LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Persconferentie van Stichting Leaseverlies, Leaseverlies gaa

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
L. Blok

Persconferentie van Stichting Leaseverlies, Leaseverlies gaa

Ongelezen bericht door L. Blok »

Zojuist gezien op RTL-Z een persconferentie van de Stichting
Leaseverlies waarin melding werd gemaakt dat het voorstel
van Dexia niet wordt geaccepteerd. Leaseverlies gaat proce-deren. Deze maand wordt nog een dagvaardiging ingediend bij
de rechtbank van Amsterdam.

m.v.g.

L. Blok

Simon P.

Re: Persconferentie van Stichting Leaseverlies, Leaseverlies gaa

Ongelezen bericht door Simon P. »

Ik heb het gezien en ook gehoord dat mensen met financiele-en emotionele kracht voorlopig niets moeten doen.
De eerste kracht heb ik niet en de tweede wordt aardig op de proef gesteld. Ik zie het al voor me: een proces van mogelijk 7 jaar en ik maar betalen. Waarvan??

Verstandig

Ongelezen bericht door Verstandig »

Mijnheer Blok,
Ik geloof dat, iedereen met een proces er hiermee gebaat zal zijn, ook Dexia. Immers op deze wijze is de kans groot, dat Dexia werkelijk verschoond zal worden door het afstaan van al datgene, die hen niet toebehoort! Maar het nadeel is dan wel, dat het een miljarden zaak zal worden!

De Duitsers moesten ook al de gestolen eigendommen van de Joden teruggeven en schenen verlost te zijn geweest.
Indien je de Heer Bruneel overtuigend hoor zeggen, dat er voldoende informatie verschaft werd en zelfs dat Dexia haar maatschappelijke verantwoordelijkheid ruimschoots heeft genomen, dan weet deze man niet echt wat er aan de hand is, of anders is hij even irrationeel als Legio en huilt daarom met de wolven mee, maar dan in schaapskleren en kennelijk onbewust!

Wij zullen voorlopig zeggen: komt tijd, komt raad!

m.vr.gr.

john

Ongelezen bericht door john »

Waarom moet zo'n rechtzaak zo verschrikkelijk lang duren??
Moet toch sneller kunnen als 7 jaar?? De Stichting moet ons nu advies gaan geven hoe we uitstel van eventuele betaling kunnen krijgen van Dexia tot na de uitspraak van de rechter, anders schieten we er niets mee op.

GR. John

Gesloten