LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pay Back zuivere koffie???
Re: Pay Back zuivere koffie???
Ik ben blij dat er op dit forum nog zulke onbenullen als "up'zijn.
Hierdoor worden gedupeerden aleen maar geirriteerd en gemotiveerd.
PAYBACK bestaat uit vrijwiligers/ gedupeerderden die zich inzetten voor lotgenoten.
Inkomsten komen van leden die een bijdrage betalen.
Hierdoor kunnen bijeenkomsten worden georganiseerd voor gedupeerden.
Up moet zich zo langzamerhand op mars bevinden met zijn up, up, up, enz
Wel een interessant studie opject voor de marsmannetjes: een hersenloos mens.
Hierdoor worden gedupeerden aleen maar geirriteerd en gemotiveerd.
PAYBACK bestaat uit vrijwiligers/ gedupeerderden die zich inzetten voor lotgenoten.
Inkomsten komen van leden die een bijdrage betalen.
Hierdoor kunnen bijeenkomsten worden georganiseerd voor gedupeerden.
Up moet zich zo langzamerhand op mars bevinden met zijn up, up, up, enz
Wel een interessant studie opject voor de marsmannetjes: een hersenloos mens.
je laat je wel kennen door mijn naam te misbruiken op dit forum. Hiermee geef je waar je mee bezig bent n.l. de zaak grondig verzieken.
Is er iemand die kan traceren waar het vorige valse bericht van Piet over up met het valse email adres:[email protected] <[email protected]> vandaan komt ?
Up ga naar de side van dexia,aegon,legio,spaar select enz.
en ga daar de boel verzieken, zij verdienen het en de gedupeerden niet.
Is er iemand die kan traceren waar het vorige valse bericht van Piet over up met het valse email adres:[email protected] <[email protected]> vandaan komt ?
Up ga naar de side van dexia,aegon,legio,spaar select enz.
en ga daar de boel verzieken, zij verdienen het en de gedupeerden niet.
Piet en Paula,
Fijn weekende....
enne denk erom.... maandag weer gezond...op of was het nou up up....he he...hoe was het nou.. op of up..
nou ja maakt ook niet uit....
Fijn weekende....
enne denk erom.... maandag weer gezond...op of was het nou up up....he he...hoe was het nou.. op of up..
nou ja maakt ook niet uit....
Bedankt Tros Radar voor het verwijderen van de valse reactie onder mijn naam.
Piet
Piet
TROS RADAR
Zouden jullie ook de valse beschuldigingen aan mijn adres eventjes willen verwijderen?
Of zijn Piet, Paula en meisje medewerkers van jullie...
Zouden jullie ook de valse beschuldigingen aan mijn adres eventjes willen verwijderen?
Of zijn Piet, Paula en meisje medewerkers van jullie...
Waarom reageer jij hier zo op ? geef je hier mee toe dat jij diegene bent geweest die dit soort ziekelijke stukjes hebt geplaatst.
Ga je eigen soort verzieken !!
Ga je eigen soort verzieken !!
Ik heb mijn oude toetsenbord weer aangesloten.
Doordat (dankzij de redactie) een aantal reactie's zijn verwijdert komen sommige berichten een beetje raar over.
De zuivere koffie (dankzij PAYBACK) heb ik wel nodig na zo'n zware maaltijd.
Toch blijft het vervelend dat er valse namen worden gebruikt, waardoor je soms mensen verkeerd beoordeeld of veroordeeld.
En nu we het toch over PAYBACK hebben, ik ben er bijna vanaf het begin bij betrokken en weet dat de kar DOOR gedupeerden wordt getrokkenen en VOOR alle gedupeerden is.
Om bv. zalen te huren en bijeenkomsten te organiseren door heel Nederland is geld nodig. De inzet door de vrijwilligers wordt door de vrijwilligers zelf bekostigd.
Dat is ook het WIJ gevoel wat PAYBACK zo sterk maakt.
Ik hoop ook binnenkort tijdens een bijeenkomst of demonstratie, jullie allemaal eens in levende lijve te ontmoeten.Want ondanks alle ellende en meningsverschillen is er de afgelopen maanden toch een band ontstaan op dit
forum.
Groeten,
Piet
Doordat (dankzij de redactie) een aantal reactie's zijn verwijdert komen sommige berichten een beetje raar over.
De zuivere koffie (dankzij PAYBACK) heb ik wel nodig na zo'n zware maaltijd.
Toch blijft het vervelend dat er valse namen worden gebruikt, waardoor je soms mensen verkeerd beoordeeld of veroordeeld.
En nu we het toch over PAYBACK hebben, ik ben er bijna vanaf het begin bij betrokken en weet dat de kar DOOR gedupeerden wordt getrokkenen en VOOR alle gedupeerden is.
Om bv. zalen te huren en bijeenkomsten te organiseren door heel Nederland is geld nodig. De inzet door de vrijwilligers wordt door de vrijwilligers zelf bekostigd.
Dat is ook het WIJ gevoel wat PAYBACK zo sterk maakt.
Ik hoop ook binnenkort tijdens een bijeenkomst of demonstratie, jullie allemaal eens in levende lijve te ontmoeten.Want ondanks alle ellende en meningsverschillen is er de afgelopen maanden toch een band ontstaan op dit
forum.
Groeten,
Piet
Dexia bank blijft op het standpunt alles voor uw eigen rekening, dus betalen, zie brief leaseverlies. Lease verlies wil zich nu inzetten voor een beter compensatie maar volgens mij is dit een zwakte bod je krijgt straks maanden lang overleg over procentje hier een tiende procentje daar enz. Als je wilt onderhandelen moet je volgens mij je startpositie niet verzwakken door te zeggen we willen onderhandelen over de prijs. Want uiteindelijk zit je straks nog met een torenhoge schuld en de rechter zal ons steeds terugsturen naar de onderhandelings tafel.Volgens mij is het verstandiger om in dit stadium te zeggen ,we betalen niet en laat Dexia maar met voorstellen komen. Dit bericht is voor iedereen, groeten Harry
Waarom ook een forum van PAYBACK en niet gewoon hier? Al dat dubbele gedoe geeft alleen maar verwarring.
Onlangs las ik dat pay-back meer klanten nodig heeft om vervolgens de publiciteit te kunnen zoeken...
Publiciteit kan je nauwelijks kopen; dan heet het reclame!
Voor een goed verhaal hoef je maar één klant te hebben om het in de krant te krijgen....
Dus tot zover geen helder verhaal maar wellicht wel zuivere koffie......
Suc6!
Publiciteit kan je nauwelijks kopen; dan heet het reclame!
Voor een goed verhaal hoef je maar één klant te hebben om het in de krant te krijgen....
Dus tot zover geen helder verhaal maar wellicht wel zuivere koffie......
Suc6!