Op 23 november is de eerste bijeenkomst van Payback geweest.
Ik was daar ook, in gezelschap van ongeveer 30 mensen.
De tijd was die middag te kort om al onze ervaringen uit te wisselen, maar wel genoeg om te constateren dat alleen met gezamenlijke inspanning iets gedaan kan worden tegen de praktijken van Legio Lease, Spaar Select, Spaarbeleg en andere financiële “aanbieders”.
Sinds kort lees ik dit forum en het moet mij van het hart dat er bij sommige mensen meer sprake is van onderling gekibbel dan van elkaar steunen in deze zeer vervelende tijd.
De bedoeling van dit forum is toch je verhaal te doen als slachtoffer van Legio Lease,Spaar Select, Spaarbeleg enz. Door het op dit forum uitwisselen van je ervaringen heb je toch het idee niet alleen te staan in je ellende. Ook kom je tot de conclusie dat deze praktijken alleen aangepakt kunnen worden door een gezamenlijk front te vormen.
Zo is o.a. Payback ontstaan. Een stichting die niet over een bepaalde periode bepaalde producten aanpakt, maar een stichting wordt die een vraagbaak moet zijn voor iedereen die “spaart” of “belegt” met een financiële lening/ constructie en zich heeft laten ompraten met mooie beloften om dit te doen met alle financiële problemen als gevolg.
Tevens kan de stichting jouw belangen behartigen via procedures en dialoog om zo een vergoeding of schadeloosstelling te bewerkstelligen.
Payback ondersteunt de stichting Lease Verlies waar nodig (Ik ben hier zelf ook bij aangesloten) en is zeker geen concurrent. Het verschil tussen Lease Verlies en Payback is dat Lease Verlies tijdelijk is, gericht op de producten van Bank Labouchere en een bepaalde periode omvat. Payback wil een steunpilaar worden voor alle gedupeerde klanten, die door misleidende voorlichting een ingewikkeld financieel product hebben afgesloten, ongeacht aanbieder of datum afsluiten.
Oftewel: Er ook ingeluisd met mooie beloften en praatjes, meldt je aan bij Payback.
De aanmelding is vrijblijvend, zonder contributie of inleg. Wel is elke donatie welkom om zo de kosten te drukken die nu nog worden betaald door de oprichters.
Bij een volgende vergadering en voldoende leden zal over de financiële middelen gesproken worden.
Ik heb het volste vertrouwen in Payback en diegene die dit nog niet heeft nodig ik uit om bij de volgende vergadering aanwezig te zijn die hopelijk binnenkort gehouden gaat worden.
Wil je meer informatie: [email protected]
Reden van dit stukje:
- Slachtoffer van Legio Lease en Spaar Select
- Het lezen van dit forum
- Het bijwonen van de eerste bijeenkomst
van Payback
Groeten en sterkte in de strijd,
Piet
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Payback: Ga door!
Re: Payback: Ga door!
piet volgens mij waren ze aan het uitrekenen wat een advocaat kosten ongeveer+15000 euro + andere lopende zaken
buiten de sponsering zullen de leden toch een behoorlijke
duit in de vereniging doen,mensen waar je mee in zee gaat
hebben nog niets bewezen,en deze proberen nu iets op te
zetten waar lease verlies meebegonnen is met de tros-radar.
ik wil de vereniging niet bijvoorbaat afkraken ze verdienen om te beginnen.vriendelijk groet andre de croos.
buiten de sponsering zullen de leden toch een behoorlijke
duit in de vereniging doen,mensen waar je mee in zee gaat
hebben nog niets bewezen,en deze proberen nu iets op te
zetten waar lease verlies meebegonnen is met de tros-radar.
ik wil de vereniging niet bijvoorbaat afkraken ze verdienen om te beginnen.vriendelijk groet andre de croos.
Beste Andre,
Ik heb zelf ook een advokaat benaderd en deze kwam tot hetzelfde bedrag per persoon, daarom is het bundelen van krachten beter en goedkoper.Iedereen die recht wil krijgen zal dit met een advokaat moeten zien te verwezelijken waarbij er geen enkele garantie is dat de advokaatkosten,bij ingelijkstelling door een rechter, voor 100% vergoed worden door de tegenpartij.
Zoals ik al eerder meldde, mensen met problemen met financiele producten niet zijnde van Bank Labouchere kunnen niet terecht bij Lease Verlies.
Ik ben blij met de laatste zin, waarin toch een positief woord over Payback
Tot ziens bij de volgende vergadering,
Piet
Ik heb zelf ook een advokaat benaderd en deze kwam tot hetzelfde bedrag per persoon, daarom is het bundelen van krachten beter en goedkoper.Iedereen die recht wil krijgen zal dit met een advokaat moeten zien te verwezelijken waarbij er geen enkele garantie is dat de advokaatkosten,bij ingelijkstelling door een rechter, voor 100% vergoed worden door de tegenpartij.
Zoals ik al eerder meldde, mensen met problemen met financiele producten niet zijnde van Bank Labouchere kunnen niet terecht bij Lease Verlies.
Ik ben blij met de laatste zin, waarin toch een positief woord over Payback
Tot ziens bij de volgende vergadering,
Piet
Piet bedankt,
Een kleine opmerking in dit verband: doelstelling is om 700 (nog niet betalende) leden te verzamelen (we zijn op de helft). Vanaf dat aantal kan er met goed fatsoen en in alle redelijkheid een bijdrage worden gevraagd om ook daadwerkelijke stappen te ondernemen.
Een kleine opmerking in dit verband: doelstelling is om 700 (nog niet betalende) leden te verzamelen (we zijn op de helft). Vanaf dat aantal kan er met goed fatsoen en in alle redelijkheid een bijdrage worden gevraagd om ook daadwerkelijke stappen te ondernemen.
stefan,met andre de gebundelde krachten waren al bij leaseverlies gedaan,hoe zou jij het vinden als ergens voor betaald is,inafwachting van uitslag payback een vereniging voor aanvulling,maar er word nog steeds niks gedaan.we zijn nog steeds afwachtens en de vertrouwen woord steeds kleiner als die er alwas,aktie??????????????????????????.
Een vraagbaak is toch al tros-radar,consumentenbond en lease-verlies.welke ondersteuning,het lijkt wel een call-center met 06 eigenschappen misschien moeten jullie contact zoeken met kpnnetwerk.
Een vraagbaak is toch al tros-radar,consumentenbond en lease-verlies.welke ondersteuning,het lijkt wel een call-center met 06 eigenschappen misschien moeten jullie contact zoeken met kpnnetwerk.