Wij zijn bevoordeeld. Waarom ? Wij hebben een computer, wij hebben internet, wij kijken op het forum van Tros Radar .Wij weten wat voor drama zich afspeelt in Nederland,wij kunnen onze frustraties kwijt op dit forum, wij putten moet uit het feit dat er heel veel gedupeerden zijn die hetzelfde is overkomen.
AL DIE ANDERE GEDUPEERDEN DUS NIET !!
Al die mensen die deze mogelijkheid niet hebben krijgen hun informatie alleen uit de krant.
HOE KUNNEN WIJ DIE MENSEN HELPEN !!
Advertenties in de krant kosten geld.
Oproepen plaatsen via de supermarkt kosten geen geld.
Download oproepteksten voor deze mensen.
Help mee met de vereniging PAYBACK om deze mensen te benaderen en te informeren.
Op www.pay-back.nl bij Acties staan oproepen en posters die je kunt downloaden.
Print deze uit en plaats ze in de supermarkten en help mee om die mensen te bereiken die financieel niet in staat zijn die informatie te ontvangen die voor hun van levensbelang is.
Alleen achter de computer zitten en het forum lezen lost niets op !!
Steun de vereniging PAYBACK om het het resultaat te krijgen waar wij allemaal recht op hebben !!
Steun al die mensen die thuis zitten, zonder computer en niet weten hoe nu verder te gaan.
Print de posters en oproepen en behang alle supermarkten in Nederland met deze oproepen !!
Alleen door elkaar te steunen en te helpen winnen wij deze zaak.
DIT HEEFT MEER RESULTAAT ALS U DENKT !!
Al drie dagen achterelkaar staan er in de Telegraaf stukjes over dit onderwerp.
Meerdere partijen stellen kamervragen.
Als u wilt wachten op de uitslag van de rechtszaak door Leaseverlies is dit een keuze .
Als u ACTIE wilt en sneller resultaat, wordt lid van de vereniging PAYBACK
Laten wij elkaar steunen, ook die mensen zonder internet.
Laten wij de komende dagen via de supermarkt iedere gedupeerde oproepen !!
Samen staan wij sterk
www.pay-back.nl
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oproep voor die mensen zonder internet !!
Re: Oproep voor die mensen zonder internet !!
HEEEE SLIMPIE heb je soms niet in de gaten dat mensen die geen internet hebben jou bericht niet kunnen lezen???
GA TERUG NAAR SCHOOL OM JE SCHOOL GELD OP TE HALEN EN BEGIN ALSJEBLIEFT WEER OPNIEUW
GA TERUG NAAR SCHOOL OM JE SCHOOL GELD OP TE HALEN EN BEGIN ALSJEBLIEFT WEER OPNIEUW
Het zijn geen zieltjes maar gedupeerde die graag meer info hebben net als wij.
Het gaat om onze zaak niet om zieltjes, blijf nou een even bij de zaak.
Door elkaar wat af te zijken komen we lekker ver zeg, door meer samen te werken kunnen we wat doen.
Up en down doet de beurs al veel te veel dus ga hier niet langer lopen stuiteren.
Door samen aan onze zaak te werken kunnen veel sneller in aktie komen, tijd is geld, heel veel geld voor vele van ons.
mvg John
Het gaat om onze zaak niet om zieltjes, blijf nou een even bij de zaak.
Door elkaar wat af te zijken komen we lekker ver zeg, door meer samen te werken kunnen we wat doen.
Up en down doet de beurs al veel te veel dus ga hier niet langer lopen stuiteren.
Door samen aan onze zaak te werken kunnen veel sneller in aktie komen, tijd is geld, heel veel geld voor vele van ons.
mvg John
Up en R Schuit,
Het is niet de eerste keer dat er door julie op een zeer simpele en negatieve manier wordt gereageerd.
Voor die mensen die wel serieus zijn:
Het is de bedoeling dat WIJ reageren naar die mensen die dit forum niet kunnen volgen en niet op de hoogte zijn van het drama dat zich over ons voltrekt.
Hoezo zieltjes winnen up, een gedupeerde zou NOOIT zo reageren, dus ga je zelf een verziekt e-mailtje naar jezelf sturen.
R.Schuit is te plaatsen onder het groepje onbenullen zoals Nick W en co.
Ik heb op dit forum nog geen positieve bijdrage kunnen ontdekken van dit figuur.
Ook hier een boodschap voor hem: als sesamstraat is afgelopen ga dan lief naar bed, wel te rusten.
Voor de serieuse mensen,
Mijn opgebouwde restschuld is niet te overzien dankzij de financiele adviseurs die alles beloofden en ik trapte erin zoals honderduizenden anderen.
Samen kunnen wij iets doen en wij trekken ons niets aan van die negatievelingen die proberen dit forum en de gedupeerden die dit lezen en er aktief aan deel nemen kapot te maken.
Het is niet de eerste keer dat er door julie op een zeer simpele en negatieve manier wordt gereageerd.
Voor die mensen die wel serieus zijn:
Het is de bedoeling dat WIJ reageren naar die mensen die dit forum niet kunnen volgen en niet op de hoogte zijn van het drama dat zich over ons voltrekt.
Hoezo zieltjes winnen up, een gedupeerde zou NOOIT zo reageren, dus ga je zelf een verziekt e-mailtje naar jezelf sturen.
R.Schuit is te plaatsen onder het groepje onbenullen zoals Nick W en co.
Ik heb op dit forum nog geen positieve bijdrage kunnen ontdekken van dit figuur.
Ook hier een boodschap voor hem: als sesamstraat is afgelopen ga dan lief naar bed, wel te rusten.
Voor de serieuse mensen,
Mijn opgebouwde restschuld is niet te overzien dankzij de financiele adviseurs die alles beloofden en ik trapte erin zoals honderduizenden anderen.
Samen kunnen wij iets doen en wij trekken ons niets aan van die negatievelingen die proberen dit forum en de gedupeerden die dit lezen en er aktief aan deel nemen kapot te maken.
Helemaal met Piet eens, hoewel.... door het internet ben ik erachter gekomen dat het er eind dit jaar slecht uit gaat zien. Zonder internet was ik daar waarschijnlijk tegen die tijd pas achter gekomen. Wat niet weet wat niet deert, toch???
Voor de mensen zonder internet die zich wél zorgen maken om hun financiële situatie, is het een gemis. De adviezen en informatie die je krijgt, het gevoel dat je niet alleen staat, steunt enorm en geeft mensen HOOP. En wat is een mens die alleen nog maar kan WANHOPEN. Daarom neem ik de tips van Piet zeer serieus. Ik heb hier in het noorden de krant maar weer eens gebeld met de vraag om er een artikel of reportage aan te wijden.
Voor de mensen zonder internet die zich wél zorgen maken om hun financiële situatie, is het een gemis. De adviezen en informatie die je krijgt, het gevoel dat je niet alleen staat, steunt enorm en geeft mensen HOOP. En wat is een mens die alleen nog maar kan WANHOPEN. Daarom neem ik de tips van Piet zeer serieus. Ik heb hier in het noorden de krant maar weer eens gebeld met de vraag om er een artikel of reportage aan te wijden.