LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] patrick is boos

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
rust

patrick is boos

Ongelezen bericht door rust »

Ik heb indertijd met Dexia telefonisch afgesproken dat ik op een bepaalde datum onder protest zou gaan betalen op voorwaarde dat ze me geen negatieve registratie zouden bezorgen bij het BKR. Ik heb me aan mijn belofte gehouden maar Dexia bleek me inmiddels toch al te hebben opgegeven bij het BKR. Ik heb bezwaar ingediend bij Dexia met als verzoek het telefoongesprek terug te halen. Ze nemen tenslotte alles op beweren ze op een bandje. Natuurlijk kreeg ik weer een standaardafwijzing terug...
Nu ben ik echt boos! Echt heel boos! Ik heb bij het BKR een klacht tegen Dexia ingediend omdat ze mijn lening pas twee jaar na afsluiting van het contract hebben laten registreren bij het BKR. Volgens opgave van het BKR moet dit zo snel mogelijk. Het BKR heeft de klacht in behandeling genomen en ik wacht al 3 maanden op een uitslag. Ik neem aan dat ik ondanks mijn gelijk (ze gaan een moeillijke aan me krijgen) een standaardafwijzing zal krijgen. Het is namelijk Dexia die ervoor zorgt dat het BKR geld in het laadje krijgt (hoezo onafhankelijk). Ik kreeg een heel erg machteloos gevoel over me. Je krijgt fantasieen over bommen leggen enzo maar gelukkig besef je dan dat je een beetje doordraaft...Na veel zoeken in allerlei zaken die hier op leken op het internet kwam ik een oplossing tegen die me kan bevrijden van mijn woede tegen Dexia. Ik kwam een zaak tegen waarbij een boze klant een bedrijf op kosten joeg door zijn klachten naar het antwoordnummer te verzenden onder begeliding van telefoonboeken zodat ze zijn nummer konden vinden....hmmmmmmm Dexia mag van mij voortaan wekelijks een klacht verwachten op antwoordnummer 10100, 2280 VB Rijswijk voorzien van de catalogus van een postorderbedrijf.....
5 jaar lang....net zolang totdat de negatieve bkr registratie weer verdwenen is...
Ik roep idereen die dit leest hetzelfde te doen!
Dexia Bank Clienten Admn. Antwoordnummer 9424 1000 VP Amsterdam
Dexia Bank Leaseprodukten Antwoordnummer 9427 1000 VP Amsterdam
Dexia Bank Nederland N.V. Antwoordnummer 10100 2280 VB Rijswijk
Dexia Bank Nederland n.v. Antwoordnummer 9425 1000 VP Amsterdam
Laatst gewijzigd door rust op 07 jul 2004 21:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Joshua

Re: patrick is boos

Ongelezen bericht door Joshua »

voordat hier komt te staan ben je boos pluk ....

Boosheid geeft energie
maar neemt nog meer

Deze mail vandaag binnen van de maaer dan honderd verstuurd

Ja je leest het goed zo betrokken zijn onze volksvertegenwoordiger
1 reactie

Maar toch bedankt!
Den Haag, 7 juni 2004

Geachte mevrouw of mijnheer,

Hartelijk dank voor uw e-mail.
In april 2002, direct na de eerste uitzending van TROS RADAR, heeft Jan
Marijnissen de toenmalige minister van Financiën Zalm gevraagd of hij
vond dat er sprake is geweest van oplichting en gedupeerden hun geld
terug kunnen zien. Ook heeft hij de Autoriteit Financiële Markten om
opheldering gevraagd over het tekortschietende toezicht. Ik heb dit jaar tot
tweemaal toe opnieuw vragen gesteld over aandelenlease producten.

De SP vindt dat burgers een eigen verantwoordelijkheid hebben bij het nemen van financiële risico's. Dexia (destijds Legio Lease) heeft echter verzuimd mensen daar voldoende op te wijzen. De SP vindt dat grote groepen mensen op het verkeerde been zijn gezet en onvoldoende zijn voorgelicht. Dat blijkt ook uit de uitgelekte conclusies van het rapport van
de Autoriteit Financiële Markten
.
Op initiatief van de SP vond op 16 en 26 april jl. een debat plaats waarin ik de minister heb gevraagd te bemiddelen zodat dat Dexia met een rechtvaardig schikkingsvoorstel komt.
De minister heeft onder druk van de Tweede Kamer besloten tot instelling van de commissie Oosting (Commissie Geschillen Aandelenlease (CGA)) Die gaat proberen de duizenden zaken versneld af te handelen zodat er niet een jarenlange juridische loopgravenoorlog gaat plaatsvinden. Op verzoek van de Tweede is het onderzoek van de AFM openbaar geworden. Daarin staan zeer kritische conclusies over aanbieders van leaseproducten, maar
helaas niet te herleiden specifiek naar Legio Lease. Daarom heb ik
vervolgens weer gevraagd aan de minister om deze specifieke bevindingen beschikbaar te stellen aan de commissie Oosting.

We zullen ook blijven proberen om Dexia zover te krijgen dat de
deurwaarders en dreigbrieven stoppen
totdat er een uitspraak is van de commissie in de individuele gevallen.
Inmiddels zijn er DSI - en juridische uitspraken. De Tweede Kamer heeft gevraagd hoe het staat met de commissie Oosting en gevraagd snel te laten weten hoe lang het allemaal gaat duren. De commissie Oosting heeft iets langer tijd gevraagd om tot oplossingen te komen. Wij blijven dit nauwlettend volgen.

