LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oude reclame folders/kranteknipsels voor de WinstverDriedubb

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
M.R.M. van Philips

oude reclame folders/kranteknipsels voor de WinstverDriedubb

Ongelezen bericht door M.R.M. van Philips »

Ik zou aan de mede forumlezers en gedupeerden van het Legio debacle heel graag om oud (gefotocopieerd) reclamemateriaal willen vragen om naar mij op te sturen of te e-mailen. Het gaat mij om advertenties van de WinstVerDriedubbelaar in brochures, folders, kranteknipsels of magazines uit 1999/2000. Indien iemand mij kan helpen hieraan, dan verneem ik dat graag. Bij voorbaat dank.

toet

Re: oude reclame folders/kranteknipsels voor de WinstverDriedubb

Ongelezen bericht door toet »

Dag met toet.Ik heb zo,n folder van de driewinstverdubbelaar uit 1999.Die is uit een doos gekomen waarvan ik niet eens wist dat ik hem nog had.Nu weet ik ook waarom ik dat contract zomaar getekend hebt.Er staat niets in over een lening die ze voor me aan zouden gaan .Alleen als ik elke maand 250 gulden betaal .Gaat er een pakket aandelen voor me werken van 42.893.10 gulden.Er liep er al een bij legio voor vijf jaar dus ik heb teveel vertrouwen in hun gehad en dat contract niet na gekeken.IK wil een kopie opsturen als je het adres op mijn emailadres zet.Voor wie er nog meer willen even doorgeven dan maak ik nog meer kopieen groetjes toet

anne

Re: oude reclame folders/kranteknipsels voor de WinstverDriedubb

Ongelezen bericht door anne »

hai toet

Wil je er een sturen??

groetjes;Anne

Gesloten