LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pay-Back is zuivere koffie

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Paula

Pay-Back is zuivere koffie

Ongelezen bericht door Paula »

Wilde ik toch even groot in de berichtenlijst zien staan.

(Ik spreek uit eigen ervaring.)

Albert

Re: Pay-Back is zuivere koffie

Ongelezen bericht door Albert »

Paula,

Wat zijn jouw ervaringen dan met Pay-back ze hebben weinig leden wat ik begrepen heb, moeten er in eerste instantie 1000 leden zijn, ik ben geen lid maar wil jullie best helpen door lid te worden. Geen probleem tenminste als het zuivere koffie is. Jij zegt van wel, dus geloof ik je.

mvg

Albert.

Paula

Hoi Albert,

Via email word ik op de hoogte gehouden van hun activiteiten zoals bijvoorbeeld kontakt zoeken met de media (volgende week staat er een interview met Pay-Back in het Algemeen Dagblad), samenwerking met deskundigen, het aanspannen van een kort geding en plannen zoals bijvoorbeeld het organiseren van een demonstratie. (Dit doe ik uit mijn hoofd want mijn email-bestand heb ik tijdelijk opgeslagen.) Eenieder die lid is wordt ook - uitdrukkelijk - uitgenodigd om deel te nemen aan de activiteiten van de leden.

Ze werken samen met GeSp die zich inzet voor gedupeerden van Aegon Sprintplan. Zij hebben ook een eigen website en alle kontakten die ik met beide gehad heb waren heel aangenaam, adequaat en zeer korrekt.

Ik voel de motivatie en de enorme inspanningen van hen (zie ook het bericht van Jurgen Weber elders op dit forum). Zelf kan ik vanwege persoonlijke omstandigheden niet actief meedoen, maar dat ligt dus geheel aan mij.

Het ledenaantal loopt op, ik weet niet hoeveel het er nu zijn, maar o.a. door oproepen in de krant worden het er steeds meer.

Kortom: ik geloof in hen en mijn steun hebben ze, hoe bescheiden ook.

Groetjes,

Paula

ano

Ongelezen bericht door ano »

paula,

de geruchten gaan dat de gelovigen wel eens gepaybacked gaan worden.
weet je zeker dat je zeker weet dat de paybackers niet uit de bankwereld komen en jullie als easyinsideinfo gebruiken?

blijf niet aan de zijlijn, ongeacht je (on-)mogelijkheden
verdiep je in die club, wie weet ontdek jij de waarheid en het licht

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Ano,

Ik kan je verzekeren dat Payback voledig uit gedupeerde van Legio Lease, Aegon, Dexia, Labouchere en Spaar Select affaire bestaat. En geen connecties hebben met bedoelde banken.

Onze doelstelling is duidelijk ik herhaal hem bij deze nog maar een keer.

• Vereniging Payback behartigt collectief de belangen van gedupeerde klanten van financiële instellingen middels communicatie met instellingen, juridische procedures, acties en publiciteit.
• Daarnaast ondersteunt Payback individuele gedupeerden in hun situatie door o.a. hulp te bieden bij het corresponderen, klachtenprocedures, advies te verstrekken m.b.t. incassoprocedures, e.d.
• Dit alles om schadeloosstelling te bewerkstelligen voor belanghebbenden.

Vereniging Payback wil ervoor zorgen dat bedrijven zoals Spaar Select / Spaarbeleg / Dexia e.d. verantwoording nemen voor uitgebrachte adviezen. Immers de producten van deze tijd zijn vaak zo ingewikkeld, dat je op het advies van jouw financieel adviseur moet kunnen vertrouwen.
Helaas hebben de net genoemde bedrijven zich wel professioneel gepresenteerd, maar niet vakkundig gewerkt, waardoor de klant nu de dupe wordt. De klant werd niet op de risico’s gewezen en had deze zelf ook niet kunnen inschatten.
Om dergelijke constructies en producten goed te kunnen beoordelen, zou je eerst zelf een “professional” moeten worden, met jarenlange ervaring. Dit feit maakt duidelijk dat een klant niet anders kan, dan zijn adviseur te vertrouwen. Daar gaat het om. Bedrijven die dit vertrouwen misbruiken, moeten er ook voor aansprakelijk kunnen worden gesteld.

Adresgegevens:

Vereniging "Pay back"
Lou Bandystr. 3
6836 MA Arnhem
Telefoon: 026 3270525
Telefax: 026 3270633
e-mail adres: [email protected]
KvK Arnhem: nr. 09130766

Beste Ano en andere bij twijfel kun jullie de informatie bij KvK opvragen.

Met vriendelijke groet,

Pieter Hezemans

Paula

Zo, staat ie lekker tussen die andere...

;)

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Jij bent wel vreselijk ziek, gezien je emailadres!!!

Paula

Dank Hr. Blok, voor uw steun!

Tja, de Up & Go-medewerker van dit forum voelt zich zo machteloos dat hij zelfs onder andermans bestaande naam en email-adres (in dit geval van mij), post.

Maar hij zit tegen zichzelf te praten... en dat is het allerleukste!

Albert

Vals persoon om Paula zo neer te zetten, als jij dezelfde bent die mij net een mooie e-mail gestuurd hebt, wil je dit dan nogmaals sturen, als je niet stopt met deze gore rotzooi weet ik jou wel te vinden. Al moet de onderste steen boven komen. Let op mijn woorden

up

Ongelezen bericht door up »

Wie de schoen past trekke hem aan.
Oekel...

Paula

Mooi hé? Staat ie weer!

Albert

Hoi Paula,

Goed gedaan meisje ze proberen je af te katten. Klasse van je hoor.

Groet,

Albert en deze is wel echt.

Albert

De controle is goed inderdaad van mij.

ano

Ongelezen bericht door ano »

paula, je ben wel een zeurkousje, he? steun van jou is kreun voor iedereen aan het worden

pieter h., dank voor je reaktie, ik zal me nu serieuzer dan voorheen in jullie aktiviteiten gaan verdiepen

nee paula, reageer maar niett, je bent al maanden duidelijk

Paula

Is ie weer.

Gesloten