| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PAY BACK ??????????
-
Dennis
PAY BACK ??????????
Beste lezers,
Ga eens op de website van Pay Back kijken en lees de door hen verzonden brieven eens aandachtig. Het barst van de taal- spelling- en vormfouten. Geen wonder dat geen enkele instelling, toezichthoudend of financieel, hen serieus neemt.
Professionals ??? Laat me niet lachen........... de lagere school is waarschijnlijk de hoogste opleiding die ze genoten hebben.
Groet, Dennis
Ga eens op de website van Pay Back kijken en lees de door hen verzonden brieven eens aandachtig. Het barst van de taal- spelling- en vormfouten. Geen wonder dat geen enkele instelling, toezichthoudend of financieel, hen serieus neemt.
Professionals ??? Laat me niet lachen........... de lagere school is waarschijnlijk de hoogste opleiding die ze genoten hebben.
Groet, Dennis
-
Paula
Re: PAY BACK ??????????
Ze worden zó serieus genomen (o.a. door jou) dat ook jij het nodig vindt te proberen om hen hier in diskrediet te brengen.
-
Fenna
Ooh Dennis is d'r weer. Wat is er jochie? Ben je uitgerukt zo op de zondagavond?
-
Ruud930
Fenna kom je toevallig uit Maastricht?
Klopt het dat je daar wel rechten hebt gestudeert?
m.v.g Ruud930
Klopt het dat je daar wel rechten hebt gestudeert?
m.v.g Ruud930
-
Francis
Beste Dennis.
De website van Payback is niet bedoeld voor letterkundigen.
Letterkundigen zijn er genoeg op dit forum.
Ooit weleens gehoord van David en Goliath?
De website van Payback is niet bedoeld voor letterkundigen.
Letterkundigen zijn er genoeg op dit forum.
Ooit weleens gehoord van David en Goliath?
-
PAYBACK
Beste Dennis,
Deze brieven worden van mij geschreven. Een Duitser die hier voor het recht van talloze gedupeerden knokt.
Uiteraard lukt het mij nog niet naar 4 jaar perfecte brieven zonder taal- en spellingfouten te schrijven.
Probeer je het maar eens in het Duits. Mijn e-mailadres heb je wel. :-)
Met vriendelijke groeten,
Jurgen Weber
van de vereniging PAYBACK
PS: Als je ook bereid bent voor je medemens wat te doen laat het mij dan even weten.
Deze brieven worden van mij geschreven. Een Duitser die hier voor het recht van talloze gedupeerden knokt.
Uiteraard lukt het mij nog niet naar 4 jaar perfecte brieven zonder taal- en spellingfouten te schrijven.
Probeer je het maar eens in het Duits. Mijn e-mailadres heb je wel. :-)
Met vriendelijke groeten,
Jurgen Weber
van de vereniging PAYBACK
PS: Als je ook bereid bent voor je medemens wat te doen laat het mij dan even weten.
-
EE
Heeee onze Dennis het homo tje is weer trug kussies gozertje
lekkere bink van me
lekkere bink van me
-
Paula
Ummmmm Dennis, je hebt een aanbidder. Aan je taalgebruik te zien is het vast wederzijds.
Jaja Dennis, zo zie je maar weer: het ene moment lach je een ander uit en het andere moment lacht het geluk jou toe!
Mag ik jullie namens de feestcommissie een fantastische toekomst wensen...?
*pinkt traantje weg*
Jaja Dennis, zo zie je maar weer: het ene moment lach je een ander uit en het andere moment lacht het geluk jou toe!
Mag ik jullie namens de feestcommissie een fantastische toekomst wensen...?
*pinkt traantje weg*
-
Jan
Fenna jij hebt het over rukken en Paula jij bent dat meisje met die grote boebies en dikke kont waarom beginnen jullie geen bordeel komt er niemand. Jullie zijn werkelijk het slijk der aarde. Sorry hoor maar jullie taalgebruik is erger dan die van Meisje die op de wallen werkt.
-
Paula
Jan, jouw berichten beginnen steeds grover te worden. Ik vind dat je met bovenstaand bericht echt te ver bent gegaan, je hebt bij mij een grens overschreden. Ik heb de Radar-redactie gevraagd of dit bericht verwijderd kan worden.
Ik vind je een gefrustreerde vent die vrouwen loopt te beledigen. Waarom, dat mag Joost weten.
Sonja, waar jouw antwoord op slaat is mij een raadsel. Ik had jou hoger ingeschat.
Ik vind je een gefrustreerde vent die vrouwen loopt te beledigen. Waarom, dat mag Joost weten.
Sonja, waar jouw antwoord op slaat is mij een raadsel. Ik had jou hoger ingeschat.
-
Albert
Jan wat jij doet moet je zelf weten en oh ja wat jij zegt over mijn vriendin : het volgende ze is jong heeft donkerblond haar een geweldig figuur en een zeer eigenzinnig karakter wel een die je niet zo maar kan versieren, want ze is trouw lief intelligent en ze heeft dus alles wat een man zich kan wensen ik heb het dus wel over mijn "PAULA" en die andere dames hebben ook dus klasse . Slaap lekker en morgen weer wordt je weer vroeg gewekt door de wekker. Dag knul liefs van ons allemaal.
Oh ja zou ik het bijna vergeten wordt eens volwassen en besef dat je mensen niet zo kan beledigen.
Liefs van ons allemaal.
Albert.
P.S. beledig in het vervolg iemand anders.
Oh ja zou ik het bijna vergeten wordt eens volwassen en besef dat je mensen niet zo kan beledigen.
Liefs van ons allemaal.
Albert.
P.S. beledig in het vervolg iemand anders.
-
Meisje
Nou ja zeg,
Lieve mensen en helemaal Paula: Iemand die een fake-mailadres heeft daar let je toch niet op.
Errug hoog stakkergehalte.
Lieve mensen en helemaal Paula: Iemand die een fake-mailadres heeft daar let je toch niet op.
Errug hoog stakkergehalte.