Zijn er al forumlezers die het pakket met voorstellen van Dexia thuis gestuurd hebben gekregen??
m.v.g.
L. Blok
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pakket met voorstellen van Dexia al ontvangen???
Re: Pakket met voorstellen van Dexia al ontvangen???
Heer Blok,
Mijn contract is eind november afgelopen. Volgens mij ontvang ik helemaal niks omdat dat alleen geldt voor contracten na 5 december? Heeft u enig idee?
Rob
Mijn contract is eind november afgelopen. Volgens mij ontvang ik helemaal niks omdat dat alleen geldt voor contracten na 5 december? Heeft u enig idee?
Rob
Beste Rob,
Mijn contract liep eind vorig jaar af. Volgens de website van Dexia, waar alleen over lopende contracten gesproken wordt, had ik de indruk dat ik niet aanmerking zou komen voor een aanbod van hen.
Dexia opgebeld en zij zeiden dat ik wel in aanmerking zou komen, en wel voor de z.g. "call - opties", die ik echter vooral als een geschenk moest zien. Op mijn vraag wanneer ik e.a tegemoet kon zien, was het antwoord : "Begin april".
mvg.
Janh
PS Ik hed mijn restschuld inmiddels wel betaald. Uiteraard onder protest etc.
Mijn contract liep eind vorig jaar af. Volgens de website van Dexia, waar alleen over lopende contracten gesproken wordt, had ik de indruk dat ik niet aanmerking zou komen voor een aanbod van hen.
Dexia opgebeld en zij zeiden dat ik wel in aanmerking zou komen, en wel voor de z.g. "call - opties", die ik echter vooral als een geschenk moest zien. Op mijn vraag wanneer ik e.a tegemoet kon zien, was het antwoord : "Begin april".
mvg.
Janh
PS Ik hed mijn restschuld inmiddels wel betaald. Uiteraard onder protest etc.
Eindelijk zijn ze binnengekomen bij mij. Ik ga ze eerst even lezen en daarna geef ik mijn menig erover.
Mijn man maakt wel eens een grapje we gieten beton in de gang want mijn loonbrief komt er aan.Als ik de berichten mag geloven mag ik nu echt gaan storten want een kilo papier van dexia overleeft mijn gang niet.Volgens janh krijgen we begin april bericht waar heb ik die grap meer gehoord 1 april.Vandaag een rot dag mijn gedachten zijn bij pim de enigste man en de eerste partij waar ik ooit vertrouwen in had.Jaar 2002 zag er zo goed uit de maand maart niets anders dan een lente gevoel veel plezier in de opkomst van pim fortuyn geen dexia.Ik ben verdrietig en ga maar een paar uur slapen.Het liefs ging ik niet stemmen maar in de geest van pim doe ik het toch.Ik hou van pim niet van zijn levens stijl maar van zijn eerlijkheid dag lieve pim voor mij ben jij de grootste.toet
Lieve Toet,
Hou moed...
Goed...?
Ik vind je echt een gaaf mens!
Hou moed...
Goed...?
Ik vind je echt een gaaf mens!
Lieve toet,
Pim is mijn grote voorbeeld. Nederland is bezig tenonder te gaan aan onrecht dankzij die linkse honden.
Ons ongeluk is ook te wijten aan het slappe beleid van Wim Kok.
Pim is mijn grote voorbeeld. Nederland is bezig tenonder te gaan aan onrecht dankzij die linkse honden.
Ons ongeluk is ook te wijten aan het slappe beleid van Wim Kok.