U kunt er van op aan dat de SP zich zal blijven inzetten voor een
rechtvaardige oplossing ook al zal die waarschijnlijk niet voor iedereen in alle gevallen naar tevredenheid zijn.

Met vriendelijke groet,
Agnes Kant,
Tweede Kamerlid SP

Zoals bekend regeren is vooruit zien

john

Ongelezen bericht door john »

Daarom mensen, niet betalen aan dexia, geen cent meer. Laat ze maar komen. Ik sleep dexia zelf voor de rechter.

Gr. John

rust

mensen blijf dexia bestoken, net zo als ze ons bestoken met hun dreigementen met deurwaarders en incassobureaus.

rust

nog even ter herinnering

Joshua

Patrick BOOS?
teleurgesteld?
droevig?

De vraag is hoe nu verder?
Wat ben je bereid te doen als je beste vriend of je slechtste buurman een BORD in de tuin moet zetten
De gerechts deurwaarder je TV buiten op de stoep aan de hoogste aanbieder doet.
Het zal mij niet verbazen dat Bruneel zijn kornuiten een paar uurtjes vrij geeft om de spullen die in de verkoop gaan te laten opkopen. Bruneel kan zijn personeel zo gemakkelijk een optie regeling geven want de opdracht tot inbeslagneming schrijft hij zelf uit.
Patrick WOEDEND zal het ons maken steeds in de verdediging te moeten tegen witte boorden criminelen die voor niets terug deinzen.
Blijf BOOS! je zult dan tenminste niet door
Dieneke de Groot, mevrouw de rechter uit Amsterdam
Een gemiddeld geïnformeerde, omzichtige en oplettende gewone consument. worden genoemd!
Overigens slaap zacht Dieneke! en een bijzonder omzichtige door D betaalde vakantie gewenst.

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

MET EEN ROYAAL ZAKCENTJE : :evil:

John Keizer

Ongelezen bericht door John Keizer »

Overigens slaap zacht Dieneke! en een bijzonder omzichtige door D betaalde vakantie gewenst
Zonder bewijs kun je dit niet hard maken is dus smaad en ik verzoek De Tros dergelijke uitspraken onmiddellijk te verwijderen. Deze meneer/mevrouw is in velen topics erg bezig met stemmingsmakerij.

Joshua

Ik wens iedereen een geweldige door D betaalde vakantie ook u John Keizer
smaad (de (m) ) schandelijke belediging - Winkler Prins. ©
Door de uitspraak om te draaien gaat
Dieneke de Groot, mevrouw de rechter uit Amsterdam mee met het verweer van Dexia
dat meer dan 1 0 0.0 0 0 duizend klanten GEEN gemiddeld geïnformeerde, omzichtige en oplettende gewone consument zijn.
Onbedoelde smaad?

Dit bevestigd de vaststelling in 2001 bij de eerste ruchtbaarheid dat de producten na ingrijpende wetsveranderingen en buitengewone FRAUDE en roekeloos handelen van bedrijven aanleiding is voor het ontstaan van meer dan 6 0 0,000 klanten die schade ondervinden en zelfs ZWAAR gedupeerd en zoals nu blijkt wordt geruïneerd zijn. Toch heeft dit de AANBIEDERS niet weerhouden door te gaan met het verkopen van bewezen en voor de rechte gebrachte gevaarlijke producten.
Ter herinnering: Bij de eerste aangemelde zaak is SS in Belgie direct de machtiging onttrokken voor de verkoop van beleggingsproducten.

John Keizer

De schuld is SLV met een hoop geld in kas daar moet je zijn om te beginnen.

janboerefluitjes

Ongelezen bericht door janboerefluitjes »

Dáár heb je wel een punt!

JH

Ongelezen bericht door JH »

maak je toch niet zo drukover die 50 eurootjes. Het is een eenmalig bedrag. Dat is niets vergeleken met de restschulden van zo veel gedupeerden.

janboerefluitjes

Sorry hoor, dat ik me er mee bemoei, al is het een openbaar forum, maar als je het over misleiding hebt dan kan die stichting daar ook op één komen met stip.
Adviseren om te betalen onder protest, alleen aanklagen op basis van misleiding, en geen kasverantwoording.

John Keizer

Geen enkele verantwoording hebben ze een grote bende. Natuurlijk gaan ze in hoger beroep wat wil je!

Wat ze doen heet legaal geld stelen van 94.000 mensen. Moeten jullie niet bij mij zijn maar daar.

Of weten jullie niet wat de fabeltjeskrant is ?????????

JH

jullie zijn nog steeds beheerst door het hebzuchtvirus.
Had dan individueel een procedure aangespannen dan heb je kwaliteit in plaats van collectief bij te dragen aan een rechtszaak.

Als je een staatslot koopt en je wint niets dan vraag je dat geld toch ook niet terug ??? :!:

John Keizer

Ik wel JH ik heb een klacht ingediend wegens misleiding bij de leiding van de giroloterij.

JH

dus toch nog steeds niets geleerd na het beleggen met geleend gelddrama. Hebzucht is en blijft nog steeds het enige doel in je leven john keizer Je hebt met recht vmbo niveau :lol:
Laatst gewijzigd door JH op 07 jul 2004 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.

verloren-zaak?

Ongelezen bericht door verloren-zaak? »

jh, volgens mij gaat jou de ironie van bovenstaande opmerking. overigens iets dat leerlingen wel leren op het vmbo.

John Keizer

Zucht kon ik dat maar halen. Weet jij trouwens waar je dat kunt kopen ?

janboerefluitjes

het IS ook jalouzie van JH!

Gesloten