
Inderdaad ik sta hier achter, voor mensen die op het aanbod van Dexia in willen gaan zou dit geweldig zijn.
Hallo,
Ik ben het helemaal met jullie eens, maar misschien kunnen we zelf ook de media wel benaderen.
Zeker omdat Dexia ook klanten hierover schijnt te bellen.
Wie is hiervoor?
Ik ben het helemaal met jullie eens, maar misschien kunnen we zelf ook de media wel benaderen.
Zeker omdat Dexia ook klanten hierover schijnt te bellen.
Wie is hiervoor?
we moeten de media hebben, breekijzer maar ook de Tros.
Waarom laat de tros ons niet meer aan het woord op de tv.
Als het op TV komt ziet iedereen het en kunnen we mensen waarschuwen en ander weer een hart onder de riem steken.
Dus als we allemaal een mail naar Breekijzer en Tros radar doen om hulp en zendtijd dan kunnen we ons laten horen en zien.
Paul Witteman heeft ook z'n programma waar je over deze zaken kan praten dus mailen.
Wij op de TV en dan Moet Dexia wel een keer gaan praten en hopenlijk gaan handelen.
MVg John.
Waarom laat de tros ons niet meer aan het woord op de tv.
Als het op TV komt ziet iedereen het en kunnen we mensen waarschuwen en ander weer een hart onder de riem steken.
Dus als we allemaal een mail naar Breekijzer en Tros radar doen om hulp en zendtijd dan kunnen we ons laten horen en zien.
Paul Witteman heeft ook z'n programma waar je over deze zaken kan praten dus mailen.
Wij op de TV en dan Moet Dexia wel een keer gaan praten en hopenlijk gaan handelen.
MVg John.