LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] payback

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
renee

payback

Ongelezen bericht door renee »

Is er al iemand achter wie de mensen zijn die naa rmen daar beweert bij Pacyback zitten? Van hun site word ik nauwelijks wijzer.

Ik blijf het raar vinden dat er slechts gesproken wordt van een van die, een van dat.......

Schonewille is ongeacht zijn eerder behaalde resutaten tenminste een bestaand mens van vlees en bloed en gewoon in het telefoonboek op te zoeken.

Payback, bespaar me weer vage antwoorden, ik hoor het graag en dus liever van LLmensen of andere betrokkenen.
Jullie vaagheid blijft me zorgen baren

jos

Re: payback

Ongelezen bericht door jos »

Renee

Enige tijd geleden heeft pay-back een bijeenkomst georganiseerd in Bunnik, daar is op dit forum uitgebreid melding van gemaakt, dus als je wat langer hier rondkijkt had je dat kunnen weten en was je vraag overbodig. Als je pas komt kijken is je onwetendheid je vergeven, maar dan vind ik je bemerkingen onnodig verdachtmakend. Ik ben dus wel naar die bijeenkomst geweest en heb daar een 4 of 5 tal mensen gezien die allen zelf zeer betrokken zijn in de financiele schandalen waar op dit forum over wordt gesproken. Als slachtoffer wel te verstaan. Het zijn dus inderdaad mensen van vlees en bloed, waarvan een naam mij bij is gebleven nl: Jurgen Weber. Verder was er nog een familie waarvan een aantal leden zich hebben laten verleiden tot aanschaf van een financieel (wan)product en zij zaten met z'n allen er voor verschrikkelijk veel geld in. Dus als je de moeite had genomen om naar hen te mailen ipv een dergelijk insinuerend stukje hier te plaatsen dan was je ws al veel wijzer geweest.

Groet
Jos.

Harm

Re: payback

Ongelezen bericht door Harm »

Beste Renee,

Ik kan me alleen maar voor 100% aansluiten bij het bericht van Jos. Als je wat langer had rondgekeken had je zelfs het adres en telefoonnummer van deze mensen gevonden. Ook zij zijn slachtoffer en niet weer één of andere organisatie die weer eens wil verdienen aan mensen die toch al gedupeerd zijn. Maar hoeveel reakties je ook in dit forum zult krijgen, alles valt en staat met vertrouwen, dat realiseer ik mijn ook maar wat goed. Ik weet wat het is om het vertrouwen in financiele mensen kwijt te raken. Ook ik ga er voor duizenden euro's in als het tegen zit Wees deze keer dus niet wantrouwend maar neem eens kontakt met ze op en krijg weer wat vertrouwen in mensen! In tegenstelling tot Leaseverlies zijn zij dus wel bereikbaar.
Groeten Harm

Gesloten