Hallo Radar, Stichting,
Ik weet dat jullie niet persoonlijk kunnen adviseren wat je moet doen. Jullie melden in ieder geval dat het aanbod zeer mager is van Dexia !
Ik geloof in jullie en ga dus niet in op het aanbod. Maar toen bleef het stil. Wat nu ? In augustus loopt voor mij en voor veel mensen misschien eerder mijn contract af en zal ik de restschuld moeten betalen ???
Dit is dus de HAMvraag ! Moet ik betalen of sta ik in mijn recht als ik een brief stuur dat ik niet zal betalen zolang de rechter geen uitspraak heeft gedaan !
WAT ADVISEERT DE STICHTING OFTEWEL LOPEN WE HET RISICO DAT ALS WE NIET BETALEN EN WE VERLIEZEN VAN DEXIA ONZE SCHULD NOG VELE MALEN GROTER IS GEWORDEN ????
WILLEN JULLIE SVP ANTWOORD GEVEN OP DEZE VRAAG !
Dat zal weer een hoop slapeloze nachten schelen voor velen denk ik.
Vriendelijk dank voor jullie hulp stichting,
Robin Opree
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OPROEP AAN TROS RADAR/ STICHTING LEASEVERLIES
Re: OPROEP AAN TROS RADAR/ STICHTING LEASEVERLIES
Ik sluit me ook aan want over 3 weken moet ik de restschuld betalen. Ik heb gisteren een herrinering ontvangen. Ik kan het niet eens betalen. Ik krijg niet eens meer een lening dus hoe wil Dexia dan een lening gaan regelen en dit bij de BKR laten registeren. Ik betaal dus niet en ik kan het het ook niet. Dan maar Failliet en krijgt Dexia het geld dus niet.
Dennis Esser
Dennis Esser
dat was kort geleden ook mijn vraag,
moet ik dan nog meer betalen, als ik nu niet de restschuld betaald, is al over anderhalve maand.
Ik wil ook weer niet 12% boeterente betalen over 10 jaar hoor.
Dit zijn wel de kernvragen hoor voor nu.
Wie geeft echte raad.
En geen antwoorden dat we dat wel zullen zien wat de rechter zegt tzt.
Nogmaals, hoe is dat volgens de wet geregeld, als de zaak nog in onderhandeling is bij slv.
Please.
moet ik dan nog meer betalen, als ik nu niet de restschuld betaald, is al over anderhalve maand.
Ik wil ook weer niet 12% boeterente betalen over 10 jaar hoor.
Dit zijn wel de kernvragen hoor voor nu.
Wie geeft echte raad.
En geen antwoorden dat we dat wel zullen zien wat de rechter zegt tzt.
Nogmaals, hoe is dat volgens de wet geregeld, als de zaak nog in onderhandeling is bij slv.
Please.
Tot dusver geen reactie helaas ....
Iemand al wijzer geworden ?
Iemand al wijzer geworden ?
Beste lezers veel contracten zijn verschillend van konstuktie en looptijd. SLV zou ze moeten sorteren op urgentie en daar mee aan deelgroepen ondersteuning bieden
desnoods een persoonlijk financieel advies met bijbehorende juridische bijlagen naar Dexia.
desnoods een persoonlijk financieel advies met bijbehorende juridische bijlagen naar Dexia.